Το-παραθυράκι-στο-νόμο-που-γέμισε-επικίνδυνα-αγροτικά-την-Ευρώπη
AYTOKINHTO

Το παραθυράκι στο νόμο που γέμισε επικίνδυνα αγροτικά την Ευρώπη

Το παραθυράκι στο νόμο που γέμισε επικίνδυνα αγροτικά την Ευρώπη

Κάτι που λέγεται “ατομική έγκριση οχήματος” είναι η αιτία που εισάγονται κατά κόρον στην Ευρώπη τα αμερικανικά θηριώδη pick up που παρακάμπτουν τους βασικούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς και τους κανονισμούς ασφαλείας της ΕΕ.

Top Gear TEAM

RAM

Ένας συνασπισμός ομάδων καταναλωτών, ασφάλειας και περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένου του ETSC, έστειλε επιστολή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ζητώντας να κλείσει το παραθυράκι που επιτρέπει την κυκλοφορία επικίνδυνων και ιδιαίτερα ρυπογόνων pickup της αμερικανικής αγοράς στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Οι ταξινομήσεις στην Ευρώπη των pick-up φορτηγών Dodge RAM αυξήθηκαν κατά 20% πέρυσι, σύμφωνα με νέα στοιχεία που αναλύθηκαν από την Transport & Environment (T&E). 

Σχεδόν 5.000 Dodge RAM εισήχθησαν στην Ευρώπη το 2023, αυξημένα κατά 20% σε σύγκριση με το 2022, σύμφωνα με τα πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος. Η T&E εκτιμά ότι υπάρχουν πλέον τουλάχιστον 20.000 Dodge RAM στους δρόμους της Ευρώπης.

RAM

Τα αμερικανικά φορτηγά pickup, όπως τα Dodge RAM, δεν απαιτείται να συμμορφώνονται με όλα τα πρότυπα ασφάλειας και περιβαλλοντικών προδιαγραφών της ΕΕ, καθώς εισάγονται μέσω ενός καναλιού από την πίσω πόρτα που ονομάζεται “ατομική έγκριση οχήματος”.

Η ατομική έγκριση οχήματος (IVA) επιτρέπει στα οχήματα να παρακάμπτουν τους βασικούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς και τους κανονισμούς ασφαλείας της ΕΕ. Αρχικά, η άδεια αυτή προοριζόταν για πραγματικά “μοναδικά” προσαρμοσμένα ή εξειδικευμένα οχήματα, όπως αυτά που προορίζονται για άτομα με κινητικά προβλήματα ή για υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Το σύστημα αξιοποιείται τώρα για την εισαγωγή μεγάλου αριθμού αμερικανικών φορτηγών pick-up. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα οχήματα αυτά δεν απαιτείται να συμμορφώνονται με τον Γενικό Κανονισμό Ασφάλειας της ΕΕ του 2019, τις δοκιμές οδικής κυκλοφορίας για την ατμοσφαιρική ρύπανση ή τα πρότυπα CO2 της ΕΕ για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά αυτοκίνητα.

Η ομάδα οργανώσεων – T&E, Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών, Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ποδηλατών, ομοσπονδία καταναλωτών BEUC, Clean Cities, Eurocities, POLIS και Διεθνής Ομοσπονδία Πεζών – καλεί την ΕΕ να κλείσει το κενό.

“Η αδράνεια της ΕΕ έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα μέτρα που λαμβάνουν οι προοδευτικές πόλεις”, λένε οι οργανώσεις. Ήδη, το Παρίσι, η Λυών, η Γκρενόμπλ, το Κομπλέντζ και το Τούμπινγκεν αποφάσισαν να διαφοροποιήσουν τα τέλη στάθμευσης ανάλογα με το βάρος ή το μέγεθος του οχήματος.

Related posts

To μέλλον των Mercedes έχει διαφορετική σχεδίαση και ονόματα-τι αποκαλύπτει επικεφαλής εξέλιξης

timesadmin

Αυτό ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο το 1909-ο απίθανος κινητήρας του

timesadmin

Τρεις σημαντικές εφευρέσεις και ένας νόμος που άλλαξαν την αυτοκίνηση

protothema.gr

Τελικά τι συμβαίνει με το robotaxi της Tesla; Οι τελευταίες πληροφορίες

wp-needuser

GMA T.50: Οδηγούμε πρώτοι το απόλυτο supercar της σύγχρονης εποχής

wp-needuser

Τι σημαίνει το αυτοκόλλητο RC σε αυτό το Tesla Cybertruck

timesadmin