AYTOKINHTO

Αυτός θα είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος CEO στην αυτοκινητοβιομηχανία

Πόσα μπορεί να παίρνει ο Carlos Tavares που είναι ο CEO της Stellantis; Σίγουρα πολλά και όπως φαίνεται θα πάρει ακόμα περισσότερα .

Top Gear TEAM

Carlos Tavares

Οι μέτοχοι της Stellantis άνοιξαν το δρόμο για να καταστήσουν τον Carlos Tavares (κεντρική φωτό) τον πιο ακριβοπληρωμένο CEO μεταξύ των παραδοσιακών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Πρόκειται για τον άνθρωπο που επιδιώκει μεγάλες περικοπές θέσεων εργασίας και σκληρούς στόχους εξοικονόμησης στο πλαίσιο της μετάβασης στa ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι επενδυτές ψήφισαν την Τρίτη κατά 70% υπέρ του συνολικού πακέτου αμοιβών του ύψους 36,5 εκατ. ευρώ σε μια μη δεσμευτική ψηφοφορία, απορρίπτοντας τις εκκλήσεις των συμβουλευτικών εταιρειών Glass Lewis, Proxinvest και Institutional Shareholder Services (ISS) να ψηφίσουν κατά του σχεδίου αμοιβών.

Η συνολική αποζημίωση του Ταβάρες, η οποία αυξήθηκε σχεδόν κατά 60% σε σχέση με τα επίπεδα του 2022, περιλαμβάνει ένα νέο βραβείο κινήτρων ύψους 10 εκατ. ευρώ που συνδέεται με την επίτευξη των στόχων ηλεκτροκίνησης και λογισμικού, την ώρα που η Stellantis βρίσκεται υπό αυξημένο έλεγχο στην Ιταλία και τις ΗΠΑ λόγω των συνεχιζόμενων περικοπών θέσεων εργασίας.

Πριν από δύο χρόνια, οι επενδυτές απέρριψαν το σχέδιο αμοιβών του σε μια μη δεσμευτική ψηφοφορία μετά από αντιδράσεις στη Γαλλία- ψήφισαν 80% υπέρ πέρυσι.

Στην Ιταλία, η Stellantis έχει βυθιστεί εδώ και εβδομάδες σε μια διαμάχη με την κυβέρνηση του πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι για τα σχέδια μείωσης του προσωπικού και μεταφοράς της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων σε χώρες με χαμηλότερο κόστος, όπως η Πολωνία.

Πάντως η ISS σημείωσε ότι τα στελέχη της Stellantis απολαμβάνουν “γενναιόδωρα” οφέλη, συμπεριλαμβανομένης της προσωπικής χρήσης εταιρικού αεροσκάφους για τον εκτελεστικό πρόεδρο John Elkann, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος Tavares επωφελείται από τη φορολογική εξίσωση “χωρίς σαφή γνωστοποίηση”.

Τα σκληρά μέτρα της Stellantis, ενώ η εταιρεία αποκομίζει κέρδη ρεκόρ, έχουν εξοργίσει τους εργαζόμενους. Έχουν διαμαρτυρηθεί για τις περικοπές και τον αυξημένο φόρτο εργασίας, αλλά και για τις ανθυγιεινές συνθήκες σε ορισμένα εργοστάσια, την έλλειψη εξοπλισμού εργασίας και την ανεπαρκή θέρμανση.

Οι μειώσεις του προσωπικού, οι οποίες έρχονται σε αντίθεση με την αύξηση των αμοιβών των διευθυντικών στελεχών και την αύξηση του μερίσματος, μπορεί να εγείρουν ερωτήματα σχετικά με τις πρακτικές αμοιβών “εκτός από την πρόκληση δυνητικού κινδύνου φήμης για την εταιρεία”, έγραψε η Glass Lewis σε έκθεσή της τον περασμένο μήνα.

Με πληροφορίες από Automotive News Europe. 

Related posts

Nissan Hyper Punk Concept: Ένα crossover για influencers και καλλιτέχνες

timesadmin

O Keanu Reeves έτρεξε σε αγώνα με ένα Toyota GR86

protothema.gr

Είναι αλήθεια: το απίθανο Hyundai N Vision 74 στην παραγωγή

wp-needuser

Νέο Renault 5: Πότε παρουσιάζεται και πόσο θα κοστίζει

timesadmin

Νέο Ford Explorer: Ό,τι αξίζει να ξέρεις για το ηλεκτρικό SUV σε ένα video

timesadmin

Εργαζόμενοι σε ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία καταγγέλλουν αθέμιτες εργασιακές πρακτικές

James Rollner