Πέντε-τεχνολογικές-τάσεις-που-θα-αλλάξουν-τις-ταξιδιωτικές-εμπειρίες
ΥΓΕΙΑ

Πέντε τεχνολογικές τάσεις που θα αλλάξουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες

Τις τελευταίες δεκαετίες, διάφοροι οικονομικοί τομείς έχουν υποστεί σημαντικούς μετασχηματισμούς παγκοσμίως. Υποστηρίχθηκαν από τις πολλαπλές τεχνολογικές εξελίξεις που εμφανίστηκαν και κατάφεραν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αναζητούν, αποκτούν και απολαμβάνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Ανάμεσα σε αυτούς, φυσικά, και ο τουρισμός, ο οποίος με το πέρασμα των χρόνων σημειώνει όλο και περισσότερους μετασχηματισμούς. Η τεχνολογία αποτελεί κρίσιμο μέρος της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας, βοηθώντας τις επιχειρήσεις στις καθημερινές λειτουργίες, ενώ παράλληλα βελτιώνει την εμπειρία των πελατών.

Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό τα ξενοδοχεία, οι αεροπορικές εταιρείες, τα εστιατόρια και άλλες εταιρείες να συμβαδίζουν με τις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις στον ταξιδιωτικό κλάδο. Κάτι που κρίνεται ιδιαίτερα ζωτικής σημασίας στην εποχή της covid, με τις προσδοκίες των πελατών να μεταβάλλονται.

Ποιες είναι, όμως, οι πέντε πιο βασικές εξελίξεις και τεχνολογικές τάσεις που υπόσχονται να συνεχίσουν να μεταμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο;

Το άλμα από το e-εμπόριο στο m-εμπόριο

Η διάδοση και η εξέλιξη των κινητών τηλεφώνων έδωσε το έναυσμα για αυτό που σήμερα είναι γνωστό ως mobile commerce, ή εμπόριο μέσω κινητών συσκευών. Τα τελευταία χρόνια, η τάση αυτή έχει αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία, χάρη στην ολοένα και πιο διαδεδομένη χρήση αυτών των συσκευών και την αύξηση της διείσδυσης του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας, αναφέρει το travelpulse.com.

Στην τουριστική αγορά, αυτή η τεχνολογική τάση διευκολύνει τους ταξιδιώτες να επιλέγουν και να κάνουν κράτηση για τα ταξίδια τους, να αναθεωρούν τα δρομολόγιά τους, ακόμη και να αγοράζουν άλλα προϊόντα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, όπως δραστηριότητες που θέλουν να κάνουν στον προορισμό.

Τεχνητή νοημοσύνη για την κατανόηση των ταξιδιωτών

Ο τομέας του τουρισμού αντιμετώπισε την πρόκληση να ανακαλύψει ποιες είναι αυτές οι νέες ανάγκες και μάλιστα να βρεθεί ένα βήμα μπροστά από αυτές μετά από μια πανδημία που μεταμόρφωσε δραστικά τις συνήθειες των ταξιδιωτών. Εδώ ήταν απαραίτητο να βασιστεί στις νέες εξελίξεις, βάζοντας όλη την τεχνογνωσία στην τεχνητή νοημοσύνη και τα μεγάλα δεδομένα για την παροχή τεκμηριωμένων προτάσεων αξίας για τους ταξιδιώτες.

Μέσω μαθηματικών και προβλεπτικών μοντέλων, οι προσφορές βελτιστοποιούνται για τους πελάτες σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά και τα ενδιαφέροντα του καθενός. Με βάση αυτό, και μέσω αλγορίθμων μηχανικής μάθησης που αναπτύσσονται εσωτερικά, η Despegar μια ταξιδιωτική εταιρεία της Λατινικής Αμερικής, αλλά και άλλες εταιρείες στον τομέα του τουρισμού δημιουργούν τις καλύτερες προτάσεις για κάθε πελάτη ανάλογα με το ταξίδι που αναζητά.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το γεγονός ότι επί του παρόντος, η Despegar έχει περισσότερους από 850 συνεργάτες στον τομέα της πληροφορικής και αναλύει περισσότερους από 3 εκατομμύρια συνδυασμούς πτήσεων την ημέρα για να προτείνει τα πιο οικονομικά δρομολόγια στους ταξιδιώτες, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών με διαφορετικούς ενδιάμεσους σταθμούς, γεγονός που σε πολλές περιπτώσεις επιτρέπει πρόσθετες εκπτώσεις.

Η μαγεία της εργασίας από την τοποθεσία των ονείρων σας

Η τάση αυτή συνδέεται άμεσα με την αυξανόμενη τεχνολογική δυναμική των ταξιδιών και τη μαζικοποίηση του διαδικτύου. Πηγαίνει την απομακρυσμένη εργασία ένα βήμα πέρα από το γραφείο στο σπίτι, επιτρέποντας στους ανθρώπους να εκτελούν τις εργασιακές τους δραστηριότητες σχεδόν οπουδήποτε.

Αυτό έχει επιτρέψει σε πολλούς ταξιδιώτες να περάσουν μια σεζόν σε έναν παραδεισένιο προορισμό χωρίς να περιμένουν τις διακοπές τους ή να επηρεάζουν την παραγωγικότητά τους. Η απόλαυση και η εργασία είναι πλέον συμβατές, αρκεί να έχουν ένα μέρος που τους παρέχει όλα όσα χρειάζονται.

