11.4 C
London
Monday, December 16, 2024

Αγωγή της αυστραλιανής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς κατά της HSBC Australia – “Δεν προστάτεψε επαρκώς πελάτες της από απάτες”

Date:

Related stories

Ο επόπτης των αγορών της Αυστραλίας μήνυσε την HSBC Bank of Australia επειδή απέτυχε να προστατεύσει πελάτες της οι οποίοι έχασαν εκατομμύρια δολάρια σε απάτες, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Bloomberg.

Η HSBC έλαβε περίπου 950 αναφορές για μη εξουσιοδοτημένες συναλλαγές μεταξύ Ιανουαρίου 2020 και Αυγούστου 2024, με αποτέλεσμα απώλειες πελατών της τάξης των 23 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας (14,6 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), σύμφωνα με δήλωση της Αυστραλιανής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και Επενδύσεων τη Δευτέρα. Περίπου 16 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας εξ αυτών απωλέσθηκαν το εξάμηνο από τον Οκτώβριο του 2023 έως τον Μάρτιο του 2024.

“Η ASIC ισχυρίζεται ότι η HSBC Australia δεν διέθετε επαρκείς ελέγχους για την πρόληψη και τον εντοπισμό μη εξουσιοδοτημένων πληρωμών και δεν συμμορφώθηκε με τις υποχρεώσεις της για διερεύνηση αναφορών πελατών για μη εξουσιοδοτημένες συναλλαγές εντός των καθορισμένων απαιτούμενων χρονικών πλαισίων και για την έγκαιρη αποκατάσταση των τραπεζικών υπηρεσιών της”, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Η ASIC είπε ότι η τράπεζα χρειάστηκε κατά μέσο όρο 145 ημέρες για να ερευνήσει τις αναφορές πελατών ότι είχαν πέσει θύματα απάτης, αναφέρεται στη δήλωση. Η ASIC τόνισε εξάλλου ότι οι αποτυχίες της HSBC Australia ήταν εκτεταμένες και συστημικές.

Latest stories

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here