AYTOKINHTO

Δοκιμή Jeep Avenger: Ηλεκτρικό και καθαρόαιμο SUV πόλης

Υπάρχουν κάποια μοντέλα που χωρίς να το έχουν επιλέξει, αναλαμβάνουν να σηκώσουν ένα μεγαλύτερο βάρος από εκείνο της επιτυχημένης εμπορικής πορείας. Όχι πως το τελευταίο είναι κάτι εύκολο ή δεδομένο. Αλλά όπως και να το κάνεις, αποτελεί το πεδίο στο οποίο τελικά γίνεται η αποτίμηση του κάθε μοντέλου.

Στις μέρες μας, στις οποίες έχουμε συνηθίσει να αναφερόμαστε ως εποχής της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν κάποια μοντέλα -όχι πολλά- που καλούνται να κάνουν τη νέα τεχνολογία πιο ελκυστική στο ευρύ κοινό. Πώς το καταφέρνουν; Ουσιαστικά περιορίζοντας σημαντικά τα όποια πεδία μπορείς να τους ασκήσεις αρνητική κριτική. Μια χαρακτηριστική τέτοια περίπτωση είναι το Hyundai Ioniq 5.

Και κάπου εδώ, εμφανίζεται το νέο Jeep Avenger. Αν σου αρέσει να μετράς πρωτιές, έχεις μπροστά σου το ιδανικό αυτοκίνητο. Είσαι έτοιμος; Ξεκινάμε. Το Avenger είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Jeep.

Επίσης, είναι το μικρότερο σε διαστάσεις μοντέλο της Jeep από την εποχή του Willys. Αν δυσκολεύεσαι να θυμηθείς για ποια εποχή μιλάμε είναι λογικό, καθώς θα πρέπει να πας πίσω στο 1943 για να βρεις ένα Jeep με μήκος κάτω από 4 μέτρα.

Χώροι αντιστρόφως ανάλογοι των διαστάσεων

Κάπως έτσι, το Avenger των 4,08 μέτρων ήταν επίσης το πρώτο Jeep που κατέκτησε τον τίτλο του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς” στην Ευρώπη. Από πλευράς διαστάσεων, το Avenger τοποθετείται στο κάτω άκρο των Β-SUV.

Jeep Avenger

Ωστόσο οι χώροι του είναι απόλυτα ικανοποιητικοί, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη του πως δεν πρόκειται για μοντέλο με επίπεδο πάτωμα. Αυτό προφανώς κάνει δύσκολη τη ζωή για τα πόδια όποιου βρεθεί στη μέση των πίσω καθισμάτων, αλλά οι υπόλοιποι τέσσερις, κάθονται πραγματικά άνετα.

Και την ίδια ώρα, τα 355 λίτρα του χώρου αποσκευών είναι μια πολύ αξιοπρεπής τιμή για την κατηγορία. Συνυπολόγισε στα παραπάνω, πως στο μπροστινό μέρος της καμπίνας, βρίσκονται διάσπαρτοι χώροι συνολικά 34 λίτρων για μικροαντικείμενα.

Διαβάστε την συνέχεια της μεγάλης δοκιμής στο topgeargreece.gr

Related posts

O CEO της BYD Ευρώπης Michael Shu μιλάει για όλα

timesadmin

CEO μεγάλης φίρμας θεωρεί “λάθος” τη διακοπή της εξέλιξης των θερμικών κινητήρων

timesadmin

Πότε θα έχει μπαταρίες solid state για ηλεκτρικά αυτοκίνητα η Nissan-ετοιμάζει νέο εργοστάσιο

timesadmin

Τελικά τι συμβαίνει με το robotaxi της Tesla; Οι τελευταίες πληροφορίες

timesadmin

To Koenigsegg Gemera δεν θα παραχθεί επειδή κανείς δεν το θέλει

timesadmin

Nέο Hyundai Kona: Τι πρέπει να ξέρεις για το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024”

timesadmin