Sunday, August 3, 2025
spot_imgspot_img

Related Posts

Top 5 This Week

Αυτό είναι το ηλεκτρικό Volkswagen ID.One των 20.000 ευρώ

Η πρώτη γεύση από το Volkswagen ID.One των 20.000 ευρώ μας δείχνει ένα μικρό αυτοκίνητο με έντονα SUV χαρακτηριστικά

Top Gear TEAM

Volkswagen ID.One Teaser

Η Volkswagen δίνει μια πρώτη γεύση από το επόμενο προσιτό ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, το οποίο -σύμφωνα με την πινακίδα του στην επίσημη εικόνα προεπισκόπησης- ονομάζεται ID.One. Αν και η ονομασία δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, η τιμή έχει οριστικοποιηθεί: στη Γερμανία, το νέο compact ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα κοστίζει περίπου 20.000 ευρώ.

Volkswagen ID.3 GTX Tomas Schafer

Με μια πρώτη ματιά, το ID.One φαίνεται ελκυστικό, με έναν σχεδιασμό που αποπνέει δυναμισμό και αυτοπεποίθηση. Το πλήρες μοντέλο θα παρουσιαστεί στις αρχές Μαρτίου ως ‘show car’ – δηλαδή ένα πρωτότυπο με χαριτωμένο σχεδιασμό που αναμένεται να κεντρίσει αμέσως το ενδιαφέρον του κοινού.

Τα προσιτά VW ID 

Το Volkswagen ID.One θα βασίζεται σε μια παραλλαγή της πλατφόρμας MEB της Volkswagen, την ίδια που θα χρησιμοποιηθεί και για το μεγαλύτερο ID.2. Η παραγωγή του ID.2 θα προηγηθεί, με το λανσάρισμά του να προγραμματίζεται για το 2026 και μια αρχική τιμή περίπου 25.000 ευρώ.

Volkswagen ID.One Teaser

Το ID.One θα ακολουθήσει το 2027 με ακόμη χαμηλότερο κόστος, προσφέροντας μια πιο οικονομική πρόταση στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Με έδρα το Βόλφσμπουργκ

Μιλώντας στην έδρα της VW στο Βόλφσμπουργκ, ο CEO της εταιρείας, Thomas Schαfer, τόνισε: “Ένα προσιτό, ποιοτικό και κερδοφόρο ηλεκτρικό Volkswagen, κατασκευασμένο στην Ευρώπη για την Ευρώπη. Αυτή είναι η ‘Champions League’ της αυτοκινητοβιομηχανίας”.

Στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της VW, αποφασίστηκε η μεταφορά της παραγωγής του Golf στο Μεξικό, ώστε το εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ – και συγκεκριμένα η μονάδα ‘Hall 54’ – να αφιερωθεί στην παραγωγή του “ηλεκτρικού διαδόχου του Golf” καθώς και του ηλεκτρικού T-Roc.

Volkswagen εργοστάσιο Βόλφσμπουργκ

Τα δύο αυτά μοντέλα θα στηρίζονται στη νέα πλατφόρμα “Scalable Systems Platform” (SSP), την επόμενη γενιά πλήρως ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής της VW, η οποία υπόσχεται μεγαλύτερη ευελιξία και προηγμένη τεχνολογία.

“Μετατρέπουμε το Βόλφσμπουργκ στην πρωτεύουσα της νέας, αμιγώς ηλεκτρικής, compact κατηγορίας μας”, πρόσθεσε ο Schafer, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της εταιρείας για μια ηλεκτροκίνητη μελλοντική γκάμα.

Volkswagen ID. GTI Concept

Επιπλέον, το Βόλφσμπουργκ θα παραμείνει το κέντρο καινοτομίας και τεχνογνωσίας παραγωγής της Volkswagen. Το εργοστάσιο θα θέσει νέα πρότυπα στην κατασκευή αυτοκινήτων, με την εισαγωγή σύγχρονων διαδικασιών παραγωγής στην ‘Hall 54’, όπου θα κατασκευαστεί και η επόμενη γενιά του ηλεκτρικού Golf και του ηλεκτρικού T-Roc.

Η Volkswagen έχει ήδη εδραιώσει τη θέση της στον τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV), με περισσότερα από 1,35 εκατομμύρια ID. μοντέλα να έχουν πωληθεί παγκοσμίως από το 2019. Το 2023, η εταιρεία πούλησε 383.100 ηλεκτρικά οχήματα, με το ID.3 να καταγράφει 500.000 πωλήσεις συνολικά.

Tomas Schafer Volkswagen CEO

Tomas Schafer, CEO της Volkswagen

Η στρατηγική “triple A” της Volkswagen προκύπτει από τις λέξεις accelerate, attack και achieve, που σημαίνουν επιτάχυνση, επίθεση, επίτευξη και έχει ως στόχο να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας, να επεκτείνει τη γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων και να καταστήσει τη μάρκα τεχνολογικό ηγέτη στην κατηγορία όγκου μέχρι το 2030.

Στο πλαίσιο αυτό, η Volkswagen σχεδιάζει την κυκλοφορία εννέα νέων μοντέλων έως το 2027, συμπεριλαμβανομένου του ID.2all και του προσιτού ηλεκτρικού αυτοκινήτου των 20.000 ευρώ.

Popular Articles