ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρευνα Focus Bari: Πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες

Ο υψηλός πληθωρισμός και η ακρίβεια έχουν άμεσο αντίκτυπο στις καταναλωτικές συνήθειες τόσο των Ελλήνων αλλά και διεθνώς, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Focus Bari για το θέμα.

Το σταθερό εισόδημα των καταναλωτών έχει μειωθεί σημαντικά αναγκάζοντας την πλειοψηφία να ακολουθεί τακτικές “smart shopping” για να εξοικονομήσουν χρήματα.

Η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο “Πώς επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών” και η σύγκριση της Ελλάδας με άλλες 18 χώρες που διεξήχθηκε μέσω του δικτύου YouGov έδειξε ότι:

-Τους τελευταίους 12 μήνες σχεδόν όλοι οι Έλληνες καταναλωτές έκαναν τουλάχιστον μία ενέργεια smart shopping και σκοπεύουν να συνεχίσουν στο μέλλον.

-Το brand hopping και η αναζήτηση και επιλογή προσφορών κυριαρχούν στις τεχνικές εξοικονόμησης χρημάτων ενώ…

-Πολλοί καταναλωτές έχουν κάνει ιεράρχηση αναγκών και έχουν σταματήσει τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών.

-Σε πολλές χώρες εμφανίζεται υψηλή πρόθεση να κάνουν ενέργειες εξοικονόμησης χρημάτων και ο μέσος όρος των διαφορετικών ενεργειών για πιο έξυπνες αγορές κυμαίνεται μεταξύ 3,5 και 5, ανάλογα με τη δραστηριότητα / ευρηματικότητα λιανεμπορίου και καταναλωτών.

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

Related posts

Ποιες είναι οι επενδύσεις ύψους 300 εκατ. ευρώ που σχεδιάζονται στα ελληνικά λιμάνια

protothema.gr

Πόσο θα αυξηθούν οι μισθοί σε όλη την οικονομία λόγω κατώτατου – Πώς επηρεάζονται οι νέες συντάξεις του 2025

timesadmin

ΥΠΑΑΤ: Καταβολή de minimis σε αλιείς βιντζότρατας

timesadmin

Πλειστηριασμοί: Άλλαξε χέρια το ιστορικό “Delfis” στην Ερέτρια – Στο “στόχαστρο” ξενοδοχεία σε Κεφαλονιά, Κάρπαθο και Φολέγανδρο

timesadmin

Αύξηση 15,1% σημείωσε ο τζίρος των εταιρειών ένδυσης το 2022 – Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις

timesadmin

Έκρηξη της οικοδομικής δραστηριότητας στο τετράμηνο Ιανουαρίου – Απριλίου

James Rollner