ΕΚΟ-Ράλι-Ακρόπολις:-Από-10-ευρώ-τα-εισιτήρια-για-το-ΟΑΚΑ
AYTOKINHTO

ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις: Από 10 ευρώ τα εισιτήρια για το ΟΑΚΑ

Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας φέτος και ο αγώνας του Σεπτεμβρίου, που θα είναι ο 10ος του φετινού WRC θα περιλαμβάνει υπερειδική διαδρομή στον αγωνιστικό χώρο του ΟΑΚΑ. Με αυτόν τον τρόπο, το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις που για το 2021 ψηφίστηκε ως η κορυφαία αθλητική διοργάνωση, επαναλαμβάνει την κορυφαία στιγμή της σύγχρονης ιστορίας του, καθώς το 2005 είχε αναδειχθεί ο καλύτερος αγώνας του WRC, χάρη στο κατάμεστο, από 60.000 θεατές, ΟΑΚΑ. 

Κατά την επίσημη παρουσίαση του αγώνα, ο Υφυπουργός Αθλητισμού κ. Λευτέρης Αυγενάκης, σημείωσε την αγωνιστική, οργανωτική και συνάμα οικονομική επιτυχία του αγώνα του 2021 και τόνισε πως η οργανωτική επιτροπή φέρνει πλέον το “Ράλι των Θεών” στην Αθήνα και κοντά στον Έλληνα θεατή, ώστε να συνεχιστεί η γιορτή που ξεκίνησε το 2021. Ακριβώς για αυτόν το λόγο, έχει ακολουθηθεί και μια συνετή τιμολογιακή πολιτική, όσον αφορά τα εισιτήρια, η διάθεση των οποίων έχει ξεκινήσει ήδη.

πιν

Τα φθηνότερα εισιτήρια ξεκινούν από 10 ευρώ και φτάνουν μέχρι και τα 200 για τις διακεκριμένες θέσεις. Επιπλέον υπάρχουν εισιτήρια με 20, 25, 30, 40 και 50€, ενώ σύμφωνα με την ανακοίνωση της Motorsport Greece που έχει αναλάβει και φέτος την διοργάνωση, περισσότερα από 40.000 εισιτήρια θα έχουν μέση τιμή μικρότερη των 20€

Η χάραξη της υπερειδικής του ΟΑΚΑ

πιν

Η EKO Super Special Stage θα είναι η εναρκτήρια ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2022, το απόγευμα της Πέμπτης, 8 Σεπτεμβρίου. Η διαδρομή έχει μήκος 2 χλμ. και τα αυτοκίνητα θα μπαίνουν ανά ζευγάρια, όπως και το 2005. Σε σχέση με τη χάραξη εκείνης της διαδρομής όμως, υπάρχουν αλλαγές, με την φετινή να μοιάζει πιο τεχνική και πιο απαιτητική για τους οδηγούς και τα σύγχρονα αγωνιστικά τους. 

Η ΕΚΟ Super Special Stage θα ξεκινήσει στις 19:30 το απόγευμα της Πέμπτης, αμέσως μετά την εκκίνηση που θα διεξαχθεί επίσης στο ΟΑΚΑ

Οι φετινές αλλαγές στο EKO Ράλι Ακρόπολις 

Παράλληλα η Αλυτάρχης του αγώνα, κ. Ανίτα Πασαλή, κατά την παρουσίαση της φετινής διαδρομής του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, αναφέρθηκε στις ειδικές διαδρομές που περιλαμβάνει η φετινή έκδοση του ελληνικού αγώνα. Πρόκειται για έναν αγώνα με συνολικό μήκος 305 χλμ., ο οποίος μετά το τελετουργικό της Πέμπτης, ξεκινά το πρωί της Παρασκευής για μια πολύ μεγάλη και  κουραστική ημέρα. 

πιν

Το πρώτο σκέλος της Παρασκευής λοιπόν περιλαμβάνει την ειδική διαδρομή Λουτράκι (17,51 χλμ.) η οποία θα είναι και η μοναδική επαναλαμβανόμενη για την συγκεκριμένη ημέρα. Το πρώτο πέρασμά από εκεί θα ξεκινήσει στις 10:23, ενώ το δεύτερο στις 13:59. Ενδιάμεσα τα πληρώματα θα περάσουν από την ειδική διαδρομή Χαρβάτι (14,02 χλμ.) στις 11:16. Η ημέρα συνεχίζεται χωρίς σέρβις και η 5η ειδική του αγώνα θα είναι η Δάφνη (17,45 χλμ.) στις 15:42 για να ακολουθήσει η Λειβαδιά (21,21 χλμ.) στις 17:50. Το πρώτο σκέλος ολοκληρώνεται με νυχτερινή ειδική, η οποία θα γίνει υπό το φως της Πανσέλληνου, που εκείνο το βράδυ θα είναι γεμάτη για να δώσει μια ξεχωριστή ομορφιά αλλά και να διευκολύνει κάπως τους θεατές κυρίως στην παρακολούθηση. Η νυχτερινή ειδική διαδρομή θα είναι οι Βωξίτες (22,97 χλμ.) με εκκίνηση στις 20:38. 

