Η-mg-θα-έχει-υψηλότερους-δασμούς-στην-Ευρώπη-από-την-byd-ποιος-είναι-ο-λόγος
AYTOKINHTO

Η MG θα έχει υψηλότερους δασμούς στην Ευρώπη από την BYD-ποιος είναι ο λόγος

Από τις τρεις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που έχει ξεχωρίσει η ΕΕ, η SAIC που είναι ιδιοκτήτης του brand MG των μοντέλων της οποίας εισάγονται στην ελληνική αγορά, έχει υποβληθεί σε επιπλέον δασμό 36,3% για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλεί στην Ευρώπη.

Αυτό το ποσοστό είναι υπερδιπλάσιο από τo 17% που θα κληθεί να καταβάλλει η επίσης κινέζικη BYD – αντιπροσωπεύεται και αυτή στην εγχώρια αγορά. Αντιστοίχως, η κινέζικη Geely που είναι μητρική εταιρεία της Volvo βρίσκεται κάπου στη μέση με πρόσθετη επιβάρυνση δασμών της τάξεως του 19,3%.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Πόσο αυξήθηκαν οι πωλήσεις τους

Ο κύριος παράγοντας που οδηγεί στην άνιση μεταχείριση φαίνεται να είναι τα διαφορετικά “επίπεδα συνεργασίας”, ανέφερε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο έγγραφο προσωρινής απόφασης 208 σελίδων που αναρτήθηκε τον Ιούλιο, το οποίο περιλάμβανε ένα λεπτομερές μέρος μόνο για τη SAIC. Συγκεκριμένα, οι απαντήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα στη Σαγκάη, “κρίθηκαν εξαιρετικά ανεπαρκείς”, ανέφερε το έγγραφο.

MG Cyberster GTS 

Εκπρόσωποι της SAIC, η οποία είναι περισσότερο γνωστή στην Ευρώπη για τα μοντέλα MG, δεν απάντησαν σε αίτημα σχολιασμού. Αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε σε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον περασμένο μήνα ότι η ΕΕ είχε ζητήσει ευαίσθητες επιχειρηματικές πληροφορίες, όπως η παροχή του χημικού τύπου που χρησιμοποιεί στις μπαταρίες, οι οποίες, όπως είπε, ήταν εκτός του πεδίου διεξαγωγής της έρευνας.

Η ελλειπή ανταπόκριση της SAIC στην ΕΕ ήταν σε αντίθεση με αυτά που έπραξαν οι ανταγωνιστικές κινέζικες εταιρείες της BYD και Geely, οι οποίες προσέλαβαν διεθνή δικηγορικά γραφεία και πραγματοποίησαν ενδελεχή συλλογή δεδομένων. Μάλιστα, στην περίπτωση της BYD, προσέλαβαν εμπειρογνώμονες πολιτικής στις Βρυξέλλες, όπως δήλωσε πηγή που γνωρίζει τα πράγματα.

BYD Dolphin
BYD Dolphin

Αναλυτές της αγοράς αναφέρουν πως μπορεί οι κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων να καταλαμβάνουν ένα εντυπωσιακό μερίδιο της συγκεκριμένης αγοράς στην Ευρώπη όμως δεν επιδεικνύουν την ίδια επιδεξιότητα όσον αφορά την άυλη επιρροή που συνήθως ασκούν οι ισχυρές εταιρείες μέσω lobbying.

O Gregor Sebastian αναλυτής της Rhodium Group ανέφερε ότι ορισμένες κινεζικές εταιρείες ενδέχεται να έχουν υποτιμήσει τις πολιτικές και νομικές προκλήσεις που σχετίζονται με την είσοδο στην αγορά της ΕΕ και ως εκ τούτου να μην έχουν διαθέσει αρκετούς πόρους.

Πηγή: topgeargreece.gr

Related posts

Tesla: Απίστευτη κλοπή από το εργοστάσιο στο Βερολίνο

timesadmin

Αυτό είναι το SSC SC-01 με τις ευλογίες της Xiaomi

timesadmin

H Mercedes εγκαινίασε τον πρώτο της σταθμό φόρτισης (εικόνες)

timesadmin

Η Bugatti αποκάλυψε την άγνωστη σχέση της με τον Αλεν Ντελόν

timesadmin

Stellantis: Απειλεί να σταματήσει την παραγωγή αυτοκινήτων σε χώρα υπερδύναμη

timesadmin

F1 GP Μεξικού: Έπεσε ξύλο στις εξέδρες του Grand Prix

timesadmin