Η ομάδα του Bloodhound LSR που κατέχει το ρεκόρ ταχύτητας με 1.227,985 km/h θέλει να το καταρρίψει και να ξεπεράσει τα 1.600 km/h, έτσι αναζητά νέο οδηγό.
O Andy Green στα 61 του ήρθε η ώρα να αποχωρήσει από την ενεργό δράση σε αυτό που εξασκεί, όλη του τη ζωή, που είναι κινείται ταχύτατα.
Πρώην πιλότος μαχητικού στην RAF του Ηνωμένου Βασιλείου ο Green μόλις αποστρατεύτηκε δεν μπορούσε να αποχωριστεί προφανώς την αίσθηση που παίρνεις όταν σπας το φράγμα του ήχου και έτσι μετέφερε τις δραστηριότητές του στην στεριά.
Ακολούθησε λοιπόν το δρόμο του ρεκόρ ταχύτητας στη Γη και αφού πρώτα κινήθηκε με περισσότερα από 1.000 km/h, είναι από το 1997 ο κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ ταχύτητας επί Γης, που είναι και το μοναδικό υπερηχητικό καθώς έφτασε τα 1.227,985 km/h.
Το κατάφερε με το Bloodhound LSR της εταιρείας Grafton, η οποία τα τελευταία χρόνια μαζί με τον Green δουλεύουν προς την κατεύθυνση του να καταρρίψουν τη συγκεκριμένη επίδοση και να ξεπεράσουν τα 1.600 km/h.
Ωστόσο δεν θα το κάνει ο Green αυτό, γιατί η εταιρεία ανακοίνωσε πως αποχωρεί από τη θέση του βασικού οδηγού και θα παραμείνει ως εκπαιδευτής και μέντορας του νέου προσώπου που θα αναλάβει να οδηγήσει τον πύραυλο εδάφους.
Υπάρχει βέβαια μια μικρή λεπτομέρεια. Χρειάζονται 12 εκατομμύρια λίρες. Δηλαδή περισσότερα από 13.500.000 ευρώ για να ευοδωθούν οι προσπάθειες και στην εταιρεία θεωρούν πως η παρουσία ενός νέου οδηγού θα τους βοηθήσει να βρουν τις απαραίτητες χορηγίες για να συγκεντρώσουν τα χρήματα.
“Αναζητούμε κάποιον που μπορεί να λειτουργήσει πειθαρχημένα σε ένα αγχωτικό περιβάλλον και υπό πίεση”, σχολιάζει ο Stuart Edmondson, Διευθύνων Σύμβουλος της Grafton και συνεχίζει, “αλλά παρόλο που αυτό δεν διαφέρει από μια αμειβόμενη οδήγηση σε οποιοδήποτε άλλο σκέλος του motorsport, δεν αναζητούμε οδηγούς αγώνων ή πιλότους μαχητικών αεροσκαφών. Χρειαζόμαστε κάποιον με τη σωστή νοητική προσέγγιση και μπορούμε να τον εκπαιδεύσουμε”.
Όσον αφορά τις μοναδικές εμπειρίες, η οδήγηση του Bloodhound LSR συγκρίνεται με τις πτήσεις στο διάστημα, μόνο που εδώ μπορείτε να σημειώσετε ένα πραγματικό ρεκόρ και να γραφτείτε στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες.
Το αυτοκίνητο, το οποίο έφτασε τα 1.010 km/h κατά τη διάρκεια των δοκιμών το 2019, διατηρεί το σχεδιασμό του με ώθηση τζετ και πυραύλων και θα λειτουργεί με καθαρές μηδενικές εκπομπές ρύπων, γιατί πλέον το ρεκόρ που θέλει να σημειώσει η εταιρεία δεν θα είναι μόνο υπερηχητικό αλλά και “πράσινο”. “Δεν χρησιμοποιούμε καθόλου ορυκτά καύσιμα”, λέει ο Edmondson, “και το καύσιμο πυραύλων δημιουργείται με τη χρήση υδροηλεκτρικής ενέργειας”.