«Οι τεχνολογικές τάσεις και εξελίξεις αποτελούν το κλειδί για την ανάκαμψη του τομέα. Σε περιφερειακό επίπεδο, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεσή μας, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι ακαθάριστες κρατήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 129% σε ετήσια βάση. Όσον αφορά τις συναλλαγές, υπήρξε αύξηση 65% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας το 90% του όγκου του 2ου τριμήνου του 19, γεγονός που μας αφήνει αισιόδοξες προοπτικές για το μέλλον», δήλωσε ο Alejandro Caligaris, Country Manager της Despegar Mexico.

Η βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών με επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα

Αρκετές αεροπορικές εταιρείες είτε έχουν δοκιμάσει είτε δοκιμάζουν επί του παρόντος την Εικονική Πραγματικότητα (VR) ως μέρος των προσφορών ψυχαγωγίας κατά τη διάρκεια της πτήσης. Σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά, αυτές οι αεροπορικές εταιρείες ελπίζουν ότι μια πιο καθηλωτική εμπειρία ψυχαγωγίας, η οποία περιλαμβάνει παιχνίδια, ταινίες και εμπειρίες VR, θα βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερων πελατών, αναφέρει το wns.com.

Η τεχνολογία χρησιμοποιείται, επίσης, ως εργαλείο εκπαίδευσης του πληρώματος καμπίνας και ως ένας τρόπος για τους επιβάτες να γνωρίσουν το αεροπλάνο πριν από την επιβίβαση. Η ιαπωνική εταιρεία First Airlines3, για παράδειγμα, δημιούργησε ακόμη και τον πρώτο κόμβο VR αεροπορικής εταιρείας, ο οποίος επιτρέπει στους ανθρώπους να φορέσουν ένα ακουστικό VR και να φανταστούν ότι βρίσκονται σε μια πτήση -με γεύματα εν πτήσει, ανακοινώσεις και ήχους που μιμούνται αυτούς μιας πραγματικής πτήσης. Στη συνέχεια μπορούν, επίσης, να βιώσουν μια εικονική περιήγηση πόλης 360 μοιρών κατά την «άφιξη» είτε στο Παρίσι, είτε στη Νέα Υόρκη, είτε στη Ρώμη, είτε στη Χαβάη.

Εν τω μεταξύ, η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) έχει χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει τους επιβάτες να βεβαιωθούν ότι οι χειραποσκευές τους έχουν το σωστό μέγεθος πριν φύγουν από το σπίτι τους και για το πλήρωμα καμπίνας να έχει γρήγορη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τον προορισμό ή τις αλλεργίες ενός επιβάτη κατά τη διάρκεια της πτήσης. Οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί θα μπορούν να χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα δεδομένα για να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται η VR και η AR στο μέλλον -ίσως προσαρμόζοντας τις διαφημίσεις ή το περιεχόμενο σε συγκεκριμένους πελάτες.

Η εικονική περιήγηση στον προορισμό ή το κατάλυμα διαμονής

Οι εικονικές περιηγήσεις δίνουν τη δυνατότητα στους πιθανούς ταξιδιώτες να εξερευνήσουν τοποθεσίες πριν κάνουν το ταξίδι τους εκεί. Οι εικονικές περιηγήσεις -που δεν πρέπει να συγχέονται με την εικονική πραγματικότητα- είναι προβολές δωματίων 360 μοιρών που έχουν σχεδιαστεί για να δώσουν στους πιθανούς επισκέπτες του ξενοδοχείου μια γεύση από το πιθανό κατάλυμα διαμονής τους. Κάτι που μπορεί να φανεί χρήσιμο κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου, ώστε να μην απογοητευτούν.

Το David’s Vacation Club Rental είναι μια ταξιδιωτική εταιρεία που παρέχει εικονικές περιηγήσει -μπορούν να προβληθούν σε smartphones, tablet και υπολογιστές– για τους πιθανούς επισκέπτες της. Στον ιστότοπό της, οι χρήστες μπορούν να κάνουν εικονικές περιηγήσεις 360 μοιρών σε βίλες γύρω από το θέρετρο Walt Disney World. Αυτό επιτρέπει στους ταξιδιώτες να δουν τη διαρρύθμιση και τις ανέσεις των δωματίων πριν κάνουν την κράτησή τους.

- -

Related posts

Καρκίνος του στομάχου: Το σύμπτωμα που οι περισσότεροι υποτιμούν και κάνουν μεγάλο λάθος

timesadmin

Microsoft: Ξεπέρασε τις προσδοκίες και κατέγραψε κέρδη 18,8 δισ. δολαρίων το τελευταίο τρίμηνο του 2021

timesadmin

Twitter: Όπου φύγει – φύγει οι εργαζόμενοι – Εγκαταλείπουν τα νέα σχέδια του Έλον Μάσκ για «σκληροπυρηνική» εργασία

timesadmin

Αυτό είναι το σύμπτωμα καρκίνου του ήπατος που παραβλέπεται πιο συχνά – Μεγάλο λάθος!

timesadmin

Προσωπαγνωσία: Τι είναι, πώς προκαλείται και τι θεραπείες υπάρχουν

timesadmin

Ημικρανία: Τα 4 στάδια σε κάθε επεισόδιο – Πόσο διαρκεί το κάθε ένα και τι συμπτώματα έχει

timesadmin