12.5 C
Athens
March 19, 2019
OIKONOMIA

Η μεγάλη διαφορά στη φιλοσοφία Jumbo και Μουστάκα


Τις ημέρες των Χριστουγέννων τα παιχνιδάδικα έχουν την τιμητική τους. Τα καταστήματα πλημμυρίζουν από γονείς που θέλουν να ευχαριστήσουν τα παιδιά τους και παιδιά που θέλουν να αποκτήσουν το πολυπόθητο παιχνίδι τους.

Αναμφισβήτητα, οι αλυσίδες των Jumbo και του Μουστάκα είναι οι κυρίαρχοι παίκτες στην αγορά παιχνιδιού.

Ωστόσο, έχουν μία πολύ σημαντική διαφορά κι αυτή έχει να κάνει με τη φιλοσοφία τους. Αυτό είναι εύκολο να το διαπιστώσει κανείς από την πρώτη του επίσκεψη σε ένα από τα καταστήματά τους.

Ο Γιώργος Βακάκης με τα Jumbo έχει δημιουργήσει καταστήματα που θυμίζουν περισσότερο «σούπερ μάρκετ» παρά παιχνιδάδικο. Πέρα από τα παιχνίδια, όλοι οι υπόλοιποι κωδικοί που υπάρχουν στους διαδρόμους δεν έχουν σχέση και δεν απευθύνονται σε παιδιά, αλλά στους γονείς. Στα ράφια των καταστημάτων Jumbo υπάρχουν από απορρυπαντικά μέχρι σφουγγάρια και ρούχα.

Αντίθετα, ο Γιώργος Μουστάκας δηλώνει και παραμένει παραδοσιακός παιχνιδάς. Επιμένει να έχει στα καταστήματά του εμπορεύματα που έχουν να κάνουν μόνο με το παιδί, δηλαδή παιχνίδια.

Άλλωστε όπως έχει δηλώσει παλαιότερα ο ίδιος: «Είμαστε εταιρία που κατασκευάζει παιχνίδια και όσα εποχικά είδη έχουμε στα ράφια μας σχετίζονται και πάλι με το παιδί».


Related posts

«Φωτιά» τα αναδρομικά, ποιοι διεκδικούν επιστροφές

times1

Τι αλλάζει στις εμπορικές συναλλαγές στα Σκόπια

times1

«Φωτιά» τα αναδρομικά, ποιοι διεκδικούν επιστροφές

times1

Ξεκινάει ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος «Ερευνώ – Δημιουργώ – Καινοτομώ»

times1

Ανακάλεσε το αίτημα για έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της Attica Bank ο ΕΦΚΑ

times1

Αλλάζει ο τρόπος υποβολής δηλώσεων παρακρατούμενων φόρων

times1

Leave a Comment