25.8 C
London
Wednesday, June 25, 2025

Βγαίνουν διαγωνισμοί για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στις πληγείσες περιοχές

Date:

Related stories

Κεφαλογιάννης για Χίο: 5 μέτωπα σε 5 διαφορετικά σημεία – Εξαιρετικά ύποπτο

Κεφαλογιάννης για Χίο: 5 μέτωπα σε 5 διαφορετικά σημεία - Εξαιρετικά ύποπτο Ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας δήλωσε ότι περίπου 41.000 στρέμματα του νησιού έχουν καεί  Το ενδεχόμενο εμπρησμού για την μεγάλη φωτιά της Χίου άφησε ανοικτό ο κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης μιλώντας στην Βουλή για πέντε μέτωπα που ξέσπασαν σχεδόν ταυτόχρονα σε διαφορετικά…

Το protothema.gr στη Σύνοδο του ΝΑΤΟ στη Χάγη και τη Μέση Ανατολή

Το protothema.gr στη Σύνοδο του ΝΑΤΟ στη Χάγη και τη Μέση Ανατολή Ο Γιώργος Μιχαηλίδης συζητά από το studio του protothema.gr με τον Γιώργο Ευγενίδη στη Χάγη και τους Γιάννη Χαραμίδη και Μαρίνο Αλειφέρη, απεσταλμένους στο Ισραήλ Στα μέτωπα των εξελίξεων βρίσκεται το protothema.gr, που καλύπτει συνεχώς τις εξελίξεις τόσο στην πολυαναμενόμενη, κυρίως λόγω Ντόναλντ Τραμπ, Σύνοδο Κορυφής…

Της Ελένης Μπότα

Σε διαγωνισμό για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου ετοιμάζεται να προχωρήσει το Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr οι διαγωνισμοί οι οποίοι ετοιμάζονται να βγουν άμεσα, θα αφορούν δύο αναθέσεις για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου Αθήνα – Θεσσαλονίκη στα τμήματα που υπέστησαν σημαντικές ζημιές από την πρόσφατη κακοκαιρία. Tο συνολικό κόστος των έργων για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στις πληγείσες περιοχές ανέρχεται στα 200 εκατ. ευρώ.

Η διοίκηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αναμένεται να αποφασίσει και το τι μέλλει γενέσθαι με τις δύο σιδηροδρομικές εργολαβίες Τρίκαλα Καλαμπάκα με ανάδοχο την ΑΒΑΞ και Λάρισα – Βόλος με ανάδοχο την Intrakat, οι οποίες και δεν μπορούν υπό τις παρούσες συνθήκες να συνεχίσουν.

Στο θέμα των καταστροφών του σιδηροδρομικού δικτύου αναφέρθηκε προ ημερών μιλώντας στην ΕΡΤ και ο Υπουργός Υποδομών “Οι ζημιές είναι πραγματικά πολύ μεγάλες στα δίκτυα των μεταφορών – οφείλω να πω ότι είναι μεγαλύτερες, πολύ μεγαλύτερες στον σιδηρόδρομο. Ο σιδηρόδρομος θα αποτελέσει μια νέα περιπέτεια. Με την έννοια ότι σαν μήκος περίπου 50 χιλιομέτρων, από το Δομοκό μέχρι τη Λάρισα, είναι αναγκαστική διακοπή των δρομολογίων.

Έχει καταστραφεί η σιδηροδρομική υποδομή, ένα πολύ μεγάλο τμήμα του, και φυσικά υπάρχουν προβλήματα που αγγίζουν τα συστήματα τηλεδιοίκησης σηματοδότησης, αυτά που όλος ο κόσμος έχει μάθει τα τελευταία χρόνια είναι, εκτός λειτουργίας και μάλλον είναι πάρα πολύ δύσκολο να αναταχθεί. Πρέπει να γίνει επανακατασκευή. Εκεί λοιπόν είναι το μεγάλο πρόβλημα: στον ΠΑΘΕ, στον άξονα που συνδέει την Αθήνα με τη Σπάρτη, τον οδικό άξονα (…)

Ο στόχος είναι σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, το οποίο είναι ενός – δύο μηνών, να μπορέσουμε να αποκαταστήσουμε το ρεύμα καθόδου της σιδηροδρομικής γραμμής, δηλαδή αυτό που έρχεται από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα. Μιλάμε για ταχύτητες οι οποίες θα είναι το μάξιμουμ 80 χιλιόμετρα την ώρα και με την ντιζελοκίνηση, κάτι το οποίο θα αποκαταστήσει κυρίως τις εμπορικές μετακινήσεις μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και δευτερευόντως της επαρχίας (…)

Όσον αφορά την διάρκεια ανακατασκευής του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας υπολογίζεται σε δύο χρόνια.
 

Latest stories

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here