Μήπως-πρέπει-να-περιμένουμε-ένα-θερμικό-rimac;
AYTOKINHTO

Μήπως πρέπει να περιμένουμε ένα θερμικό Rimac;

Με την άνεση που της δίνει η σφραγίδα του γρηγορότερου αυτοκινήτου στον κόσμο και με την τεχνογνωσία που απέδειξε πως μπορεί να χρησιμοποιήσει από την πρόσφατη παρουσίαση της Bugatti Turbillon, η Rimac μπορεί να κάνει τα πάντα όπως φαίνεται. Αρκεί να μιλάμε για κάτι εξεζητημένο, σπάνιο και ριζοσπαστικό. 

Ριζοσπαστικό και επαναστατικό. Έτσι αποκαλεί το νέο της αυτοκίνητο, το οποίο θα παρουσιαστεί στο Monterey αυτή την εβδομάδα και από το οποίο έχουμε δει σε μια σειρά από “πειραγμένες” φωτογραφίες και video στο X και στο Instagram.

Ριζοσπαστικό θα μπορούσε αναμφίβολα, να είναι για την Rimac ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Όταν το σκέφτεσαι αυτό καταλήγεις πως δεν είναι και τόσο καλή ιδέα τελικά, αλλά μετά έρχεται ένα νέο μικρό video με το μήνυμα “Νομίζεις πως γνωρίζεις την Rimac; Σκέψου το ξανά”. 

Αυτό που μπορούμε να δούμε από τα teaser πάντως είναι ένα, όπως εξάλλου αναμένεται, σπόρ σχεδίασης αμάξωμα που συνοδεύεται από μια μεγάλη αεροδυναμική πτέρυγα στο πίσω μέρος. Δεν μοιάζει με κάποιο cabrio μοντέλο, όπως αρχικά είχαν πιστέψει πολλοί και επίσης κανείς δεν μπορεί να ξέρει αν τελικά θα είναι θερμικό ή αμιγώς ηλεκτρικό ή ακόμη και  υβριδικό. 

Αν και θεωρείται απίθανο να είναι μια παραλλαγή του Rimac Nevera, αξίζει να σημειώσουμε πως το ηλεκτρικό hypercar του Κροάτη κατασκευαστή δεν έχει σχεδόν καμία διαφορετική έκδοση όσον αφορά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Μπορεί να έχει διάφορες μορφές με βάση τον εξοπλισμό ή κάποιες επετειακές εκδόσεις, αλλά παραμένει ένα ασύλληπτα ισχυρό supercar με 1.914 ίππους. 

Σε κάθε περίπτωση σε μερικές ημέρες θα γνωρίζουμε όλες τις λεπτομέρειες, καθώς ακόμη και στις παρουσιάσεις του ο Mate Rimac προσπαθεί να επιβάλει δικά του ήθη και έθιμα. Στην προκειμένη περίπτωση έχει φτιάξει έναν μηχανισμό στο διαδίκτυο που όσο περνάνε οι μέρες εμπλουτίζονται τα pixels της εικόνας του αυτοκινήτου. Μας απομένουν 23.327 pixels δηλαδή για να το δούμε ολόκληρο, σύμφωνα με τον μετρητή. 

Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr
 

Related posts

Ένας σκύλος ρομπότ φυλάει την παραγωγή στη Jaguar Land Rover

James Rollner

Το νέο Toyota GR Yaris θα είναι ακόμα πιο δυνατό-τι αλλάζει

timesadmin

Δοκιμή Mercedes-Benz EQE 350+: Όταν η οδήγηση δεν είναι προτεραιότητα

timesadmin

Η πιο δυνατή Bentley είναι πλέον η plug-in υβριδική με 782 ίππους

protothema.gr

Γιατί σταμάτησε τη παραγωγή του Ford Focus στην Γερμανία

timesadmin

Αυτό το Ford Escort MK2 είναι ένα ολοκαίνουργιο νοσταλγικό διαμάντι

James Rollner