6.8 C
London
Thursday, December 12, 2024

Χρήστος Σταϊκούρας: Η Εθνική οδός θα ανοίξει το Σαββατοκύριακο από μια λωρίδα προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Date:

Related stories

Προϋπολογισμός 2025: Με υπουργούς και βουλευτές συνεχίζεται σήμερα η συζήτηση – Νέες μειώσεις φόρων προανήγγειλε ο Χατζηδάκης

Συνεχίζεται για δεύτερη ημέρα η συζήτηση του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025 στην Ολομέλεια της Βουλής. Η συνεδρίαση ξεκίνησε στις 9 το πρωί με τοποθετήσεις βουλευτών ενώ αναμένονται και οι πρώτες τοποθετήσεις Υπουργών που θα υποστηρίξουν τους επιμέρους προϋπολογισμούς των χαρτοφυλακίων τους και θα κάνουν τον απολογισμό των πεπραγμένων του τρέχοντος έτους. Σύμφωνα με τον…

Τα μηνύματα Ανδρουλάκη πριν από τη μονομαχία της Κυριακής με τον Μητσοτάκη για τον προϋπολογισμό

Να «καταχωρηθεί» στα «πρακτικά» της καθημερινότητας των πολιτών ως αποτυχημένη η κυβερνητική πολιτική στο σύνολό της επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ στη βουλή, ενώ στόχος του Νίκου Ανδρουλάκη είναι στην κοινοβουλευτική μονομαχία της Κυριακής για τον προϋπολογισμό με τον πρωθυπουργό να παρουσιάσει μια εναλλακτική και ταυτόχρονα πειστική πρόταση διακυβέρνησης. Στο γραφείο του κ. Ανδρουλάκη στη βουλή συνεχίζονταν μέχρι…

Κλιματική αλλαγή: Οι νεαροί ενήλικες κινδυνεύουν περισσότερο από την ακραία ζέστη

Απρόσμενα ευρήματα νέας ανάλυσης ανατρέπουν ό,τι πίστευαν έως τώρα...

Νέες εκτιμήσεις για το πότε και πώς θα αποκατασταθεί η κυκλοφορία στην εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης που παραμένει κλειστή στο ύψος της Λάρισας έδωσε το βράδυ της Πέμπτης ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας. επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες που είχε μεταδώσει από χθες το thetimes|-.gr

Όπως είπε στην ΕΡΤ γίνεται αγώνας δρόμου για να ανοίξει η εθνική οδός με εκτίμηση ότι θα ανοίξει το πρωί του Σαββάτου από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και την Κυριακή αντίστροφα με μία λωρίδα καθόδου.

«Με τα σημερινά δεδομένα φαίνεται να έχει περιοριστεί στα 450 μέτρα. Αυτή τη στιγμή σε ένα ύψος περίπου 35 εκατοστών ήταν 3 χιλιόμετρα το πρόβλημα. Η προσδοκία και η εκτίμηση είναι ότι το Σάββατο το πρωί θα ανοίξει το οδικό δίκτυο από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και θα επιδιώξουμε να ανοίξει την Κυριακή το πρωί κάποια λωρίδα από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα. Αλλά αυτές είναι οι εκτιμήσεις που είχαμε πριν από αυτό. Μπορεί να μεταβληθεί» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών.

Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-cviqc3j8qy61)

Όσον αφορά την κατάσταση στο σιδηροδρομικό δίκτυο, ο κ. Σταϊκούρας εκτίμησε έως και τα 100 εκατομμύρια ευρώ το κόστος για την επιδιόρθωση των καταστροφών.

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών σημείωσε, επίσης, ότι «στις αποφάσεις που ελήφθησαν στο Στρασβούργο, μεταξύ άλλων απεφασίσθη να μπορεί να γίνει χρήση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και εξασφαλίσαμε για πρώτη φορά ευελιξία στο Ταμείο ανάκαμψης, έτσι ώστε αυτά τα 600 εκατομμύρια να δοθούν για υποδομές, υποδομές, οδικοί άξονες, σιδηρόδρομοι».

