16.6 C
Athens
May 24, 2019
OIKONOMIA

Το παιδικό τραγουδάκι που έχει κατακτήσει τον κόσμο

Όταν οι άνθρωποι του μέλλοντος ερευνήσουν την κουλτούρα των αρχαίων προγόνων τους από το 2019, θα είναι πολύ δύσκολο να αποφύγουν το «Baby Shark».

Το παιδικό τραγουδάκι έχει γίνει εμβληματικό για τις οικογενειακές γιορτές και έχει «παρασύρει» στον ρυθμό του παιδιά και γονείς ανά την υφήλιο με την επωδό «Baby Shark», doo doo doo doo doo doo.

Για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα το τραγούδι που αποτελεί παραγωγή την κορεάτικης εταιρείας Pinkfong, βρίσκεται μέσα στα κορυφαία 40 της λίστας των καλύτερων 100 του Billboard.

Ο θόρυβος για το παιδικό αυτό τραγουδάκι δεν μπορεί εύκολα να εξηγηθεί, όπως αναφέρει το CNN. Έχει περάσει κάποιος καιρός από τότε που ένα ανάλογο φαινόμενο έχει πάρει παγκόσμιες διαστάσεις.

Όπως όλοι οι θρύλοι, έτσι και η ιστορία του «Baby Shark» ξεκινάει με ένα κοσμικό μυστήριο: το μυστήριο της δημοφιλίας στο διαδίκτυο. Ό,τι και να λένε οι εταιρείες marketing των social media ή οι λεγόμενοι influencers, το φαινόμενο δεν μπορεί να έχει εύκολες ερμηνείες.

Ο ρυθμός και η μελωδία που εμπνεύστηκε η Pinkfong, που είναι κομμάτι της κορεατικής SmartStudy, μαζί με τα έντονα χρώματα του βίντεο στο Youtube, ελκύει εκατομμύρια παιδιά σε όλον τον κόσμο.

«Αμέσως είδαμε ότι το τραγούδι θα πάει καλά, ακόμη και συγκρινόμενο με τις καλύτερες επιδόσεις μας στο παρελθόν» αναφέρει στέλεχος της εταιρείας. «Έτσι επενδύσαμε περισσότερο marketing, αλλά δεν είναι αυτό το μυστικό πίσω από την επιτυχία. Για να είμαι ειλικρινής, ό,τι και να κάνουμε, δεν είναι σαφείς οι λόγοι που κάτι πάει καλά».

Η μετοχή της εταιρείας Samsung Publishing Co. που κατέχει μερίδιο 25% από την παραγωγή του παιδικού τραγουδιού «Baby Shark» (Καρχαρίας βρέφος), εκτοξεύθηκε από το ημερήσιο όριο του 30%, σημειώνοντας άνοδο ρεκόρ την Τετάρτη.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, αφού συγκέντρωσε περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια views, η δημιουργός εταιρεία του τραγουδιού SmartStudy Co., στοχεύει να κεφαλαιοποιήσει την επιτυχία επεκτείνοντας την προσανατολισμένη έως τώρα σε παιδιά βιομηχανία διασκέδασης, φτιάχνοντας μικρά βίντεο μέσω του Netflix, μία σειρά καρτούν και ένα μιούζικαλ στη Βόρεια Αμερική φέτος, σύμφωνα με έναν από τους ιδρυτές της εταιρείας.

[embedded content]

Related posts

Στη «Διαυγεια» η εφάπαξ ενίσχυση 1.000 ευρώ σε πρώην εργαζόμενους εταιρειών

times1

ΕΚΤ: Μείωση της εμπιστοσύνης στην ανάκαμψη της ανάπτυξης

times1

Επίδομα παιδιού: Καταβάλλεται την Παρασκευή 24 Μαΐου

times1

ΟΠΕΚΕΠΕ: Πλήρωσε 11 εκατ. ευρώ σε 7.222 δικαιούχους

times1

Συνεργασία της Rezos Brands με την ΝΟΜΑΔΑ Honey Soda

times1

Εκπρόσωπος ΔΝΤ: Το Ταμείο αναγνωρίζει την οικονομική πρόοδο στην Ελλάδα

times1

Leave a Comment