Η 3η γενιά του Honda N-Box για την Ιαπωνία παρουσιάστηκε και διατηρεί τη βάση του ως ένα αξιαγάπητο και πρακτικό αυτοκίνητο πόλης
Η διαφορά αυτοκινητικής κουλτούρας μεταξύ Ευρώπης, Αμερικής και Ανατολής είναι εμφανής σε διάφορες περιπτώσεις στο πέρασμα των ετών, όμως αποτυπώνεται σχεδόν τέλεια στο γεγονός πως στην Ιαπωνία ένα από τα best seller αυτοκίνητα εδώ και αρκετά χρόνια είναι το Honda N-Box. Ένα μικρό και πρακτικό κουτί (όπως εξάλλου λέει και το όνομά του) με ρόδες που οι Ιάπωνες λατρεύουν να χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους. Τώρα παρουσιάστηκε η τρίτη γενιά του.
Ένα μικρό lifting
To νέο Honda N-Box δεν έχει αλλάξει την κεντρική ιδέα πίσω από την εμφάνισή του, καθώς παραμένει ο βασικότερος εκπρόσωπος των kei cars όπως ονομάζονται τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα στην Ανατολή. Έχει αλλάξει όμως, ελαφρώς την πρόσοψή του για τον εκσυγχρονισμό του πράγματος, ενώ στην ουσία του παραμένει μικρό και πρακτικό.
Έκδοση turbo γιατί λατρεύτηκε
Η κατηγορία του Honda N-Box οριοθετεί την ιπποδύναμη στους 63 ίππους οι οποίοι προέρχονται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα 660cc. Η Honda όμως είναι Honda και διαθέτει έκδοση με turbo στο συγκεκριμένο σύνολο προκειμένου να υπάρχει ένα μικρό boost στην διαδικασία της επιτάχυνσης με την οποία, όπως καταλαβαίνεις δεν έχει ασχοληθεί ποτέ κανείς να την μετρήσει, οπότε δεν μπορούμε να πούμε με ακρίβεια αν το 0-100km/h είναι σε 2,5 λεπτά ή 3.
Πλούσιο (που λέει ο λόγος) εσωτερικό
Η καμπίνα του N-Box διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και οθόνη στην κονσόλα 9 ιντσών. Διάφοροι αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν στο ταμπλό, στις άκρες του ή και κάτω από αυτό και απευθύνονται και στον οδηγό και τον συνοδηγό, καθώς δεν μπορούν να υπάρξουν διακρίσεις σε μια τόσο σφιχτή καμπίνα από πλευράς άνεσης.
Η Honda δεν περιγράφει ακόμη τις συγκεκριμένες διαστάσεις του νέου N-Box, αλλά ισχυρίζεται ότι το N-Box διαθέτει τον μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο στην κατηγορία του. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται για να παρέχουν περισσότερο χώρο για φορτίο στην καμπίνα, ενώ η θέση εμπρός μπορεί να αναδιπλωθεί ώστε να είναι σχεδόν επίπεδη.
Πάντως με βάση τα όρια της κατηγορίας kei, δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο από 3,4 μέτρα σε μήκος, φαρδύτερο από 1,48 μέτρα και ψηλότερο από 2 μέτρα. Ο λόγος που είναι τετράγωνου σχήματος είναι για να μεγιστοποιείται ο χώρος στο εσωτερικό, κάτι που παραδοσιακά κάνει την κατηγορία να είναι δημοφιλής, καθώς έχουν περάσει εποχές που καταλάμβανε το 34% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτων της Ιαπωνίας.