Με την επίσημη παρουσίασή της να πλησιάζει, η Lotus Emeya πέρασε από μια σειρά απαιτητικών χειμερινών δοκιμών, με κάθε εξάρτημα μέχρι και τις χειρολαβές των θυρών να εκτίθενται σε ακραίο κρύο. Ίσως φαντάζεσαι το γιατί. Το YouTube κατακλύζεται από βίντεο αυτοκινήτων καθώς οι χωνευτές χειρολαβές τους παγώνουν στις ακραία χαμηλές θερμοκρασίες.
Έτσι λοιπόν, ως μέρος του αυστηρών δοκιμών της στις εγκαταστάσεις δοκιμών οχημάτων UTAC περισσότερα από 200 χιλιόμετρα εντός του Αρκτικού Κύκλου στη Φινλανδία, η Lotus έχει επανειλημμένα τοποθετήσει τα πρωτότυπά της μέσα στον καταψύκτη που μοιάζει με κοντέινερ που βλέπεις στην φωτογραφία.
Εκεί η θερμοκρασία έχει ρυθμιστεί στους -35°C ώστε η Lotus να είναι απολύτως σίγουρη ότι θα μπορείς να μπείς στο hyper-GT αξίας άνω των 100.000 ευρώ ακόμη κι όταν όλα τριγύρω σου θα έχουν παγώσει.
“Είναι ένα σημαντικό σημείο”, συμφωνεί ο Sylvain Verstraeten, υψηλόβαθμο στέλεχος που εμπλέκεται στο project της Emeya. “Η δυσαρέσκεια των πελατών αν δεν μπορούν να ανοίξουν την πόρτα θα είναι μεγάλη. Είναι βασικό. Πρέπει να λειτουργεί. Κανείς δεν θα ανεχτεί να μην μπορεί να ανοίξει η πόρτα“.
Εξαντλητικές δοκιμές
Η προσοχή στη λεπτομέρεια δεν είναι κάτι που συναντάς μόνο στην περίπτωση της Emeya, αλλά δεν παύει να είναι εντυπωσιακή. Οι χειμερινές δοκιμές του μοντέλου της Lotus έχουν καλύψει τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων της μπαταρίας (καθώς και της θερμικής διαχείρισης και φόρτισης), του πλαισίου, της ανάρτησης, των φρένων, του ελέγχου πρόσφυσης και σταθερότητας, των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού και φυσικά του κλιματισμού.
Οι μηχανικοί αναλύουν λεπτομερώς ακόμη και το πώς η θερμοκρασία επηρεάζει το ιξώδες του γράσου στο σύστημα διεύθυνσης, αναφέροντας πως η ηλεκτρική υποβοήθηση πρέπει να προγραμματιστεί ώστε να προσαρμόζεται σε ζεστό και κρύο καιρό, ώστε η Emeya να έχει πάντα την ίδια αίσθηση σε όποιες συνθήκες κι αν την οδηγείς.
Πηγή: topgeargreece.gr