6.4 C
London
Wednesday, March 12, 2025

Αποστολή στην Γερμανία-Volkswagen ID. Every1: Αυτό είναι το μικρό ηλεκτρικό των 20.000 ευρω

Date:

Related stories

Μπακογιάννη για Σαμαρά: Δεν είναι η πρώτη φορά που στρέφεται κατά της παρατάξεως, αυτός είναι

Για τις δικαστικές και πολιτικές εξελίξεις της τραγωδίας στα Τέμπη, τη στάση του Αντώνη Σαμαρά και τα επικοινωνιακά λάθη της κυβέρνησης, μίλησε η Ντόρα Μπακογιάννη στον ΣΚΑΪ. Αρχικά, αναφέρθηκε στην επικείμενη αγόρευση της Εισαγγελέως για το Μάτι, λέγοντας πως «είναι μια πρωτοφανής τραγωδία αυτή η οποία έχει γίνει στο Μάτι, δεν θα την ξεχάσω ποτέ…

Βουλή: Στις 27 Μαρτίου η ενημέρωση Μητσοτάκη για τα εξοπλιστικά

Βουλή: Στις 27 Μαρτίου η ενημέρωση Μητσοτάκη για τα εξοπλιστικά Αρχικά ο πρωθυπουργός είχε ζητήσει να ενημερώσει το σώμα την Τρίτη 18 Μαρτίου Για την Πέμπτη, 27 Μαρτίου μετατέθηκε η ενημέρωση της ολομέλειας της Βουλής από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, «για τον προγραμματισμό των αμυντικών εξοπλισμών και την αμυντική πολιτική της χώρας», σύμφωνα με νεότερη…

Νατσιός: Ο Παπαδόπουλος ενήργησε αυτοβούλως και με προσωπική ευθύνη

Νατσιός: Ο Παπαδόπουλος ενήργησε αυτοβούλως και με προσωπική ευθύνη Ο πρόεδρος της Νίκης είπε ότι κατανοεί την αγανάκτηση και τις ενέργειες του βουλευτή του Ο πρόεδρος του κόμματος Νίκη, Δημήτρης Νατσιός, μίλησε στον ΑΝΤ1, σχετικά με το επεισόδιο που διαδραματίστηκε στην Εθνική Πινακοθήκη, με πρωταγωνιστή τον βουλευτή του κόμματος, Νίκο Παπαδόπουλο. «Ο βουλευτής, ενέργησε αυτοβούλως…

Ο Μητσοτάκης βλέπει υπουργούς και βουλευτές ενόψει ανασχηματισμού, αλλά δεν ανοίγει τα χαρτιά του

Με τον ανασχηματισμό υπό συζήτηση, αλλά όχι ακόμα σχηματοποιημένο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάνει ραντεβού και επαφές με υπουργούς και συνεργάτες του, επιχειρώντας να καταλήξει στις τελικές του αποφάσεις. Κάτι που αναμένεται να γίνει πιθανότατα ως την Παρασκευή, αν και κάποιοι δεν αποκλείουν οι ανακοινώσεις του νέου κυβερνητικού σχήματος να πάρουν και ελαφρά παράταση για το…

Η Volkswagen κάνει δυναμική είσοδο στην κατηγορία των μικρών και προσιτών ηλεκτρικων αυτοκινήτων με το ID. Every1  με στόχο να καλύψει το χαμένο εδαφος και να ξεκινήσει την ανάκαμψη στις καρδιές του κοινού της. 

Η φίρμα ετοιμάζεται να επιστρέψει δυναμικά στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων με ένα προσιτό και ουσιαστικό ηλεκτρικό μοντέλο Πρόκειται για ένα πρωτότυπο που μας προϊδεάζει για το ID.1, το οποίο αναμένεται στην παραγωγή το 2027, ακολουθώντας τα βήματα του ιστορικού Up!, αλλά αυτή τη φορά με ηλεκτρική καρδιά.  

