Τον Οκτώβριο του 2014, η Lamborghini αποκάλυψε στην έκθεση αυτοκινήτων των Παρισίων, το πρωτότυπο Asterion. Ένα plug-in υβριδικό supercar που έφερε την συνοδευτική κωδική ονομασία LPI910-4.
To Asterion διέθετε έναν ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα βενζίνης στα 5,2 λίτρα απόδοσης 610 ίππων και τρεις ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 300 ίππων. Σύνολο 910 ίπποι με μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς.
Αυτό θα ήταν το μέλλον της Lamborghini σε μια εξηλεκτρισμένη εποχή που όμως δεν συνέβη. Τουλάχιστον εκείνη την περίοδο διότι σήμερα η εταιρεία διαθέτει διάφορα επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα στη γκάμα της.
Από την V12 Revuelto PHEV των 1.000 ίππων που ηγείται της σειράς, την plug-in hybrid Urus, αλλά και την Temerario που αντικαθιστά τη Huracán.
Αν η Lamborghini Asterion είχε περάσει στην παραγωγή θα είχε προηγηθεί των αντίστοιχων προτάσεων των McLaren P1 και LaFerrari, κατά δύο χρόνια.

Το αφεντικό της εταιρείας, Stephan Winkelmann είχε δηλώσει τότε ότι οι πελάτες αποδοκίμασαν την ιδέα της υβριδικής κίνησης σε μια Lamborghini και το όλο project μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Η υβριδική τεχνολογία του Asterion επέτρεπε την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για απόσταση έως 50 χλμ. και με ταχύτητα έως 125 χλμ./ώρα. Το δε υβριδικό σύστημα επιβάρυνε το συνολικό απόβαρο του αυτοκινήτου κατά 280 κιλά.
Πηγή: topgeargreece.gr