Ξέρουμε-πόσο-θα-ήθελες-την-porsche-911-gt3-r
AYTOKINHTO

Ξέρουμε πόσο θα ήθελες την Porsche 911 GT3 R

Εκεί που καθόσουν στον καναπέ με το κινητό στο χέρι σκέφτηκες “και δεν χαζεύω τις φωτό από την Ferrari 296 GT3; Τσάμπα είναι”. Και ενώ εσύ έριχνες ματιές πόθου στην κατακόκκινη αγωνιστική Ferrari περίπου την ίδια στιγμή η Porsche ετοίμαζε την ρελάνς. Λίγο μετά εμφανίστηκε αυτό το τέρας που ακούει στο όνομα Porsche 911 GT3 R, που προορίζεται για την ίδια δουλειά που κάνει και η Ferrari 296 GT3: δηλαδή εμείς να χαζεύουμε φωτό και βίντεο και κάποιοι άλλοι -τυχεροί- να τις οδηγούν στους αγώνες κατηγορίας GT3. 

Δεν θέλουμε την “παλιά” Porsche 911 GT3 R

H “παλια” GT3 R έχει νίκες σε 24ωρους αγώνες στη Daytona, το Spa και το Nurburgring. Αυτά δεν φθάνουν στην Porsche και πλέον λέει ότι η εστίαση για το νέο δεν είναι περισσότερη ταχύτητα, όπως θα περίμενε κανείς. Είναι η μεγαλύτερη πρόσβαση σε αυτήν την ταχύτητα για περισσότερους ανθρώπους, περισσότερες φορές. Μάλιστα, τι σημαίνει τώρα αυτό; Δεν σημαίνει ότι είναι φθηνότερη πάντως, μην χαίρεσαι. Σημαίνει ότι η αεροτομή είναι πιο σταθερή, το φορτίο στα ελαστικά είναι μικρότερο και η ζώνη ισχύος είναι ευρύτερη, πράγμα που σημαίνει ότι αν ένας οδηγός είναι ταχύτερος με τη νέα GT3 R από την παλιά, είναι επειδή η απόδοση αυτή είναι ευκολότερο να επιτευχθεί και να διατηρηθεί. Και αυτό, κατά τη διάρκεια 24 ωρών, είναι σίγουρα πιο ευπρόσδεκτο από ακόμα 50 ίππους.

ΤοπΓεαρ

Επίσης: το ABS έχει αναθεωρηθεί για λιγότερα μπλοκαρίσματα και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των ελαστικών, η οθόνη είναι πιο ευανάγνωστη, το κάθισμα είναι πιο εργονομικό, η ζώνη ασφαλείας είναι πιο εύκολο να τοποθετηθεί και να αφαιρεθεί, οι προβολείς είναι τώρα ακόμα πιο δυνατοί για να διευκολύνουν το βάρος της μακράς νυχτερινής διαδρομής. Kάθε προσθήκη και τροποποίηση φαίνεται να υπάρχει μόνο για να κάνει τη ζωή των οδηγών πιο εύκολη.

Είναι μόλις 1.250 κιλά και έχει 557 ίππους

Φυσικά, η νέα Porsche 911 GT3 R με βάση την 992 θα εξακολουθεί να είναι γρήγορη. Χάρη στα σύνθετα υλικά από αλουμίνιο και χάλυβα στο πλαίσιο και τη γενναιόδωρη χρήση ανθρακονήματος στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, ολόκληρη η GT3 R ζυγίζει μόλις 1.250 κιλά. Αυτό το νούμερο μπορεί να αλλάξει λίγο (με όλα αυτά τα πράγματα που συμβαίνουν στους αγώνες αντοχής με το Balance of Performance), αλλά με έναν επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα 4,2 λίτρων, 557 ίππων και τέτοιο βάρος, είναι απίθανο να πάει αργά. 

Η μεταφορά αυτής της ισχύος στους τροχούς ανατίθεται σε ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με ένα ρυθμιζόμενο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ οι μονοκόμματες δαγκάνες αλουμινίου (εξαπίστονες εμπρός, τετραπίστονες πίσω) θα ζαρώνουν την άσφαλτο σε κάθε γύρο.

TopGear

Η νέα GT3 R έχει ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Στο GT3 R, οι βραχίονες ελέγχου και οι άνω βάσεις είναι από σφυρήλατο αλουμίνιο, με τα απαιτούμενα ρυθμιζόμενα αγωνιστικά αμορτισέρ και τροχούς centrelock. Πρόκειται για τροχούς 18 ιντσών, παρεμπιπτόντως.

Σε κάθε περίπτωση, η 992 GT3 R θα είναι έτοιμη να αγωνιστεί από τις αρχές του επόμενου έτους, που συμπτωματικά είναι η πρώτη χρονιά που τα αγωνιστικά αυτοκίνητα GT3 θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις 24 ώρες του Le Mans. Θέλει λοιπόν κανείς να μας στείλει 600.000 ευρω για να αγωνιστούμε του χρόνου; Όχι; Κρίμα.

Πηγή: TopGear

Related posts

Η Bridgestone εξέλιξε ειδικά ελαστικά Potenza Sport για την Maserati Grecale

timesadmin

Το Kia EV6 ανακηρύχθηκε Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022

timesadmin

Το VW Group και η Kosmocar παραδίδουν ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

timesadmin

Μια κόντρα που δείχνει πόσο σαρωτική είναι η ηλεκτροκίνηση

timesadmin

EuroNCAP: 5 αστέρια για Tonale, Sportage, Born, T-Class

timesadmin

Η Nissan ηγείται της κλιματικής αλλαγής και της ασφάλειας των υδάτων

timesadmin