Διαθέσιμο-στην-Ελλάδα-το-υβριδικό-ds-3-πόσο-κοστίζει
AYTOKINHTO

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το υβριδικό DS 3-πόσο κοστίζει

Η νέα προσθήκη στη γκάμα μοντέλων DS 3 είναι η υβριδική έκδοση με εξηλεκτρισμένη τεχνολογία για χαμηλότερη κατανάλωση.

Top Gear TEAM

DS3 Hybrid

Η σειρά DS 3 ενισχύεται περαιτέρω με την διάθεση της νέας έκδοσης Hybrid με αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία που υπερέχει σε επίπεδο άνεσης, ενεργειακής απόδοσης και κόστους λειτουργίας σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις με θερμικό κινητήρα.

Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η νέα έκδοση DS 3 Hybrid προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων CO2 κατά 27 γρ./χλμ. και μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και 20% σε σύγκριση με την έκδοση βενζίνης PureTech 130 EAT8.

Στο δρόμο, ο συνδυασμός βενζίνης και ηλεκτρικής ενέργειας προσφέρει αποτελεσματικότητα και ευελιξία στην οδήγηση. Ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ σε περίπτωση έντονης επιτάχυνσης, πραγματοποιείται αύξηση της ισχύος που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε καλύτερες επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

DS3 Hybrid

To υβριδικό σύστημα διαθέτει λειτουργία ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση κάτι που σημαίνει λιγότερες φθορές στις δισκόπλακες και στα τακάκια των φρένων ενώ συνάμα φορτίζεται και η μπαταρία ιόντων λιθίου δυναμικότητας 0,9 kWh.

Το σύστημα ολοκληρώνεται από τον συνδυασμό ενός 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.199 κ.εκ. απόδοσης 136 ίππων και ροπής 230 Nm και ενός ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων με ροπή 55 Nm. Μαζί υπάρχει κι ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

Ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί σε κύκλο Miller, ο οποίος παρέχει υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση και, επομένως, σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Ο κινητήρας είναι επίσης εξοπλισμένος με καδένα χρονισμού και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση της αντοχής και της απόκρισης στις χαμηλές στροφές.

Η εταιρεία αναφέρει πως η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 8,4” που μεταφράζεται σε 1,2” λιγότερο χρόνο από την αντίστοιχη επίδοση της θερμικής έκδοσης PureTech 130 EAT8 ενώ ο χρόνος επιτάχυνσης από στάση στα 1000 μέτρα είναι και αυτός μειωμένος κατά 1,1” – στα 29,7”.

Αξίζει να σημειωθεί πως η εναλλαγή λειτουργίας μεταξύ των δύο μοτέρ είναι ανεπαίσθητη για τον οδηγό μολονότι στον ψηφιακό πίνακα οργάνων παρέχονται πληροφορίες για τη ροή ενέργειας, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας αλλά και η ένδειξη ταχύτητας (απεικονίζεται σε μπλε χρώμα) όταν το αυτοκίνητο κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Tο νέο DS 3 Hybrid διατίθεται σε δύο εκδόσεις στην ελληνική αγορά με την Bastille την απλούστερη να ξεκινά από 32.800 ευρώ και την Performance Line να ξεκινά από 33.800 ευρώ.

Related posts

Νέα Lancia Ypsilon: Συνεχίζεται η σταδιακή αποκάλυψη

timesadmin

Video: Τα concept της Porsche που δεν θα δεις πουθενά αλλού

timesadmin

Ο Elon Musk αποκάλυψε τον όρο για περισσότερη τεχνητή νοημοσύνη στα Tesla

timesadmin

Θα υπάρξει νέο Mini Clubman; Τι απάντησε η επικεφαλής της φίρμας

timesadmin

Πόσο πουλήθηκε το πρώτο Cybertruck που βγήκε σε δημοπρασία

protothema.gr

Παρουσιάστηκε το νέο Suzuki Swift-πότε έρχεται στην Ελλάδα

timesadmin