AYTOKINHTO

Δοκιμή Citroen C4 X 1,2 130 EAT8: Μια κατηγορία μόνο του

Με αφορμή το Citroen C5 X, είχαμε γράψει γι’ αυτήν τη σχεδιαστική παράδοση της Citroen, που ήταν fastback πριν υπάρξει ο όρος. Βέβαια, το C5 X είναι μια μεσαία fastback λίμο, ενώ το Citroen C4 X είναι ένα μικρομεσαίο.

Αυτό βέβαια ακούγεται σχεδόν βαρετό για να περιγράψεις ένα αυτοκίνητο όπως αυτό. Μπορεί να αναρωτηθείς “γιατί να ακούγεται βαρετό ένα μικρομεσαίο;”. Ας το εξηγήσουμε. 

Μια κατηγορία μόνο του

Ξέρουμε γενικά ότι η μικρομεσαία κατηγορία παίζει γύρω από τα 4,3 μ. μήκος. Το C4 σκέτο (χωρίς Χ) είναι 4,36 μέτρα. Μια τιμή στα όρια της κατηγορίας. Το C4 X είναι 4,6 μέτρα. Γιατί; Γιατί είναι fastback και έχει ένα τραβηγμένο πίσω μέρος που αισθητικά τα αλλάζει όλα. Μπορεί να μην έχει το “ειδικό βάρος” του ιδιότυπου fastback C5 X, αλλά επιτυγχάνει μια τελείως ξεχωριστή σιλουέτα σε σχέση με το απλό C4. 

Διαβάστε την συνέχεια της δοκιμής στην Ελλάδα στο topgeargreece.gr

Related posts

Η νέα αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan δοκιμάζεται στην αξιολόγηση επιδόσεων και αποδοτικότητας

timesadmin

Επετειακό Toyota GR Yaris με την κλασική εμφάνιση που του αξίζει

wp-needuser

Νέο Dacia Duster: Αυτές θα είναι οι τιμές του δημοφιλούς SUV

timesadmin

Διέρρευσαν εικόνες των νέων καθισμάτων του Tesla Model S Plaid

timesadmin

Πέθανε ο Marcello Gandini, κορυφαίος σχεδιαστής αυτοκινήτων

timesadmin

H Mazda έχει χρησιμοποιήσει πάνω απο 2 εκατομμύρια Wankel κινητήρες

timesadmin