18.9 C
Athens
March 19, 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Peugeot δηλώνει… απογοητευμένη από το ρεκόρ του VW I.D. R Pikes Peak!

Στα τέλη του Ιουνίου του περασμένου έτους, το Volkswagen I.D. R Pikes Peak διέλυσε δύο ρεκόρ στην περιβόητη ανάβαση του Pikes Peak στις Η.Π.Α. και έσπασε το φράγμα των 8 λεπτών για την ολοκλήρωση της διαδρομής. Παρά την ομολογουμένως μεγάλη επιτυχία του αμιγώς ηλεκτρικού αγωνιστικού όμως, το αφεντικό της Peugeot Sport, Bruno Famin δηλώνει… απογοητευμένο. Όχι όμως επειδή το γερμανικό πρωτότυπο αποδείχθηκε ταχύτερο από τον συνδυασμό του 208 Τ16 με τον Sebastien Loeb (πρώην κάτοχοι του ρεκόρ). Όχι. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Famin:

Ήμουν πολύ απογοητευμένος από την Volkswagen επειδή μπορούσανε, σίγουρα, να τα πάνε πολύ καλύτερα. Υπάρχουν τουλάχιστον 10-15 δευτερόλεπτα που θα μπορούσανε να “κατεβάσουν” επιπλέον.

Και συνέχισε:

Ακόμα και με έναν βενζινοκινητήρα θα μπορούσε κάποιος να σπάσει εκείνο το ρεκόρ [του 208 T16] αλλά αν θέλεις καλή προώθηση και καλό marketing, θέλεις ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αν θέλεις λεφτά από το μεγάλο αφεντικό, πρέπει να του αποδείξεις ότι αξίζει.

Το θέμα είναι τι σκοπεύει να κάνει η Peugeot γι’ αυτό… Είναι εύκολο να μειώνεις την επιτυχία του ανταγωνιστή σου, αλλά πολύ δύσκολο να αποδείξεις ότι μπορείς να το κάνεις καλύτερα από αυτόν. Μπορεί, λοιπόν, να επιστρέψει η γαλλική φίρμα στην θρυλική ανάβαση;

Έχει προταθεί αλλά όχι για την δεδομένη στιγμή. Είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να καταρρίψουμε το ρεκόρ αλλά γνωρίζω επίσης ότι αυτό θα κοστίσει πολλά χρήματα.

Αυτό δεν ίσχυε όταν σπάσαμε το ρεκόρ το 2013 καθώς το κόστος του project ήταν σχεδόν… τίποτα επειδή χρησιμοποιήσαμε εξαρτήματα από το αγωνιστικό 908 […].

Ήταν ο μοναδικός τρόπος για να το κάνουμε τότε. Αν θέλεις να σπάσεις το τρέχον ρεκόρ, θα πρέπει να ξοδέψεις εκατομμύρια για να εξελίξεις ένα ειδικό αυτοκίνητο.

Με λίγα λόγια, η Peugeot ξέρει ότι μπορεί να καταφέρει έναν χρόνο καλύτερο από αυτόν που πέτυχε το I.D. R Pikes Peak της Volkswagen, αλλά δεν θέλει να ξοδέψει τα απαιτούμενα κεφάλαια για το αποδείξει. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι δεν πρόκειται να επιστρέψει ποτέ στην φημισμένη διαδρομή. Όπως δεν αποκλείεται η επιστροφή στους αγώνες αντοχής. Όπως είπε ο Famin, “ας μιλήσουμε ξανά σε 3-4 χρόνια για να δούμε αν η ACO και η FIA έχουν οριστικοποιήσει τους νέους κανονισμούς”.

Related posts

Η Toyota κατοχύρωσε σύστημα αρωματισμού που μπορεί να ψεκάσει δακρυγόνο.

times1

Η Infiniti αποσύρεται από την Ευρώπη.

times1

Νέες λεπτομέρειες για την επιστροφή του Wankel κινητήρα.

times1

Η νέα BMW 7-Series ξεκινά την πορεία της από το Dingolfing.

times1

Αμφίβολο το μέλλον του Audi TT.

times1

Τον Ιούνιο η τελευταία γενιά πετρελαιοκινητήρων της Volvo.

times1

Leave a Comment