Το συνολικό μήκος της πρώτης ημέρας είναι 110,67 χλμ. και αναμένεται να είναι η κρισιμότερη σε επίπεδο εξέλιξης, καθώς αφενός δεν υπάρχει ενδιάμεσο σέρβις για τα αυτοκίνητα, που σημαίνει πως οι ομάδες πρέπει να χαράξουν στρατηγική από το ξεκίνημα του σκέλους, αφετέρου μόνο μια ειδική είναι επαναλαμβανόμενη, πράγμα που θα δυσκολέψει ακόμη περισσότερο τα πληρώματα που θα ξεκινούν στις πρώτες θέσεις της σειράς εκκίνησης. Δηλαδή τον Kalle Rovanpera! 

πιν

Επίσης αξίζει να σημειωθεί για την Παρασκευή, πως περιλαμβάνει και τις σημαντικότερες αλλαγές σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν και δη πέρσι. Η ειδική Δάφνη στην Τανάγρα θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά φέτος, ενώ οι ειδικές Χαρβάτι και Λειβαδιά, επανέρχονται με την δεύτερη να είναι πιο γνωστή ως Ευαγγελίστρια. Αισθητή είναι και  η απουσία της ειδικής Θήβα που πέρσι είχε συγκεντρώσει πολλούς θεατές και αποτελούσε μια από τις κλασικές του σύγχρονου Ακρόπολις. 

Οι ειδικές του Σαββάτου 

πιν

Το Σάββατο ο αγώνας μεταφέρεται στο βουνό της Οίτης. Η ημέρα ξεκινά νωρίς αυτή τη φορά, καθώς στις 8:33 τα πληρώματα θα βρίσκονται στην εκκίνηση της ειδικής Πύργος (33,20 χλμ.). Η συνέχεια τα φέρνει στην ειδική Περιβόλι (17,55 χλμ.) στις 9:34 και ακολούθως στον Ταρζάν (23,37 χλμ.) στις 11:08 για το πρώτο λουπ. Το απόγευμα ξεκινάει με το δεύτερο πέρασμα από την μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, τον Πύργο και ακολουθούν τα δεύτερα περάσματα τόσο στο Περιβόλι, όσο και στον Ταρζαν. Η ειδική του Ταρζάν και τις δύο φορές μέσα στην ημέρα θα μεταδοθεί τηλεοπτικά. τα συνολικά χιλιόμετρα του Σαββάτου είναι 148,24.

Οι ειδικές της Κυριακής 

πιν

Η τελευταία ημέρα είναι, όπως επιβάλλουν οι άτυποι κανόνες των σύγχρονων ράλι, μικρότερη σε μήκος καθώς αποτελείται από συνολικά 45 χιλιόμετρα. Ξεκινά το πρωί, στις 9:23 από την ειδική Ελευθεροχώρι (16,90 χλμ.) και συνεχίζει με την Ελάτια-Ρενγκίνι (11,20 χλμ.) στις 10:25. Η αυλαία πέφτει με την Wolf Power Stage που είναι το δεύτερο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι στις 13:18.

Παράπλευρες δραστηριότητες    

πιν

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του αγώνα, έγινε αναφορά σε εκδηλώσεις που θα διοργανωθούν στο πλαίσιό του, όπως ενέργειες Οδικής Ασφάλειας, αλλά και η διοργάνωση -για δεύτερη συνεχή χρονιά- του Τελικού του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ eSports, που, όπως και πέρσι, θα φιλοξενηθεί στο ΟΑΚΑ.

Κυβερνητική στήριξη και φέτος

πιν

Στην παρουσίαση επίσης τίμησαν τον αγώνα με την παρουσία τους ο Υπουργός Οικονομικών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, κ. Γιάννης Οικονόμου, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ε.Ο.Τ., κ. Δημήτρης Φραγκάκης καθώς και οι περισσότεροι από τους τοπικούς άρχοντες της Αυτοδιοίκησης στις περιοχές που περνά ο αγώνας. Ξεχωριστή ήταν και η εκπροσώπηση των χορηγών, όπως η κ. Χριστίνα Μηλιαράκη, Διευθύντρια Marketing Εγχώριας Εμπορίας της ΕΚΟ, μέλους του Ομίλου Ελληνικά Πετρέλαια, που και  φέτος είναι ο μεγάλος χορηγός του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις μαζί με την Cosmote TV, η οποία εκπροσωπήθηκε από τον κ. Στέφανο Θεοχαρόπουλο, Γενικό Διευθυντή Τεχνολογίας & Λειτουργιών Ομίλου ΟΤΕ

- Top Gear

Related posts

Η Renault αξιοποιεί την τρισδιάστατη σχεδίαση

timesadmin

Μια κόντρα που δείχνει πόσο σαρωτική είναι η ηλεκτροκίνηση

timesadmin

Η Renault στον Αυθεντικό Μαραθνιο της Αθήνας

timesadmin

H Ford Motor Ελλάς στηρίζει τον θεσμό ανάδειξης νέων ταλέντων FIA Rally Star

timesadmin

H Suzuki εξελίσσει ιπτάμενα αυτοκίνητα

timesadmin

H Audi γράφει ιστορία στο Ράλλυ Ντακάρ με το RS Q e-tron

timesadmin