Οθόνες-αφής-αντί-για-κουμπιά:-Γιατί-επιμένουν-οι-κατασκευαστές
AYTOKINHTO

Οθόνες αφής αντί για κουμπιά: Γιατί επιμένουν οι κατασκευαστές

Νοσταλγείτε την εποχή που τα αυτοκίνητα είχαν φυσικούς διακόπτες αντί για οθόνες αφής; δεν είστε (οι) μόνοι. 

Να ‘μαστε πάλι. Βρίσκομαι μαζί με έναν σχεδιαστή λειτουργικού αυτοκινήτων και ουσιαστικά αυτό που μου λέει, είναι πως είμαι αρκετά μεγάλος και αυτό που θέλω, διαφέρει από αυτό που θέλουν οι αγοραστές. Αυτή τη φορά, η συζήτηση αφορά εμένα και μια μηχανικό της BMW, σχετικά με το νέο λειτουργικό σύστημα των BMW iX και BMW i4. Οι σημερινοί αγοραστές, μου λέει, θέλουν τα πάντα να βρίσκονται σε οθόνες. Μόνο κάποια άτομα μεγαλύτερης ηλικίας σαν εμένα, επιθυμούν φυσικά κουμπιά για τον κλιματισμό, το ηχοσύστημα, ή την υποβοήθηση του οδηγού.

Ρωτάω το γιατί. Για να πάρω την απάντηση πως οι αγοραστές στην καθημερινότητά τους χρησιμοποιούν tablets και smartphones τα οποία τους αρέσουν και είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση τους. Σε αυτό το σημείο, η ένταση της φωνής μου αυξάνεται και πάλι. Αυτό που είναι καλό σε ένα iPad, δεν είναι καλό και για ένα αυτοκίνητο. Θέλω να πω, στο σπίτι μου, πίνω τον καφέ μου σε ένα γυάλινο ποτήρι εσπρέσσο. Όταν πίνω καφέ στο αυτοκίνητο, χρησιμοποιώ ένα πλαστικό ποτήρι με καπάκι που έχει ένα μικρό στόμιο. Κι αυτό γιατί, οδηγώντας με 100 χ.α.ώ. σε δρόμο με σαμαράκια, ο συνδυασμός γυάλινου ποτηριού με ζεστό περιεχόμενο, πιθανότατα δεν θα έχει καλή κατάληξη.

Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που προσπαθείς να χειριστείς τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν φυσικά χειριστήρια, αλλά μια οθόνη αφής, απαιτείται η προσοχή σου για το πού τοποθετείς το χέρι σου -που θα πρέπει να είναι σταθερό- σε αυτήν. To θέμα μου είναι πως αυτό που λειτουργεί μια χαρά όταν βρίσκεσαι στον καναπέ του σπιτιού σου κρατώντας ένα iPad, στον δρόμο δεν λειτουργεί εξίσου καλά. Και δεν είναι μόνο αυτό. Ένα κορυφαίο λειτουργικό σε μια συσκευή τηλεφώνου ή ταμπλέτας σε καθηλώνει. Αποσπά την προσοχή σου και αιχμαλωτίζει τη ματιά σου. Και έτσι πρέπει να συμβαίνει. Με το λειτουργικό ενός αυτοκινήτου, θα πρέπει να συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Η προσοχή σου θα πρέπει να μην είναι σε αυτό, αλλά να εστιάζει στο δρόμο.

Διαβάστε περισσότερα στο Top Gear 

Related posts

Ξέρουμε πόσο θα ήθελες την Porsche 911 GT3 R

timesadmin

Alfa Romeo CEO: Η Lexus πρότυπο ποιότητας για την Tonale

timesadmin

Elon Musk vs Henrik Fisker με φόντο το Twitter

timesadmin

Aehra λέγεται η νέα φίρμα αυτοκινήτων από την Ιταλία

timesadmin

Η BMW iX5 Hydrogen σε τελικές χειμερινές δοκιμές

timesadmin

Ένα μοναδικό food truck που σχεδίασε η Whirlpool και το Peugeot Design Lab

timesadmin