AYTOKINHTO

Η Williams παρουσίασε πλατφόρμα για supercars 750 ίππων με υδρογόνο

H Williams Advanced Engineering παρουσίασε πλατφόρμα για supercars που κινούνται με υδρογόνο και θα έχουν ισχύ μέχρι 750 ίππους

Top Gear TEAM

Μια από τις πιο δραστήριες και προηγμένες εταιρείες εκεί έξω είναι η Williams Advanced Engineering που έχει γεννηθεί μέσα από τις τάξεις της ομάδας της Williams F1 και συνεχίζει σε κορυφαίο επίπεδο να παρέχει από συστήματα κίνησης και ανταλλακτικά μέχρι και ολόκληρα αυτοκίνητα. 

Williams Advanced Engineering Πλατφόρμα υδρογόνου για supercars

Τώρα στο πλαίσιο μιας έκθεσης τεχνολογίας και βιωσιμότητας παρουσίασε τη δική της πρόταση για μια πλατφόρμα πάνω στην οποία θα κατασκευάζονται supercars με δυνατότητα καύσης υδρογόνου.

Williams Advanced Engineering Πλατφόρμα υδρογόνου για supercars

Η πλατφόρμα ονομάζεται EVRh και αναπτύχθηκε για να αποτελεί την βάση από την οποία θα προκύπτει ένα καινοτόμο πακέτο συνδυασμού μηχανικής και μετάδοσης κίνησης με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, ώστε να υπάρχουν μηδενικοί ρύποι. 

Williams Advanced Engineering Πλατφόρμα υδρογόνου για supercars

Το EVRh ακολουθεί την αντίστοιχη πλατφόρμα για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με παραδοσιακές μπαταρίες, την EVR, που η WAE λάνσαρε ακριβώς πριν ένα χρόνο. Το EVRh χρησιμοποιεί ένα σύστημα κυψελών υδρογόνου καυσίμου, για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω μιας χημικής αντίδρασης μεταξύ υδρογόνου και οξυγόνου σε μια συστοιχία κυψελών καυσίμου. 

Williams Advanced Engineering Πλατφόρμα υδρογόνου για supercars

Απλή και αποτελεσματική δομή

Χωρίς να έχει πολύ σύνθετη δομή, η πλατφόρμα επιτρέπει την δεξαμενή υδρογόνου καυσίμου υψηλής απόδοσης και το σύστημα μπαταρίας βρίσκονται στο κέντρο του οχήματος, βελτιστοποιώντας το κέντρο βάρους.

Williams Advanced Engineering Πλατφόρμα υδρογόνου για supercars

Η σχεδιαστική ευελιξία της πλατφόρμας επιτρέπει στους κατασκευαστές να δημιουργήσουν πολλαπλές διαμορφώσεις, από οχήματα μόνο για πίστα, όπου μεγιστοποιείται η σχέση ισχύος-βάρους, μέχρι μοντέλα δρόμου τόσο με ανοιχτή οροφή Targa όσο και με σταθερή οροφή τύπου GT. 

Williams Advanced Engineering Πλατφόρμα υδρογόνου για supercars

Αυτό καθίσταται εφικτό χάρη στον κεντρικό κύλινδρο της αρχιτεκτονικής, ο οποίος σχεδιάστηκε από την πρώτη μέρα για να επιτρέπει τέτοια ευελιξία – συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού ανοικτής οροφής – ενώ παράλληλα διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας επιδόσεων, όπως η ενεργή αεροδυναμική.

Το σύστημα κίνησης διαθέτει ένα υπερσύγχρονο υγρόψυκτο πακέτο μπαταριών FCEV, ικανό να αποδίδει ισχύ 430kW, ήτοι περίπου 585 ίππους. Σε συνδυασμό με την κυψέλη καυσίμου υδρογόνου των 120kW, το EVRh έχει συνολική ισχύ 550kW, δηλαδή σχεδόν 750 ίππων, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h κάτω από 2,5 δευτερόλεπτα και εκτιμώμενο χρόνο γύρου στο Nurburgring σε λιγότερο από 7 λεπτά και  20 δευτερόλεπτα. Οι διατάξεις τετρακίνησης και πισωκίνησης υποστηρίζονται μέσω πολλαπλών διαμορφώσεων ηλεκτρονικού κινητήρα.

Related posts

Η Pagani Zonda μας αποχαιρετά με την έκδοση Arrivederci

wp-needuser

Οδήγηση χωρίς χέρια με το σύστημα Ford BlueCruise και στην Ελλάδα

wp-needuser

Ανανεωμένο Audi S3 με αλλαγές στην εμφάνιση και στα μηχανικά μέρη

timesadmin

Αυτό είναι το νέο σπορ μοντέλο από την BYD-πότε έρχεται Ευρώπη (εικόνες)

James Rollner

Μεγάλο bonus για ανταλλαγή με καινούργιο Citroen μέχρι 31 Ιουλίου

James Rollner

Ποια εταιρεία supercars έχει ξεπουλήσει τα αυτοκίνητά της μέχρι το 2026

timesadmin