AYTOKINHTO

Γιατί η διαλυμένη Ferrari 500 Mondial Spider του 1954 πουλήθηκε 1,7 εκατ. ευρώ

Βρέθηκε τελικά πλειοδότης να αγοράσει αυτή η μάζα σιδερικών που το 1954 ήταν μια σπάνια Ferrari 500 Mondial Spider

Top Gear TEAM

Ferrari 500 Mondial Spider 1954

Πριν από περίπου έναν μήνα είχαμε αναφερθεί σε αυτή τη μάζα σιδερικών που κάποτε – στις δόξες του – ήταν μια σπάνια Ferrari 500 Mondial Spider Series 1 που κατασκευάστηκε το 1954 σε μόλις 13 αντίτυπα.

Ένα μοντέλο που σχεδιάστηκε από τον Pininfarina και αργότερα ανακατασκευάστηκε από τον Scaglietti για να διανύσει μια πορεία εντός και εκτός πιστών για πολλά χρόνια στην Ευρώπη μέχρι να μεταφερθεί στις ΗΠΑ όπου ο οίκος δημοπρασιών RM Sotheby’s το ανακάλυψε στη σημερινή του κατάσταση: ένα στραπατσαρισμένο, σκουριασμένο και καμένο κουφάρι με προίκα έναν κινητήρα, ένα κιβώτιο κι έναν πίσω άξονα.

Ferrari 500 Mondial Spider

Αυτό είναι ένα δείγμα ανακατασκευασμένης Ferrari 500 Mondial Spyder. Τα πρωτότυπα μοντέλα είχαν μονή θέση και μια “καμπούρα” πίσω από το κάθισμα του οδηγού.

Αυτό λοιπόν το πακέτο που κάποτε ήταν μια Ferrari περιορισμένης παραγωγής για αγωνιστική χρήση ξεπέρασε κατά πολύ τις αρχικές εκτιμήσεις για πώληση σε δημοπρασία έναντι ενός εκατ. ευρώ. Υπήρξε τελικά πλειοδότης που διέθεσε 1.728.000 ευρώ με το σκεπτικό ότι στην προηγούμενη, άθικτη μορφή του ήταν ένα από τα σπανιότερα και πιο περιζήτητα αγωνιστικά αυτοκίνητα στον πλανήτη.

Ferrari 500 Mondial Spider 1954

Να υπενθυμίσουμε πως με το συγκεκριμένο μοντέλο αγωνίστηκε ο Franco Cortese στο Mille Miglia πριν αλλάξει διάφορα χέρια και τρακάρει αρκετές φορές. Στη συνέχεια, αγοράστηκε από έναν Αμερικανό συλλέκτη το 1978 και διατηρήθηκε στη σημερινή της κατάσταση σε έναν αχυρώνα μαζί με άλλες 19 Ferrari, μέχρι που ανακαλύφθηκε ξανά δεκαετίες αργότερα.

Είναι βέβαιο πως κάποια στιγμή αυτή η μάζα σιδερικών θα αναδομηθεί και θα ανακατασκευαστεί σε ένα εξίσου ακριβό restoration που ίσως κοστίζει περισσότερα εκατομμύρια από αυτά που δαπανήθηκαν για την αγορά του.

Related posts

Επίσημο: Τελικά “χαλαρώνει” το Euro 7-τι αποφάσισε η ΕΕ

timesadmin

Αυτοκίνητο με συνδρομή: Ο νέος τρόπος που απειλεί αγορά και leasing-γιατί το προτιμούν

James Rollner

Στην Ελλάδα τo Renault Captur ECO-G 100-πόσο κοστίζει το νέο SUV με LPG

protothema.gr

Μια μικρή ιστορία των βενζινάδικων από το 1903 μέχρι σήμερα

timesadmin

Η αλήθεια για τις φωτιές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

timesadmin

Ράλι Ντακάρ 2024: H Audi κερδίζει με ηλεκτρικό αυτοκίνητο και γράφει ιστορία

timesadmin