Το-νέο,-εξηλεκτρισμένο-opel-astra
AYTOKINHTO

Το νέο, εξηλεκτρισμένο Opel Astra

Με το νέο μοντέλο, ο Γερμανός κατασκευαστής ανοίγει τώρα το επόμενο κεφάλαιο στην 30ετή ιστορία επιτυχίας του Astra καθώς για πρώτη φορά, το συμπαγές μοντέλο από το Rüsselsheim θα διατίθεται με ηλεκτροκίνηση. Η Opel θα προσφέρει το νέο Astra ως plug-in υβριδικό με δύο επίπεδα επιδόσεων, ενώ ένα χρόνο αργότερα, θα κυκλοφορήσει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Astra-e. Επιπλέον, διατίθενται εκδόσεις με πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο βελτιστοποιημένων τριβών και οκτατάχυτο αυτόματο.

Η οικογένεια  του νέου Astra ικανοποιεί όλες τις προσδοκίες σε επίπεδο εναλλακτικών συστημάτων κίνησης – είναι το πρώτο μοντέλο της Opel που σύντομα θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ αμιγούς ηλεκτροκίνησης, plug-in υβριδικής τεχνολογίας και κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η συνολική ισχύς του συστήματος θα κυμαίνεται μεταξύ 81 kW/110 hp και 165 kW/225 hp – κάτι το οποίο εγγυάται ανώτερες επιδόσεις. Η Opel συνδυάζει οδηγική απόλαυση με κορυφαία απόδοση και περιβαλλοντική συμβατότητα στην επόμενη γενιά του συμπαγούς bestseller της. Και όπως πάντα σε ελκυστικές τιμές.

“Το νέο Astra είναι μοναδικό και σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για την Opel. Αυτό ισχύει για ολόκληρη τη γκάμα κινητήριων συνόλων της, μέχρι το αμιγώς ηλεκτρικό Astra-e καθώς και για τις κορυφαίες τεχνολογίες και την εκπληκτική σχεδίαση. Η Opel θέτει πρότυπα με αυτό το αυτοκίνητο, το οποίο έχει όλα τα φόντα για να ξαναγίνει bestseller” δήλωσε ο Uwe Hochgeschurtz, ο νέος CEO της Opel CEO.

Opel Vizor με Intelli-Lux LED Pixel Light: Το νέο Opel Astra αποτελεί παράλληλα μία “σχεδιαστική δήλωση” για τη μάρκα. Πιο δυναμικό από ποτέ, με μινιμαλιστικές, καθαρές επιφάνειες, απαλλαγμένες από περιττά στοιχεία και με το νέο πρόσωπο της μάρκας – το Opel Vizor. Είναι εμφανές με την πρώτη ματιά, ότι το Astra είναι έτοιμο να σηματοδοτήσει το ξεκίνημα μιας νέας εποχής.

Όπως ο προκάτοχός του που λανσαρίστηκε το 2015, το νέο μοντέλο φέρνει καινοτομίες στη συμπαγή κατηγορία, μέχρι πρότινος γνωστές από ακριβότερα οχήματα. Για παράδειγμα, το Astra μπορεί να μετατρέψει τη νύχτα σε μέρα: η πιο εξελιγμένη έκδοση του συστήματος φωτισμού adaptive Intelli-Lux LED Pixel Light προέρχεται από τη ναυαρχίδα της Opel, Insignia και, με 168 στοιχεία LED, είναι μία πρωτοποριακή πρόταση για τη συμπαγή και μεσαία κατηγορία.

Ένα άλμα στο χρόνο έχει συντελεστεί στο εσωτερικό της νέας γενιάς Astra. Με το πλήρως ψηφιακό ταμπλό Pure Panel, τα αναλογικά όργανα αποτελούν παρελθόν. Αντί αυτών, η νέα διεπαφή ανθρώπου-μηχανής (HMI) με φρέσκα, μοντέρνα γραφικά προσφέρει μία πιο διαισθητική και χωρίς περιττά στοιχεία εμπειρία ταξιδιού. Οι επιβάτες μπορούν να διαχειρίζονται τις λειτουργίες του νέου Astra μέσω μεγάλων οθονών αφής, όπως σε ένα smartphone. Οι σχεδιαστές και μηχανικοί της Opel ασχολήθηκαν επιμελώς προκειμένου να διασφαλίσουν ότι ο οδηγός λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και έχει στη διάθεσή του όλες τις επιλογές χωρίς επιβάρυνση με περιττά δεδομένα ή λειτουργίες. Επιπλέον, βασικές ρυθμίσεις όπως ο έλεγχος κλιματισμού εξακολουθούν να γίνονται μέσω φυσικών διακοπτών και μπουτόν.

