Πόσφατα η Mercedes αναδείχθηκε η πιο σημαντική premium φίρμα στον πλανήτη. Γιατί; Αυτό εξηγεί η νέα καμπάνια της με τίτλο “Because it’s Mercedes-Benz” αφηγείται περισσότερες από 220 μικρές ιστορίες και συνοδεύεται από εντυπωσιακές φωτογραφίες.
Σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand, η Mercedes-Benz αναγνωρίζεται ως η πολυτιμότερη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο.
Χάρη στην πλούσια κληρονομιά των 120 ετών στην σχεδίαση και κατασκευή οχημάτων, η γερμανική εταιρεία συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στην σύγχρονη αυτοκίνηση υψηλών απαιτήσεων.
Τι κάνει ξεχωριστό ένα αυτοκίνητο Mercedes-Benz; Η απάντηση βρίσκεται σε αμέτρητες λεπτομέρειες, μικρές και μεγάλες καινοτομίες σε συνδυασμό με το πάθος και την αφοσίωση. Το άθροισμα όλων αυτών είναι αυτό που κάνει μια Mercedes-Benz ξεχωριστή, όπως αναφέρει η νέα καμπάνια της εταιρείας.
Η νέα παγκόσμια καμπάνια της μάρκας “Because it’s Mercedes-Benz” μας μεταφέρει σε ένα ταξίδι ανακάλυψης δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό σκηνικό. Το οπτικό concept της καμπάνιας παρουσιάζει το παγκοσμίως γνωστό λογότυπο της μάρκας με εντελώς νέους και ιδιαίτερα δημιουργικούς τρόπους. Η καμπάνια ξεκινά με επεισόδια για το DNA της μάρκας που συνοψίζεται στο τετράπτυχο: ασφάλεια, ποιότητα, άνεση και σχεδιασμός.
Διασφαλισμένη προστασία
Στη Mercedes-Benz, ο τομέας της ασφάλειας αποτελεί επί σειρά δεκαετιών πρωταρχική δέσμευση προς τους πελάτες της. Η εταιρεία είναι πρωτοπόρος στην ασφάλεια των οχημάτων και θέτει συνεχώς νέα τεχνολογικά σημεία αναφοράς με τη μοναδική φιλοσοφία Real-Life Safety.
Στο επεισόδιο της καμπάνιας παρουσιάζεται το παράδειγμα της πιλοτικής δοκιμής με ακτίνες Χ μιας σύγκρουσης – η πρώτη του είδους της στον κόσμο. Οι εξαιρετικά σύντομες εικόνες ακτίνων Χ που λαμβάνονται με ρυθμό έως και 1.000 ανά δευτερόλεπτο σαρώνουν την C-Class κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής σύγκρουσης.
Στόχος είναι να γίνουν ορατές ακόμη και οι πιο μικρές αλλαγές που λαμβάνουν χώρα τη στιγμή της σύγκρουσης – συμπεριλαμβανομένων των κρυφών εξαρτημάτων στο εσωτερικό του οχήματος ή στο εσωτερικό του ομοιώματος δοκιμής σύγκρουσης.
Αδιαπραγμάτευτη ποιότητα
Σε όλο τον κόσμο, τα οχήματα που φέρουν το τριάκτινο αστέρι είναι συνώνυμα με τον όρο της ποιότητας. Η Mercedes-Benz εξετάζει κάθε λεπτομέρεια και υποβάλλει τα οχήματά της σε εκτεταμένες δοκιμές αντοχής.
Ένα παράδειγμα είναι μια σειρά από ακραίες καιρικές συνθήκες. Και επειδή οι πραγματικές καιρικές συνθήκες δεν είναι μερικές φορές αρκετά ακραίες, η Mercedes-Benz προσομοιώνει διάφορες καταστάσεις στις κλιματικές αεροσήραγγές της.
Αυτές προσομοιάζουν συνθήκες από καταρρακτώδη βροχή έως ανέμους με ισχύ τυφώνα, χιονοθύελλες και θερμοκρασίες από μείον 40 βαθμούς Κελσίου έως τροπικές συνθήκες με θερμοκρασία έως 60 βαθμούς Κελσίου ή θερμοκρασίες ασφάλτου έως 70 βαθμούς Κελσίου.
Εδώ η σύντομη ιστορία έχει ως πρωταγωνιστεί το κορυφαίο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, την EQS με το εμβληματικό σήμα του μοντέλου να εμφανίζεται είτε παγωμένο είτε καλυμμένο με άμμο.
Το άνετο περιβάλλον
Κάθε Mercedes-Benz κάνει τη ζωή των πελατών της πιο εύκολη και μετατρέπει κάθε ταξίδι σε μια χαλαρωτική εμπειρία με εξαιρετική άνεση. Αυτό, εν μέρει, επιτυγχάνεται από τις αμέτρητες επιλογές εξατομίκευσης στο εσωτερικό του οχήματος με την εταιρεία να κομπάζει για το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Mercedes-Benz που προσφέρει υποστήριξη σε 22 γλώσσες.
Μια E-Class επιλέχθηκε ως ο ήρωας αυτού του επεισοδίου. Το αστέρι αποτελείται από μια πληθώρα πολύχρωμων pixels, που αντιπροσωπεύουν τις πολλές υπηρεσίες που παρέχει η Mercedes-Benz.
Τα οχήματα Mercedes-Benz προσφέρουν μια πολυτελή εμπειρία για όλες τις αισθήσεις. Πολλές μικρές λεπτομέρειες ενώνονται για να δημιουργήσουν ένα συναισθηματικό σύνολο. Σε αυτές περιλαμβάνεται το ενεργό άρωμα μέσα στο αυτοκίνητο.
Το 2013, η εταιρεία παρουσίασε το σύστημα AIR BALANCE στην S-Class, καθιστώντας την ως την πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που προσέφερε πραγματικό άρωμα στην καμπίνα του οχήματος. Πλέον, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ 20 ξεχωριστών αρωμάτων, το καθένα από τα οποία δημιουργήθηκε για να ταιριάζει με τον χαρακτήρα του εκάστοτε μοντέλου.
Αξίζει να σημειωθεί, πως η συγκεκριμένη καμπάνια έχει ξεκινήσει από τις 23 Αυγούστου με τις ημερομηνίες έναρξης να διαφέρουν από αγορά σε αγορά.