-1.3 C
London
Friday, January 3, 2025

Αυτό είναι το νέο Peugeot 9X8 hypercar και πλέον έχει πίσω πτέρυγα (εικόνες, video)

Date:

Related stories

Μετά από μια πρώτη πλήρη σεζόν (το κατά γενική ομολογία πιο εντυπωσιακό hypercar) στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA (WEC), με μια ενθαρρυντική επίδοση στο Le Mans και ένα παρθενικό βάθρο (3ο) στη Monza, το hypercar της Peugeot 9X8 έχει εξοπλιστεί με αρκετές σημαντικές αναβαθμίσεις, καθώς θέλει να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο φέτος σε μια απίστευτα ανταγωνιστική κατηγορία Hypercar με εννέα κατασκευαστές και δεκαεννέα πρωτότυπα.

Πλέον έχει και πίσω πτέρυγα

Στην αρχική του έκδοση, το Peugeot 9X8 σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας ένα σύνολο προδιαγραφών που ανταποκρίνονταν στους τεχνικούς κανονισμούς που καταρτίστηκαν το 2020/2021. Ωστόσο, μεταξύ της φάσης σχεδιασμού του αυτοκινήτου και της αγωνιστικής του υπόκλισης το καλοκαίρι του 2022, οι κανονισμοί άλλαξαν, ανοίγοντας τη δυνατότητα βελτίωσης των επιδόσεων σε ορισμένους τομείς.

Ως εκ τούτου, ορισμένες ρυθμίσεις σχεδιασμού αναθεωρήθηκαν προκειμένου να μεγιστοποιηθούν οι δυνατότητές τους και να επιτευχθούν οι φιλόδοξοι στόχοι που είχε θέσει η Team Peugeot TotalEnergies.

“Κάναμε επιλογές που δεν είναι πλέον οι σωστές τώρα και αυτή η διαφορά στις επιδόσεις δεν αντισταθμίστηκε επαρκώς από το BOP (Balance of Performance) το 2023”, εξήγησε ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport.

“Η ιδέα ήταν λοιπόν να επιστρέψουμε σε μια σχεδίαση μονοθεσίου που είναι παρόμοια με αυτή των αντιπάλων μας, έτσι ώστε να τύχει στη συνέχεια ισοδύναμης αντιμετώπισης από το BOP. Γι’ αυτό αποφασίσαμε να εγκαταλείψουμε τη χρήση πανομοιότυπων ελαστικών πλάτους 31/31 εκατοστών σε όλους τους τροχούς, επιλέγοντας να τοποθετήσουμε ελαστικά 29 εκατοστών μπροστά και 34 εκατοστών πίσω. Αυστηρά μιλώντας, δεν πρόκειται για νέο αυτοκίνητο, καθώς έχει το ίδιο πλαίσιο, αλλά υπάρχουν πολλές αναβαθμίσεις.

Peugeot 9X8 hypercar 2024

Για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά τα ελαστικά, έπρεπε να αλλάξουμε το κέντρο βάρους, πράγμα που σήμαινε ότι έπρεπε να μετακινήσουμε ορισμένα εξαρτήματα και να δουλέψουμε κάνοντας άλλα ελαφρύτερα. Και για να έχουμε καλύτερη αεροδυναμική ισορροπία, έπρεπε επίσης να εξετάσουμε την ανακατανομή των αεροδυναμικών φορτίων, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να επανασχεδιάσουμε περίπου το 90% των εξαρτημάτων του αμαξώματος, κυρίως προσθέτοντας την πίσω πτέρυγα. Εκτός από όλα αυτά, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη νέα ομολογκασία για να προσθέσουμε κάποιες αναβαθμίσεις αξιοπιστίας και επιδόσεων, ώστε να έχουμε τις καλύτερες ευκαιρίες στο πρωτάθλημα”.

Και αλλαγή στα χρώματα

Αυτές οι αναβαθμίσεις έδωσαν επίσης την ευκαιρία να συνεχιστεί η συνεργασία που ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια με την Peugeot Sport: “Μετά από ένα κομψό, διακριτικό σχέδιο για να σηματοδοτήσει την επιστροφή της PEUGEOT στους αγώνες αντοχής το 2022, στη συνέχεια, το 2023, το χρώμα που παρήγαγε ο εικαστικός καλλιτέχνης Demsky, γιορτάζοντας τόσο την εκατονταετηρίδα των 24 ωρών του Le Mans όσο και την 30ή επέτειο από το ένα-δύο-τρία της PEUGEOT στο Le Mans, αυτή τη φορά καταλήξαμε σε ένα σχέδιο που αναπτύσσει το “κεφάλι του λιονταριού” σε διαφορετικές κλίμακες”, αναλύει ο Matthias Hossann, Διευθυντής Σχεδιασμού της μάρκας PEUGEOT.

Peugeot 9X8 hypercar 2024

“Αυτός ο γραφικός σχεδιασμός, που συμβολίζει μια ‘αγέλη λιονταριών’, μεταφέρει την αίσθηση της συλλογικότητας που αντικατοπτρίζει απόλυτα τις αξίες των αγώνων αντοχής.

Θέλαμε να αναδείξουμε αυτό το ομαδικό πνεύμα και τον πλούτο του ταλέντου της ομάδας. Το σχέδιο παράγεται σε διαφορετικά μεγέθη και διαφορετικά χρώματα που προέρχονται από το χρωματολόγιο της Peugeot Sport, όπως μαύρο, γκρι, λευκό και κρυπτονίτη. Αυτό το θέμα αναπτύσσεται εξίσου στα προϊόντα merchandising lifestyle που αναπτύχθηκαν από την ομάδα γραφιστικής σχεδίασης της PEUGEOT”.

Peugeot 9X8 hypercar 2024

Μετά την τελευταία εμφάνισή της στα 1812 χιλιόμετρα του Κατάρ, τον εναρκτήριο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2024 – που επιβεβαίωσε την πρόοδο που έχει σημειώσει η ομάδα Peugeot TotalEnergies – η έκδοση 2023 του PEUGEOT 9X8 θα δώσει τη θέση της στην έκδοση 2024 στις 6 Ώρες της Ίμολα, τον δεύτερο γύρο της σεζόν FIA WEC, στις 21 Απριλίου. Ήταν, φυσικά, στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari της Ίμολα που η PEUGEOT σημείωσε έναν εκπληκτικό διπλό τερματισμό το 2011.

Πηγή: topgeargreece.gr

Latest stories