AYTOKINHTO

Και η Nissan παραγωγή με gigacasting για μείωση κόστους

Η Nissan θα χρησιμοποιήσει το gigacasting, μια διαδικασία κατασκευής που πρωτοπορεί η Tesla, για να την παραγωγή των ηλεκτρικών της μοντέλων. Είναι πια ξεκάθαρο ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ευθυγραμμίζεται με τους ανταγωνιστές της που επιδιώκουν την καινοτομία για τη μείωση του κόστους.

Η Nissan θα χρησιμοποιήσει giga press με δύναμη περίπου 6.000 τόνων για να κατασκευάσει τμήμα των ηλεκτρικών της που θα πωλούνται από το 2027 και μετά, αναφέρει η Nissan σε ανακοίνωσή της. 

Η διαδικασία θα μειώσει το κόστος κατασκευής κατά 10%, δήλωσε η εταιρεία, και αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της για την επίτευξη ισοτιμίας κόστους μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων και των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι το 2030.

Για κατασκευαστές όπως η Nissan, η οποία κατασκευάζει το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό της Ιαπωνίας, οι υψηλές τιμές των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποδεικνύονται σημαντικό εμπόδιο για την ευρύτερη υιοθέτηση.

Σε αυτό το σημείο έρχεται να βοηθήσει το gigacasting. Η διαδικασία χρησιμοποιεί τεράστια μηχανήματα για τη χύτευση ολόκληρων τμημάτων ενός πλαισίου σε ένα μόνο βήμα, αντικαθιστώντας την ανάγκη συγκόλλησης δεκάδων ξεχωριστών εξαρτημάτων και εξοικονομώντας χρόνο, εξοπλισμό, εργασία και κόστος.

Η Tesla πρωτοστάτησε στην προσέγγιση αυτή και η ιαπωνική Toyota είναι μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που δεσμεύονται να τη χρησιμοποιήσουν.

Η διαδικασία είναι κατ’ αρχήν παρόμοια με τη χύτευση υπό πίεση, η οποία χρησιμοποιείται ήδη για την κατασκευή μικρών εξαρτημάτων αυτοκινήτων.

“Χρησιμοποιούμε πλάκες χύτευσης για τα δομικά μέρη του μπροστινού κλιματιστικού στο εργοστάσιό μας στο Tochigi για περισσότερα από 10 χρόνια”, δήλωσε ο Hideyuki Sakamoto, εκτελεστικός αντιπρόεδρος για την παραγωγή και τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η Nissan είναι “αρκετά έμπειρη στη χύτευση δομών αυτοκινήτων”, δήλωσε στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Γιοκοχάμα.

Το εργοστάσιο στεγάζει την πιλοτική γραμμή της Nissan για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, η οποία θα έχει αρχική παραγωγική ικανότητα να κατασκευάζει μπαταρίες για 2.000 έως 3.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη ανακοινώσει τον στόχο για επιπλέον 1 εκατομμύριο πωλήσεις οχημάτων μέσα σε τρία χρόνια και θα παρουσιάσει 30 νέα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 16 αμιγώς ηλεκτρικών.

Πηγή: topgeargreece.gr

Related posts

Αυτόνομο Tesla Model Y πήγε τον οδηγό του στο νοσοκομείο και σώθηκε

timesadmin

Επίσημο: Η Leapmotor στην Ελλάδα-πού θα πωλούνται τα αυτοκίνητά της

timesadmin

Κάτι συμβαίνει με την Tesla και απολύει εργαζομένους

timesadmin

Mazda EZ-6: Η ηλεκτρική επαναφορά του θρυλικού Mazda 6 έρχεται Ευρώπη

wp-needuser

Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Δείτε το ηλεκτρικό καρτ που προπονούνται οι δρομείς (εικόνες, video)

protothema.gr

Τι κάνει η Φινλανδία και μείωσε τους θανάτους από τροχαία 29%

protothema.gr