Ένα ακόμα κλασικό χαρακτηριστικό Opel είναι η εξαιρετική άνεση που προσφέρουν τα καθίσματα του νέου συμπαγούς μοντέλου. Τα εμπρός καθίσματα, προϊόν εσωτερικής εξέλιξης, φέρουν πιστοποίηση AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V.”) και με την εξαιρετική εργονομία τους εξασφαλίζουν ιδιαίτερη άνεση, κυρίως σε μεγάλα ταξίδια. Ο οδηγός υποστηρίζεται από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, όπου ξεχωρίζουν το head-updisplay, το ημιαυτόματο Intelli-Drive 2.0 που ενσωματώνει όλες τις κάμερες και τους αισθητήρες του αυτοκινήτου με συνδεσιμότητα e-horizon και η κάμερα 360 μοιρών Intelli-Vision.

Opel

Δυναμική αλλά πλήρως ελεγχόμενη συμπεριφορά: Το νέο Astra έχει μήκος 4.374 χλστ. και πλάτος 1.860 χλστ. Η διαφορά μήκους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι +4,0 χλστ. Το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 13 χλστ. στα 2.675 χλστ. Παρά τις μυώδεις και στιβαρές επιφάνειες, ο πρακτικός χώρες αποσκευών του νέου Astra με προσαρμοζόμενο πάτωμα προσφέρει στον οδηγό και σε τέσσερις επιβάτες χωρητικότητα έως 1.250 λίτρων με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Το νέο Astra βασίζεται στην τρίτη γενιά της πολύ ευέλικτης multi-energy πλατφόρμας  EMP2, με το DNA της Opel ενσωματωμένο από την αρχή της εξέλιξης. Αυτό εγγυάται μία ελεγχόμενη και δυναμική οδική συμπεριφορά και την κλασική Γερμανική αξιοπιστία Opel. Με άλλα λόγια, πρωταρχικός στόχος εξέλιξης ήταν  οι ικανότητες στις υψηλές ταχύτητες.

Η πλευρική και διαμήκης ακαμψία του αμαξώματος – γόνατα MacPherson μπροστά σε συνδυασμό με ημιάκαμπτο άξονα πίσω – πετυχαίνουν άριστο έλεγχο κλίσεων (απόσβεση κινήσεων γύρω από τον οριζόντιο άξονα). Το σύστημα φρένων είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό και το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό στις στροφές όπως σε μία ευθεία. Η στρεπτική ακαμψία του νέου Astra είναι 14% υψηλότερη από του προηγούμενου μοντέλου.

Η παραγγελιοληψία για το νέο Opel Astra θα ξεκινήσει φέτος το φθινόπωρο και οι πρώτοι πελάτες θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους στις αρχές του 2022. Αρχικά, θα λανσαριστεί ως σπορ, πεντάθυρο μοντέλο σε σχήμα τύπου coupé. Σύντομα, θα ακολουθήσει το κομψό Astra Sports Tourer. Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα στην αγορά της νέας γενιάς, το αμιγώς ηλεκτρικό Astra-e θα προστεθεί στην οικογένεια του μοντέλου. Το νέο Astra σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και θα κατασκευάζεται με απόλυτη ακρίβεια στην έδρα της Opel στο Rüsselsheim. Opel Astra – ‘Made in Germany’.

Related posts

Πρώτη εμφάνιση για εξηλεκτρισμένο M-Sport Ford Puma Rally1

timesadmin

Skoda Fabia: Πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP

timesadmin

Ειδικά εξελιγμένα ελαστικά της Pirelli για τη νέα Alfa Romeo Tonale

timesadmin

H νέα γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της Nissan

timesadmin

H Nissan μετασχηματίζει τη γραμμή χύτευσης στο Tochigi της Ιαπωνίας

timesadmin

COSMOTE TV: Τριήμερο υψηλών ταχυτήτων με Formula 1 και MotoGP

timesadmin