Μέχρι τότε, το 2026, θα προηγηθεί το ID.2all, ένα μοντέλο που πιθανότατα θα λανσαριστεί ως ID.Polo, καθώς θα αντικαταστήσει το δημοφιλές supermini της VW στην ηλεκτρική εποχή.

Volkswagen ID. EVERY1

Το ίδιο αυτοκίνητο θα αποκτήσει και μια έκδοση GTI, φέρνοντας σπορ επιδόσεις στην προσιτή ηλεκτροκίνηση.  

Το μικρό Volkswagen επιστρέφει με μεγάλο στόχο

Η Volkswagen θέλει να επαναφέρει την ιδέα του προσιτού, πρακτικού και “αυθεντικού” VW, όπως ήταν το Up! στην εποχή των θερμικών κινητήρων. Το ID.Every1 ακολουθεί την ίδια λογική, διατηρώντας έναν απλό αλλά ποιοτικό σχεδιασμό, με σύγχρονες τεχνολογίες και προσιτή τιμή.  

Volkswagen ID. EVERY1

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της VW, Andy Mindt, επιμένει πως το πρωτότυπο απεικονίζει σχεδόν πλήρως το τελικό αυτοκίνητο. Τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία θα παραμείνουν, παρά τις αναμενόμενες μικρές διαφοροποιήσεις που θα προκύψουν για λόγους πρακτικότητας και κόστους παραγωγής.  

Volkswagen ID. EVERY1

Το ID. Every1 θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη, θα αποδίδει 95 ίππους, και η αυτονομία του θα αγγίζει τα 250 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP), χάρη στη νέα μπαταρία LFP (λιθίου-φωσφορικού σιδήρου) χωρητικότητας 38 kWh.  

Απλό, λειτουργικό και φιλικό

Η σχεδίαση του ID.Every1 ακολουθεί μια καθαρή και μινιμαλιστική προσέγγιση. Η VW απέφυγε περιττά διακοσμητικά στοιχεία, όπως πλαστικά προστατευτικά στις πόρτες ή φωτιζόμενες μπάρες LED, για να διατηρήσει το κόστος χαμηλά. Αντί αυτών, επένδυσε σε μεγαλύτερους τροχούς και προσεγμένες αναλογίες που δίνουν στο αυτοκίνητο μια στιβαρή αλλά προσιτή εμφάνιση.  

Volkswagen ID. EVERY1

Ο Mindt αναφέρεται συχνά στο Up! ως πηγή έμπνευσης και χαρακτηρίζει το ID.Every1 “ένα απολύτως φιλικό αυτοκίνητο”. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στα φωτιστικά σώματα, τα οποία περιβάλλονται από ένα διακριτικό περίγραμμα που δίνει την αίσθηση πως το φως προέρχεται πάντα από το κέντρο του προβολέα μια σχεδιαστική λεπτομέρεια που θυμίζει τη Μόνα Λίζα, όπως σχολιάζει ο ίδιος.  

Το μπροστινό μέρος δεν διαθέτει παραδοσιακή μάσκα, αλλά μια λιτή επιφάνεια που αποπνέει χαρακτήρα χωρίς να δείχνει ψυχρή ή υπερβολικά φουτουριστική.  

Volkswagen ID. EVERY1

Στο πίσω μέρος, η VW βρήκε έναν έξυπνο τρόπο να μειώσει το κόστος παραγωγής. Η πινακίδα κυκλοφορίας τοποθετήθηκε στον προφυλακτήρα και όχι στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, ενώ τα κουμπιά ανοίγματος και ο φωτισμός της πινακίδας είναι κρυμμένα στο κάτω μέρος.  

Λιτό μέσα και με φυσικά χειριστήρια  

Το εσωτερικό του ID.Every1 ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία. Η βασική έκδοση θα είναι αρκετά λιτή, αλλά οι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα να προσθέσουν πολυτελέστερα στοιχεία μέσω πακέτων εξοπλισμού.  

