Αισθητά κατώτερα των εκτιμήσεων ήταν τόσο τα έσοδα όσο και τα κέρδη της Alibaba στο τελευταίο της τρίμηνο, καθώς ο κινεζικός κολοσσός συνεχίζει να δυσκολεύεται απέναντι στον αυξημένο πλέον ανταγωνισμό που αντιμετωπίζει ο βασικός του κλάδος της, του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ειδικότερα, για το τρίμηνο που ολοκλήρωσε τον Ιούνιο η Alibaba ανακοίνωσε ότι ο τζίρος της διαμορφώθηκε στα 243,24 δισ. γουάν (34,01 δισ. δολάρια) έναντι της μέσης πρόβλεψης των αναλυτών ότι θα έφτανε τα 249,05 δισ. γουάν.
Παρομοίως, τα καθαρά κέρδη του κινεζικού κολοσσού κινήθηκαν στα 24,27 δισ. γουάν την ώρα που η αγορά περίμενε να παρουσιάσει κερδοφορία ύψους 26,91 δισ. γουάν.
Σε αυτό το κλίμα, λίγο μετά τις ανακοινώσεις η μετοχή της Alibaba στις ΗΠΑ διαπραγματεύεται με απώλειες άνω του 4% στις προσυνεδριακές συναλλαγές της Wall Street.
Γενικότερα, η Alibaba δείχνει ότι συνεχίζει να αναζητά το βηματισμό της μετά από τους κλυδωνισμούς του 2023, κατά το οποίο έκανε τη μεγαλύτερη αναδιάρθρωση της εταιρικής της δομής και ακολούθως όρισε νέο CEO τον Έντι Γου.
Από όταν ανέλαβε ο Γου οι δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba επανήλθαν σε μία σταθερότητα μεν, ωστόσο αντιμετωπίζει πλέον αυξημένο ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η JD.com και η Temu.