Αυτό-περιμέναμε:-Το-ανανεωμένο-hyundai-ioniq-5-θα-έχει-έκδοση-off-road-(εικόνες)
AYTOKINHTO

Αυτό περιμέναμε: Το ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5 θα έχει έκδοση off road (εικόνες)

Μόλις πριν λίγους μήνες, γράφαμε για τις αλλαγές που φέρνει η ανανέωση του ηλεκτρικού Kia EV6 που ξεκινάει την εμπορική του πορεία ως MY2025. Η επόμενη χρονιά όπως είναι φυσικό, φέρνει αλλαγές και για το αντίστοιχο ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai, το Ioniq 5.

Κάποιες από αυτές, έχουν στόχο τη βελτίωση της πρακτικότητας, όπως η τοποθέτηση πίσω υαλοκαθαριστήρα, ενώ κάποιες άλλες είναι ακόμη πιο ουσιαστικές, όπως η μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία. Αναμφίβολα όμως, ένα από τα σημαντικότερα νέα, είναι η προσθήκη στη γκάμα της έκδοσης XRT, με off road παρουσιαστικό και αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός ασφάλτου. Φυσικά στην διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες και AWD.

Το Ioniq 5 XRT αποκτά ελαστικά παντός εδάφους, ψηλότερη ανάρτηση κατά 2,28 εκατοστά, ένα αποκλειστικό “digital camo” κάλυμμα στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, μοναδικές μαύρες ματ ζάντες, μαύρες λεπτομέρειες περιμετρικά του αμαξώματος, κόκκινους γάντζους ρυμούλκησης και επενδύσεις καθισμάτων αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη έκδοση.

Hyundai Ioniq 5 XRT

Αυξημένη απόσταση από το έδαφος

Βέβαια μπορεί η εμφάνιση να υπαινίσσεται πως το Ioniq 5 XRT είναι έτοιμο για όλα, όμως μην πέσεις στην παγίδα να θεωρήσεις πως έχεις να κάνεις με ένα καθαρόαιμο off road. Κι αυτό γιατί ακόμη και μετά τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει, η συνολική του απόσταση από το έδαφος είναι περίπου 17,7 εκατοστά, δηλαδή μικρότερη από εκείνη ενός Toyota RAV4 ή ενός Subaru Crosstrek.

Από την άλλη πλευρά, η έκδοση XRT λογικά θα είναι σε θέση να τα καταφέρει στους περισσότερους χωματόδρομους χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Πάντως η Hyundai ανακοινώνει ακόμη και στοιχεία που συναντάμε σε σκληροτράχηλα μοντέλα off road, όπως η γωνία προσέγγισης των 19,8 μοιρών και η γωνία αναχώρησης 30 μοιρών, από 17,5 και 25,4 μοίρες, αντίστοιχα, στο συμβατικό Ioniq 5.

Και φυσικά, με το ανανεωμένο Ioniq 5 θα μπορείς να φτάσεις και πιο μακριά, έστω και λίγο, χάρη στην αύξηση της μπαταρίας από 77,4 σε 84 kWh. Σε επίπεδο αυτονομίας, αυτό μεταφράζεται σε λίγο πάνω από 500 χιλιόμετρα για την πισωκίνητη έκδοση (είχε περίπου 485 χιλιόμετρα). Οι AWD εκδόσεις θα έχουν αυτονομίες που θα κυμαίνονται μεταξύ 400 και 450 χιλιομέτρων, με το υπάρχον Ioniq 5 AWD να έχει όριο τα 418 χιλιόμετρα.

Πιθανολογούμε πως η αυτονομία των 400 χιλιομέτρων θα αφορά την έκδοση XRT, εξαιτίας του αυξημένου ύψους και του τύπου των ελαστικών. Τέλος, να σημειωθεί πως τα Ioniq 5 που προορίζονται για την αγορά των ΗΠΑ, θα εφοδιάζονται από το εργοστάσιο με τη θύρα NACS της Tesla, παρέχοντας πρόσβαση χωρίς προσαρμογέα σε 17.000 Superchargers της Tesla.

Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr

Related posts

Volkswagen ID.X Performance: Το πιο δυνατό VW είναι τετρακίνητο με 558 ίππους

timesadmin

H νέα Porsche Panamera και η προηγμένη ανάρτησή της (video)

timesadmin

Αυτά είναι τα δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Toyota -Θα παρουσιαστούν στο Τόκιο

timesadmin

Σκληρή απάντηση Κίνας για τους δασμούς ηλεκτρικών από ΕΕ και ΗΠΑ

wp-needuser

Συνεργασία Mercedes με Sony: Τι σημαίνει για τα μοντέλα της γερμανικής φίρμας

James Rollner

Επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και Ευρώπη εναντίον Κίνας

protothema.gr