12.9 C
Athens
March 24, 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Υπάρχει λόγος που η Mitsubishi δεν παράγει sport μοντέλα!

Μία σύντομη αναδρομή στα μοντέλα που είχε λανσάρει η Mitsubishi κατά την “μακρινή” δεκαετία του ’90 είναι αρκετή για να συνειδητοποιήσει κάποιος τι έκανε αυτή την ιαπωνική μάρκα να ξεχωρίζει. Τι την έκανε να χαραχτεί στη μνήμη μας ώστε να αναπολούμε τα “περασμένα μεγαλεία”. Εκείνη ήταν η εποχή του φανταστικά πολύπλοκου 3000GT, του Eclipse (που είναι ίσως το μοναδικό μοντέλο στην ιστορία που χειροτέρευε με κάθε νέα γενιά, μέχρι που έφτασε στο σημείο να “ξαναγεννηθεί” ως crossover) και των θρυλικών Evo.

Τότε, η Mitsubishi δεν ήταν μία εταιρία που κατασκεύαζε αποκλειστικά sports cars αλλά είχε εκτιμήσει τα οφέλη μίας γκάμας που περιλαμβάνει διαφορετικά στυλ μοντέλων καθώς την αξία των καθαρόαιμων sports cars (με την ευρεία έννοια) ως “κράχτες” για τα πιο ταπεινά μοντέλα που απευθύνονταν στις μάζες. Τώρα, η ιαπωνική εταιρία πουλά μόνο SUV, με εξαίρεση το Mirage) και δεν υπάρχουν πλάνα για κάτι διαφορετικό. Ακόμα και το εμβληματικό Evo θα πάρει αυτή τη μορφή όταν αποφασίσει η φίρμα να το επαναφέρει. Γιατί όμως; Ο επικεφαλής της Mitsubishi Αγγλίας, Rob Lindley έχει την απάντηση:

Ως επιχείρηση, μία που πουλά 1.2 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως δεν είναι και τόσο μεγάλη σε μεγάλη κλίμακα. Αν προσπαθήσεις να είσαι σε όλες τις διαφορετικές κατηγορίες της αγοράς και να ακολουθείς τάσεις όπως τα sports cars, θα είναι δύσκολο να είσαι βιώσιμη οικονομικά.

Η στρατηγική της Mitsubishi έχει ένα νόημα αλλά δεν ξέρω πόσο μπορεί να αντέξει μία τόσο μονοδιάστατη προσέγγιση σε βάθος χρόνου. Πιθανότατα, οι μελέτες που έχουν γίνει και οι προβλέψεις που έχουν στα χέρια τους τα στελέχη της ιαπωνικής μάρκας να δείχνουν ότι αυτός είναι ο σωστός δρόμος για το μέλλον. Μόνο ο χρόνος θα δείξει. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να στενοχωριόμαστε για μία εταιρία που, στο παρελθόν, έδειξε ότι δεν έχει πρόβλημα να ρισκάρει.

Related posts

Toyota και Suzuki εμβαθύνουν τη συνεργασία τους!

times1

Citroen C5 Aircross. Εκεί για όπου προορίζεται

times1

Volvo. Σε άλλη κατεύθυνση

times1

Πήρε το πράσινο φως η 2η γενιά του Toyota GT86.

times1

Audi. Επιδοτεί την υβριδική τεχνολογία

times1

Διέρρευσε ένα σκίτσο της Porsche Cayenne Coupe.

times1

Leave a Comment