Volkswagen ID. EVERY1

Ένα σημαντικό στοιχείο είναι η επιστροφή στα φυσικά κουμπιά. Η Volkswagen φαίνεται πως έλαβε σοβαρά τις αρνητικές κριτικές για το “ψηφιακό χάος” των προηγούμενων ID μοντέλων και επαναφέρει φυσικό περιστροφικό διακόπτη για την ένταση του ήχου και κουμπιά για τον κλιματισμό.  

Volkswagen ID. EVERY1

Το λογισμικό του συστήματος πολυμέσων επίσης έχει βελτιωθεί, υιοθετώντας απλούστερα μενού και μόνιμα εμφανιζόμενα βασικά εικονίδια για ευκολία χρήσης, ιδιαίτερα σε ενοικιαζόμενα ή εταιρικά αυτοκίνητα.  

Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τρεις διαφορετικές κατηγορίες αγοραστών:  

  • Νέους οδηγούς που αποκτούν το πρώτο τους αυτοκίνητο,  
  • Μεγαλύτερους σε ηλικία οδηγούς που μπορεί να το επιλέξουν ως τελευταίο τους όχημα,  
  • Επαγγελματίες που το χρησιμοποιούν για μετακινήσεις και εργασίες, όπως οι διανομείς και οι νοσηλευτές κατ’ οίκον.  

Ηλεκτρική πλατφόρμα με γνώμονα το κόστος

Το ID.Every1 θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα με κίνηση στους εμπρός τροχούς, γεγονός που επιτρέπει μεγαλύτερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Το πορτμπαγκάζ είναι βαθύ, ενώ κάτω από το πίσω κάθισμα υπάρχει ένας ασφαλιζόμενος χώρος αποθήκευσης για καλώδια φόρτισης ή προσωπικά αντικείμενα.  

Volkswagen ID. EVERY1

Παρότι μοιράζεται κάποια μηχανικά και ηλεκτρονικά εξαρτήματα με τα μεγαλύτερα ID μοντέλα, διαθέτει εντελώς νέο ηλεκτροκινητήρα και προηγμένη LFP μπαταρία, που προσφέρει καλή απόδοση χωρίς το υψηλό κόστος των συνηθισμένων μπαταριών ιόντων λιθίου.  

Η ανάρτηση πίσω είναι απλή, επιλογή που μειώνει το κόστος σε σχέση με τις ακριβότερες ανεξάρτητες διατάξεις πολλαπλών συνδέσμων.  

600 μηχανικοί σε αποστολή μείωσης κόστους

Η Volkswagen βρέθηκε αντιμέτωπη με οικονομικές προκλήσεις και προβληματίστηκε για το αν μπορεί να κατασκευάσει ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που να ανταγωνιστεί τις κινεζικές προτάσεις.  

Για να το πετύχει, συγκέντρωσε 600 μηχανικούς με μοναδικό στόχο να μειώσουν το κόστος παραγωγής. Ο προσανατολισμός στους εμπρός τροχούς βοήθησε, καθώς όλα τα ηλεκτρονικά και η καλωδίωση συγκεντρώνονται στο εμπρός τμήμα.  

Παράλληλα, η VW έχει μάθει από τα λάθη του παρελθόντος στο λογισμικό των ID μοντέλων, επιλέγοντας πλέον να αναπτύσσει περισσότερες εφαρμογές εσωτερικά για να περιορίσει τις ασυμβατότητες μεταξύ προμηθευτών.  

Πραγματικά προσιτό;

Η Volkswagen στοχεύει να προσφέρει το ID.Every1 κάτω από 20.000 ευρώ σε όλες τις αγορές που θα κυκλοφορήσει.

Το μικρό ηλεκτρικό VW αναμένεται να είναι ανταγωνιστικό σε κόστος χρήσης συγκριτικά με τα μικρά βενζινοκίνητα, καθώς θα διατίθεται με χρηματοδοτικά προγράμματα που θα εξισορροπούν την αρχική τιμή με χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα. 

Latest stories