To Enyaq έκανε την εμφάνισή του στην αγορά το 2021 και, όπως περίπου συμβαίνει με κάθε Skoda, ήταν το σωστό αυτοκίνητο στη σωστή τιμή. Εννοώ ότι, αν και αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda, δεν κουβαλούσε στην πλάτη του όλα όσα έχουμε συνηθίσει να αποκαλούμε –αποτίοντας φόρο τιμής στις φράσεις κλισέ– “παιδικές ασθένειες”.
Εντάξει, ίσως με τη μικρή εξαίρεση της αυτονομίας, αλλά αυτό δεν είναι ζήτημα που αφορά ένα μοντέλο, αλλά μια ολόκληρη κατηγορία. Κατά τα άλλα, το Enyaq είναι ένα μοντέλο που καταφέρνει να ισορροπεί περίφημα μεταξύ του μεγέθους, της πρακτικότητας και του κόστους.
Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που προσωπικά θεωρώ τα μοντέλα της Skoda καλύτερες επιλογές από τα αντίστοιχα VW. Αν το σκεφτείς, το μόνο στο οποίο υπολείπονται θεωρητικά είναι το όνομα.
Η ποιότητα έχει σταματήσει εδώ και χρόνια να συνιστά πρόβλημα, οι χώροι συνήθως αποτελούν το μέτρο σύγκρισης της εκάστοτε κατηγορίας και η σχέση αξίας/τιμής βρίσκεται πίσω μόνο από εκείνη των Dacia.
Ειδικά όταν αναφέρεσαι σε ηλεκτρικό μοντέλο, τα πράγματα είναι ακόμα πιο απλά. Το Enyaq μοιράζεται πάτωμα, ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες με το VW ID.4. Και ενώ τα δύο μοντέλα θα έπρεπε να αποτελούν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, ο νόμος της Skoda επιβάλλεται για άλλη μία φορά κάνοντας το Enyaq μια συνολικά πιο ελκυστική επιλογή.
Και μετά υπάρχει και το Enyaq Coupe. Ή, αλλιώς, το τσέχικο ισοδύναμο του ID.5. Τα στοιχεία από coupe στα αμαξώματα SUV είναι η πιο hot τάση της εποχής και η αλήθεια είναι ότι ελάχιστες εταιρείες δεν έχουν υποκύψει ακόμη στη μόδα.
Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή στο topgeargreece.gr