Διεθνής-διαγωνισμός-για-την-αστική-και-περιαστική-συγκοινωνία-Θεσσαλονίκης-–-Εντός-10ημέρου-η-προκήρυξη
ΕΛΛΑΔΑ

Διεθνής διαγωνισμός για την αστική και περιαστική συγκοινωνία Θεσσαλονίκης – Εντός 10ημέρου η προκήρυξη

Μέσα στο επόμενο 10ήμερο αναμένεται να προκηρυχθεί ο διεθνής διαγωνισμός ανάθεσης της αστικής και περιαστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, τονίζει, μιλώντας στο ---, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου της πόλης (ΟΣΕΘ), Γιάννης Τόσκας, εκφράζοντας τη βεβαιότητά του για την ανάδειξη αναδόχου.

«Είμαστε βέβαιοι ότι η προκήρυξη του προαναφερόμενου διεθνούς διαγωνισμού θα καταλήξει σε ανάδοχο, ο οποίος με υπευθυνότητα και αξιοπιστία θα ασκήσει σοβαρό έργο και θα αναβαθμίσει τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης», επισημαίνουν, σε κοινή τους δήλωση, ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης και ο κ. Τόσκας.

Τα τεύχη δημοπράτησης για τον διεθνή διαγωνισμό ανάθεσης της αστικής και περιαστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης έχουν λάβει ήδη το «πράσινο φως» από τον ΟΣΕΘ και η έγκριση αυτή αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό βήμα για την υλοποίηση του νέου συγκοινωνιακού χάρτη της Θεσσαλονίκης, όπως επισημαίνεται σε σημερινή ανακοίνωση του Οργανισμού. Σημειώνεται, δε, ότι «πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο δεκαετίας, με δυνατότητες επέκτασης έως και πέντε επιπλέον χρόνια και αύξησης κατά 25% συνολικά».

Στη σχετική ανακοίνωση υπενθυμίζεται ότι η διαβούλευση που προηγήθηκε ήταν αυτή που άνοιξε τον δρόμο για τη δυνατότητα άμεσης προκήρυξης του προαναφερόμενου διαγωνισμού, ενώ τονίζεται ότι ο ΟΣΕΘ, καινοτομώντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα, συμπεριέλαβε στον επικείμενο διεθνή διαγωνισμό έναν όρο – κίνητρο, την κινητροδότηση του αναδόχου, που αφορά στην επιπλέον αποζημίωση που θα προκύπτει από την επιπλέον επιβατική κίνηση που θα προσελκύσει.

«Το μέγιστο εκτιμώμενο χιλιομετρικό κόστος φτάνει τα 2,32 ευρώ ανά χιλιόμετρο, μαζί με το μέγιστο ύψος του κινήτρου», διευκρινίζεται και εξηγείται ότι ο διεθνής διαγωνισμός αφορά στην προμήθεια από τον ανάδοχο ή τους αναδόχους, συνολικά 220 καινούργιων, ντιζελοκίνητων και μηδενικού αποτυπώματος οχημάτων, διαφόρων τύπων και χωρητικότητας. Σημειώνεται, δε, ότι ο ανάδοχος ή οι ανάδοχοι, θα είναι υποχρεωμένοι να διαθέσουν σύγχρονα αμαξοστάσια για τη συντήρηση των οχημάτων και τη φόρτιση των ηλεκτρικών.

Το ύψος της σύμβασης ανέρχεται σε 464,4 εκατ. ευρώ κατ’ ελάχιστο (χωρίς προαιρέσεις και πλέον ΦΠΑ) για 10 χρόνια και συμβαδίζει με αυτό της πρόσφατης σύμβασης για την Αττική, ενώ όπως τονίζεται στην ανακοίνωση του ΟΣΕΘ, ακολουθώντας τις ευρωπαϊκές οδηγίες, έχει υπολογιστεί η ανάγκη για 62 καθαρά ηλεκτρικά οχήματα, που θα αφορούν σε επιπλέον επένδυση του αναδόχου ύψους περίπου 9,3 εκατ. ευρώ.

Ειδήσεις σήμερα:

Οι 100 ζωές ενός πρίγκιπα: Η μυθιστορηματική πορεία και το τέλος του Μισέλ ντε Γκρες
Συγγραφέας και πρώην καθηγητής στη σχολή αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ. ο συλληφθείς για τις φωτιές στη Βάρη – Η φωτογραφία που τον «πρόδωσε»

Η αποκαλυπτική εμφάνιση της Ιωάννας Τούνη στη Μύκονο

Related posts

Κύκλωμα μαστροπείας: Στη φυλακή η «Λορέλα» και ο 34χρονος από την Εκάλη

timesadmin

Κρήτη: Αναστάτωση σε παραλία – Αιγύπτιος πήρε αγκαλιά μέσα στη θάλασσα 12χρονο κοριτσάκι

timesadmin

Ιλαρά: Οδηγίες ΕΟΔΥ για ταξιδιώτες λόγω έξαρσης – Ποιοι πρέπει να είναι εμβολιασμένοι με δύο δόσεις

timesadmin

Φωτιά στη Θεσσαλονίκη: Είναι σε ύφεση, καίνε μόνο διάσπαρτες εστίες

timesadmin

Αχιλλέας Μπέος: Νέα επίθεση στην Προϊσταμένη Μνημείων – «Κάθεται και τρώει 7 σοκολατάκια την ώρα, δεν χωράει από την πόρτα»

timesadmin

Πειραιώς Σεραφείμ για γάμο ομόφυλων ζευγαριών: Αν αγαπάμε τα παιδιά τους, δεν θα τα βαπτίζουμε

timesadmin