AYTOKINHTO

Αυτό το Mini είναι ηλεκτρικό και κοστίζει 170.000 ευρώ

Η David Brown Automotive παρουσιάζει το κλασικό Mini σε μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή και με αρκετές από τις σύγχρονες ανέσεις

Top Gear TEAM

Σου αρέσει το κλασικό Mini; Αν η απάντηση είναι ναι, μπορείς να πάρεις μια θέση στη σειρά για την εξηλεκτρισμένη εκδοχή του. Η αλήθεια είναι πως η ιδέα της μετατροπής ενός μοντέλου που μετρά πάνω από μισό αιώνα ζωής, σε κάτι που εφοδιάζεται με την τελευταία λέξη της μόδας στον χώρο του αυτοκινήτου, φαίνεται πως έχει στοιχειώσει το μυαλό όλων όσων ασχολούνται με το restomod.

Η David Brown Automotive, μια εταιρεία ανακατασκευών με έδρα το Silverstone, επέλεξε λοιπόν ένα από τα πιο δημοφιλή κλασικά μοντέλα για να το μετατρέψει σε ηλεκτρικό, ονομάζοντάς το eMastered. Αρχικά, ξεκίνησε τοποθετώντας του μια σχετικά μικρή μπαταρία χωρητικότητας 18,8 kWh, όσο δηλαδή και μία μπαταρία υβριδικού μοντέλου, όπως π.χ. το Volvo XC60.

Mini eMastered

Η ισχύς των 95 ίππων και η ροπή των 175 Nm δεν είναι νούμερα που εντυπωσιάζουν, ειδικά αν μιλάμε για ηλεκτρικό μοντέλο, όμως από την άλλη πλευρά, πόσα ηλεκτρικά ξέρεις με βάρος 640 κιλά;

Σωστά υπέθεσες, το έργο του ηλεκτροκινητήρα δεν είναι τόσο δύσκολο. Απόδειξη, τα 8,5 δευτερόλεπτα της επιτάχυνσης 0-100 km/h και τα 148 km/h τελικής ταχύτητας, με επιλεγμένο το sport mode (ναι, υπάρχει και τέτοιο).

Mini eMastered

Και το επίσης θετικό, είναι πως το μικρό μέγεθος μπαταρίας, συνεπάγεται και μικρούς χρόνους φόρτισης. Για την ακρίβεια, περίπου τρεις ώρες είναι αρκετές για να “γεμίσεις” το Μini σε φορτιστή AC ισχύος 7 kW, εξασφαλίζοντας μια αυτονομία περίπου 180 χιλιομέτρων. Οι παρεμβάσεις της DBA όμως δεν περιορίζονται μόνο στο κομμάτι των μηχανικών μερών.

Και με infotainment

Μια ματιά στο ταμπλό, αποκαλύπτει την τοποθέτηση συστήματος infotainment με Apple CarPlay και Android Auto. Τουλάχιστον ο πίνακας οργάνων παραμένει αναλογικός, ενώ οι επενδύσεις των καθισμάτων, είναι από ένα πολύ ευχάριστο στην όψη και ποιοτικό καφέ δέρμα. Συνολικά οι εικόνες δείχνουν μια ιδιαίτερα προσεγμένη δουλειά στο φινίρισμα, από τη βαφή, μέχρι τους διακόπτες.

Mini eMastered

Εκεί που τα πράγματα αρχίζουν να ζορίζουν, είναι στο ταμείο. Η DBA κοστολογεί τη μετατροπή σε περίπου 170.000 ευρώ. Όχι, δεν έχει γίνει κάποιο λάθος και αν προτιμάς, μπορείς εύκολα αντί για το ηλεκτρικό Mini τσέπης, να επιλέξεις ένα SUV 5 μέτρων και βάρους 3 τόνων. Πάντως, η έννοια του customizing που παραδοσιακά χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Mini, υφίσταται και στη συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς αν είσαι κάτοχος ενός παλιού Mini, μπορείς να ζητήσεις από την DBA να το φτιάξει με τα χρώματα και τα υλικά της επιλογής σου.

Mini eMastered

Η Michelle Gay, διευθύντρια πωλήσεων και μάρκετινγκ της DBA αναφέρει πως υπάρχει μια εγγενής πρόκληση στην μετατροπή σε ηλεκτροκίνητου ενός τόσο εμβληματικού μοντέλου. “Το Mini eMastered είναι ένα σχήμα που αιχμαλωτίζει καρδιές και μυαλά και αποτελεί την ενσάρκωση του πάθους, του οράματος και της δέσμευσής μας για βιώσιμη πολυτέλεια σήμερα και στο μέλλον”. Κάπως υψηλό το τίμημα βέβαια, αλλά συνήθως έτσι συμβαίνει με τα πάθη και τα οράματα.

Related posts

WRC: Τρομακτικό ατύχημα στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης (video)

timesadmin

O CEO της BYD Ευρώπης Michael Shu μιλάει για όλα

timesadmin

Αυτή είναι η ανανεωμένη Toyota GR Corolla-τι έχει αλλάξει

James Rollner

Η Ford αποκάλυψε το νέο Puma-τιμές στην Ελλάδα (εικόνες)

timesadmin

Επίσημο: H Mercedes δοκιμάζει σε δημόσιους δρόμους αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4

James Rollner

Πόσο πιο φθηνή είναι η ηλεκτρική Maserati GranCabrio από την συμβατική

James Rollner