Με 240 ίππους, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ελαστικά εμπνευσμένα από τη Formula E, το μόνο που θα λείπει από το Abarth 600e θα είναι ο ήχος του κινητήρα. Ή μήπως όχι;
Το παράρτημα επιδόσεων της Fiat έδειξε τις προθέσεις του με το Abarth 500e, δείχνοντας ξεκάθαρα πως η ηλεκτρική εποχή δεν γυρίζει την πλάτη στις σπορ κατασκευές. Μάλιστα για να μας πείσει ακόμη περισσότερο, εξέλιξε μέχρι και τεχνητό ήχο που παραπέμπει σε αγωνιστικό, ώστε να έχεις την αίσθηση πως βρίσκεσαι μέσα σε αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα. Καλό θα είναι λοιπόν να αρχίσεις να συμβιβάζεσαι με την ιδέα των ηλεκτρικών Abarth, γιατί αρκετά σύντομα θα ακολουθήσει και δεύτερο μοντέλο.
Το οποίο βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Stellantis Motorsport. Πρόκειται για το μεγαλύτερο αδερφάκι του 500e, το Abarth 600e, που θα αποτελεί το ισχυρότερο μοντέλο με τα σήματα της Abarth μέχρι σήμερα. Αν και τα στοιχεία που αφορούν την συγκεκριμένη έκδοση δίνονται με το σταγονόμετρο, γνωρίζουμε πως η ισχύς του θα βρίσκεται στα επίπεδα των 240 ίππων.
Πρόκειται για μια αναβαθμισμένη κατά σχεδόν 90 ίππους εκδοχή του κινητήρα 156 ίππων που συναντάμε στη βασική έκδοση του Fiat 600e και σε άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis, όπως το Jeep Avenger. Η μπαταρία αναμένεται να παραμένει χωρητικότητας 54 kWh. Αν και ακόμη δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία επιδόσεων, η επιτάχυνση 0-100 km/h αναμένεται να είναι αρκετά καλύτερη από τα 8,7 δευτερόλεπτα της βασικής έκδοσης, όπως και η τελική ταχύτητα υψηλότερη από τα 150 km/h.
LSD και ελαστικά από Formula E
Ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης θα τοποθετηθεί μαζί με μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόφρενα. Αυτά θα επιτρέψουν στα μαλακότερα, εμπνευσμένα από τη Formula E ελαστικά να σε βοηθήσουν να επιτύχεις ακόμα περισσότερα g στις στροφές. Αν και όπως μπορείς να δεις η εξωτερική εμφάνιση του Abarth 600e καλύπτεται από έντονο καμουφλάζ, εντούτοις κάποιες διαφορές σε σχέση με το Fiat 600e μπορούν να γίνουν αντιληπτές.
Ο μπροστινός προφυλακτήρας φαίνεται να έχει υποστεί μια μικρή ανανέωση, που οδηγεί σε μια πιο τετράγωνη αισθητική. Οι πλαϊνές ποδιές έχουν επίσης χάσει τις βαθιές εσοχές, προφανώς για λόγους αεροδυναμικής, ενώ η πίσω αεροτομή έχει πλέον πιο έντονες γωνίες που αντικαθιστούν το τοξοειδές σχήμα της βασικής έκδοσης.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν εικόνες από το εσωτερικό του Abarth 600e, όμως γνωρίζουμε ότι θα υπάρχει νέα σχεδίαση καθισμάτων, η οποία θα περιλαμβάνει τέσσερις διαφορετικούς τύπους αφρώδους υλικού και δίνει έμφαση στην πλευρική στήριξη. Και βέβαια, στο τέλος της ημέρας περιμένουμε με αγωνία να δούμε τι είδους τεχνητό soundtrack θα συνοδεύει το συγκεκριμένο Abarth.