Thursday, July 17, 2025
spot_imgspot_img

Related Posts

Top 5 This Week

Νέα Porsche Taycan Turbo GT: Η πιο δυνατή Porsche που έγινε ποτέ με 1.092 ίππους (εικόνες, video)

Ως αυτοκίνητο προπαραγωγής η νέα Porsche Taycan Turbo GT κατέρριψε το ρεκόρ ηλεκτρικών στο Nurburgring και τώρα κατά την επίσημη παρουσίασή της Porsche για το μοντέλο παραγωγής πλέον, καταρρίπτει το αντίστοιχο στην Laguna Seca

H Porsche μας αποκάλυψε με αυτόν τον τρόπο την ισχυρότερη Porsche που έχουμε δει ποτέ να βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής της φίρμας. Πρόκειται για μια ηλεκτρική μπερλίνα με 1.092 ίππους και 1.340 Nm ροπής γιατί ουσιαστικά είναι ένα αυτοκίνητο επιδόσεων με περιβολή ενός φυσιολογικού saloon. 

Porsche Taycan Turbo GT Laguna Seca ρεκόρ

Στην Porsche για να καταφέρουν να επιτύχουν τους αριθμούς που στόχευαν και να ανταγωνιστούν κατασκευές όπως το Tesla Model S Plaid, δηλαδή να ανακοινώσουν τελική ταχύτητα 305 km/h και επιτάχυνση για το 0-100km/h σε 2,2 δευτερόλεπτα, χρειάστηκε να κάνουν εκτεταμένη μείωση βάρους. 

Porsche Taycan Turbo GT Laguna Seca ρεκόρ

Το αυτοκίνητο το οδήγησε ο Lars Kern στην περίφημη Corkscrew και αν και κατάφερε να καταρρίψει τον καλύτερο χρόνο με το μοντέλο που υπήρχε για την παρουσίαση, διόρθωσε κάποια λάθη του προφανώς και επανέλαβε τον γύρο του για να μειώσει ακόμη μισό δευτερόλεπτο και να καταλήξει στο 1:27.87.   

Porsche Taycan Turbo GT Laguna Seca ρεκόρ

Με αυτόν τον τρόπο η Porsche αποδεικνύει την αξία της Taycan Turbo GT ως ένα track day car, κυρίως με το πακέτο Weissach αλλά και χωρίς αυτό εδώ που τα λέμε, γιατί οι 1.092 ίπποι έρχονται στην φάση του overboost και για δύο δευτερόλεπτα. 

Porsche Taycan Turbo GT Laguna Seca ρεκόρ

Κανονικά η ιπποδύναμή της είναι 777 ίπποι και  η ροπή της στα σχεδόν 1.000 kg., που την καθιστούν ακόμη και έτσι την ισχυρότερη Porsche παραγωγής που έχει φτιαχτεί ποτέ. Στην δίαιτα που λέγαμε, πιο πάνω η Taycan Turbo GT είναι κατά 157 κιλά ελαφρύτερη από την Turbo S, πράγμα λογικό αν σκεφτείς πως έκοψαν 2,5 κιλά από τις δαγκάνες των φρένων ας πούμε. 

Porsche Taycan Turbo GT Laguna Seca ρεκόρ

Κατά τα άλλα, τα ανθρακονήματα καλύπτουν τα Β Pillars, τους πλευρικούς καθρέπτες και τις πλευρικές ποδιές. Η Porsche μείωσε με κάποιο τρόπο το βάρος του χώρου αποσκευών, εγκατέλειψε τις πόρτες που κλείνουν μαλακά και την ηλεκτρική πόρτα του φορτιστή και έβγαλε ακόμα και το αναλογικό ρολόι που είναι στάνταρ με το πακέτο Sport Chrono. 

Porsche Taycan Turbo GT Laguna Seca ρεκόρ

Αυτό είναι το ένα σκέλος της απόδοσης γιατί το άλλο έχει να κάνει με την τεχνολογία με την οποία η Porsche καταπιάνεται σε project όπως αυτό ή αυτό. Είναι δηλαδή ο νέος ελαφρύτερος κινητήρας στον πίσω άξονα που θα αφορά όλες τις Taycan και ένας νέος μετασχηματιστής (που δεν είναι τετοιος ακριβώς αλλά για να καταλαβαινόμαστε τον λέμε έτσι) που στέλνει 900 αμπέρ στον πίσω κινητήρα αντί για 600 που απολαμβάνει αυτός στην Taycan S.  

Porsche Taycan Turbo GT Laguna Seca ρεκόρ

Το πακέτο Weissach εγκαταλείπει εντελώς τα πίσω καθίσματα αντί για ένα ράφι από ανθρακονήματα με επιπλέον αποθηκευτικό χώρο. Η ανάρτηση Active Ride της Porsche είναι στάνταρ με ειδική ρύθμιση για την Turbo GT, ενώ μια νέα μπροστινή αεροτομή με πτερύγια και ένα πτερύγιο στην κορυφή της κινούμενης πίσω αεροτομής είναι επίσης στάνταρ σε αυτή την έκδοση. 

Porsche Taycan Turbo GT Laguna Seca ρεκόρ

Πρόσθετα αεροδυναμικά στοιχεία όπως ένας αεροτομή κάτω από το αμάξωμα και ένας νέος μπροστινός διαχύτης είναι αποκλειστικά στο πακέτο Weissach, όπως και μια σταθερή πίσω πτέρυγα από ανθρακονήματα. 

Popular Articles