ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προς δημοπράτηση δύο έργα 450 εκατ. ευρώ

Της Ελένης Μπότα

Δύο νέα έργα προχωρούν προς δημοπράτηση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, συνολικού προϋπολογισμού 450 εκατ. ευρώ. Για τις 14 Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί η κατάθεση των προσφορών για την επέκταση της Ιόνιας Οδού, τμήμα Ιωάννινα – Κακκαβιά.

Αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή του τμήματος της Ιόνιας Οδού από τη συμβολή της με την Εγνατία Οδό μέχρι την Κακαβιά και τα ελληνοαλβανικά σύνορα. Το έργο περιλαμβάνει δύο υποτμήματα:

– Υποτμήμα 1: Ιωάννινα – Καλπάκι. Με αρχή το τέλος της σύμβασης παραχώρησης (Χ.Θ. 4+800) και πέρας το τέλος του AK Καλπακίου (Χ.Θ. 51+237,37) και συνολικό μήκος 46,4 χλμ νέας χάραξης. Στο υποτμήμα

περιλαμβάνονται έξι (6) Ανισόπεδοι Κόμβοι, εκ των οποίων ο ΑΚ Κ3 Πασσαρώνος (Χ.Θ. 21+940 – Χ.Θ. 23+441) αποτελεί την Προαίρεση 1, μήκους 1,47χλμ.

– Υποτμήμα 2: Καλπάκι – Κακαβιά. Με αρχή το πέρας του ΑΚ Καλπακίου (Χ.Θ. 51+237,37) και πέρας τον μεθοριακό σταθμό Κακαβιάς (Χ.Θ. 74+349,66) και συνολικό μήκος 23,11 χλμ, προβλέπεται η αναβάθμιση της υφιστάμενης οδού, που αποτελεί την Προαίρεση 2.

Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 250 εκατ. ευρώ.

Η διάρκεια των εργασιών έχει οριστεί στους 54 μήνες.

Επίσης, απεστάλη και η προκήρυξή για τον οδικό Άξονας Λαμία – Καρπενήσι, τμήμα Σύνδεση πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης με ανατολικό μέτωπο Σήραγγας Τυμφρηστού.

Στο αντικείμενο της Σύμβασης περιλαμβάνεται η μελέτη και η κατασκευή του έργου “Οδικός Άξονας Λαμία – Καρπενήσι, τμήμα Σύνδεση πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης με ανατολικό μέτωπο Σήραγγας Τυμφρηστού”.

Το συνολικό μήκος του έργου είναι περίπου 30 χλμ και εκτείνεται στο σύνολό του εντός των ορίων της Π.Ε. Φθιώτιδας, βελτιώνοντας το επίπεδο της οδικής ασφάλειας και μειώνοντας δραστικά το χρόνο διαδρομής όλων των οχημάτων, σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση. Η αφετηρία του έργου, είναι το πέρας του ανατολικού μετώπου της υφιστάμενης Σήραγγας Τυμφρηστού. Το πέρας του έργου είναι το δυτικό όριο της κατασκευασθείσας παράκαμψης Μακρακώμης. Το έργο στο σύνολο σχεδόν του μήκους του (με εξαίρεση μικρά τμήματα στα άκρα του έργου) ακολουθεί νέα χάραξη.

Το έργο είναι προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ.

Related posts

Κ. Χατζηδάκης: Απόδειξη εμπιστοσύνης στην ελληνική Οικονομία η συμφωνία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Masdar

protothema.gr

Συνέδριο ECONOMIST – Χ. Θεοχάρης: Χρειάζονται κανόνες υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά του gaming

timesadmin

Νέες προσλήψεις και εργαζόμενοι συνταξιούχοι γεμίζουν τα ταμεία του ΕΦΚΑ

timesadmin

Βελτιώνονται οι προβλέψεις για την οικονομία της Ευρωζώνης με την Γερμανία να επαναδραστηριοποιείται

James Rollner

H EY Ελλάδος και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας

timesadmin

Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα: Αποδεκτή η παραίτηση της CEO κ. Αθηνάς Χατζηπέτρου

timesadmin