Ειδικά, δε, για τα αντιπλημμυριά έργα είπε ότι «έχουμε και ερώτημα αν θέλουμε να κάνουμε έργα με ανθεκτικότητα τέσσερις φορές στον Ιανό, γιατί αυτό που συνέβη την προηγούμενη εβδομάδα είχε χαρακτηριστικά πρωτόγνωρα σε χρονικό διάστημα 200-300 ετών. Αυτό σημαίνει ότι και το κόστος είναι διαφορετικό και οι πηγές χρηματοδότησης είναι διαφορετικές».

«Άρα, αν μπορώ να συνοψίσω τη στρατηγική στρατηγική, έχει τρεις πυλώνες. Ο πρώτος πυλώνας είναι άμεσα έργα αποκατάστασης. Αυτά θα κοστίσουν ή τουλάχιστον έχουμε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση 600 εκατ. Ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Σε αυτά τα έργα βάζω και τα σχολεία. Ήδη οι Κτιριακές Υποδομές σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας ελέγχει τα σχολεία και θα συνεχιστεί αυτός ο έλεγχος της επόμενης ημέρας. Και τρίτον, είναι υφιστάμενες υποδομές που θα πρέπει να ελέγξουμε την ανθεκτικότητά τους. Παράδειγμα Γέφυρες σε όλη την Ελλάδα θα έχουμε μέχρι το τέλος του έτους μητρώο σε λειτουργία ώστε να γνωρίζουμε πόσες γέφυρες έχουμε με μήκος άνω των 6 μέτρων, ποια είναι η ανθεκτικότητά τους και τι παρεμβάσεις πρέπει να κάνουμε. Όπως επίσης πρέπει να δούμε και τα αντιπλημμυρικά στο σύνολό τους για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε όσο γίνεται» κατέληξε ο Χρήστος Σταϊκούρας.

ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ

Το πλημμυρισμένο κομμάτι που τις προηγούμενες μέρες ξεπέρασε τα 3 χιλιόμετρα έχει κατασκευαστεί από το ελληνικό δημόσιο μεταξύ 1996 και 1999, και αποτελεί μέρος της παραχώρησης, χωρίς όμως να υπάρχει η κατασκευαστική αντίληψη για την ποιότητα του δρόμου ή για τυχόν κακοτεχνίες. Προκειμένου να αποφύγει τυχόν ευθύνες για την κατάσταση και την ασφάλεια του οδικού δικτύου η κοινοπραξία του έργου έχει ζητήσει τον έλεγχο από εμπειρογνώμονες γεωτεχνικούς και εξειδικευμένους μηχανικούς σε έργα οδοποιίας, οι οποίοι θα αναλάβουν να κάνουν αυτή την αποτίμηση.

Στο κλιμάκιο αυτό θα συμμετάσχει και το ελληνικό δημόσιο μέσω της Εγνατίας Οδού και η αυτοψία αναμένεται να ξεκινήσει για τα τμήματα που έχουν απελευθερωθεί από το νερό. Οι πρώτες εκτιμήσεις είναι ότι δεν θα υπάρχουν σοβαρά προβλήματα.

Ειδήσεις σήμερα:

Metron Analysis: Άνετο προβάδισμα στον Κασσελάκη δίνουν όσοι λένε πως θα πάνε να ψηφίσουν την Κυριακή

Από τους «Sopranos» στο… OnlyFans – Αντιεμβολιάστρια ηθοποιός καταγγέλλει ότι της έκλειναν όλες τις πόρτες στο Χόλιγουντ

Δείτε βίντεο: Απρόοπτο σε ζωντανή μετάδοση, ρεπόρτερ είδε φίδι σε πλημμυρισμένο χωράφι

Latest stories

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here