5.4 C
London
Friday, January 17, 2025

Γιατί η Mercedes ετοιμάζει αερόσακους ειδικά για αυτόνομα αυτοκίνητα

Date:

Related stories

Ο Τραμπ ανακοίνωσε τους Μελ Γκίμπσον, Γιον Βόιτ και Σταλόνε ως «ειδικούς πρεσβευτές» του Χόλιγουντ

Ο Ντόναλντ Τραμπ ελπίζει να κάνει το Χόλιγουντ «ισχυρότερο από ποτέ», όπως ανέφερε, ανακοινώνοντας πως ορίζει τους Σιλβέστερ Σταλόνε, Μελ Γκίμπσον και Τζον Βόιτ ως «ειδικούς πρεσβευτές», στόχος των οποίων θα είναι να φέρουν πίσω τις επιχειρήσεις που χάθηκαν σε «ξένες χώρες».  «Είναι τιμή μου να ανακοινώσω τον Τζον Βόιτ, τον Μελ Γκίμπσον και τον…

Από τη Δήμητρα Λιάνη μέχρι τον Βεργή και τη Βόσσου στην παρουσίαση του βιβλίου του Κασσελάκη – Βίντεο και φωτογραφίες

Το βιβλίο του με τίτλο «Δεύτερη Ευκαιρία» παρουσίασε το απόγευμαστο Πολεμικό Μουσείο ο Πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας, Στέφανος Κασσελάκης. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου του ο κ. Κασσελάκης αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στα παιδικά του χρόνια, τις σπουδές του στην Αμερική,  την ένταξη του στον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, αλλά και στα γεγονότα της έκπτωσης του από…

Τουρκία: «Λάθος βήμα» η απόφαση των ΗΠΑ για ένταξη της Κύπρου σε αμυντικά προγράμματα

Τουρκία: «Λάθος βήμα» η απόφαση των ΗΠΑ για ένταξη της Κύπρου σε αμυντικά προγράμματα ΠΟΛΙΤΙΚΗ Κύπρος Τουρκικό ΥΠΕΞ Τουρκία ΗΠΑ Σε ανακοίνωσή του, το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών  ζητά από τον Τραμπ να ανατρέψει την απόφαση Μπάιντεν  16.01.2025, 19:11 4 ΣΧΟΛΙΑ Την ένταξη της Κύπρου σε αμυντικά προγράμματα των Ηνωμένων Πολιτειών καταδίκασε με ανακοίνωσή του το τουρκικό…

H Mercedes θεωρεί πως με την αυτόνομη οδήγηση οι επιβάτες των μπροστινών καθισμάτων θα είναι σε πιο χαλαρή στάση, οπότε χρειάζεται ένας νέος τύπος αερόσακου

Top Gear TEAM

Mercedes autonomous drive

Είναι σαφές πως η πραγματικά αυτόνομη οδήγηση αργεί ακόμη, αυτό όμως δεν σημαίνει πως οι εταιρείες δεν πρέπει να προετοιμάζονται γι’ αυτήν, καθώς και τις προκλήσεις που θα δημιουργήσει.

Η Mercedes είναι από τις εταιρείες που παραδοσιακά ιεραρχούν ψηλά τα ζητήματα ασφάλειας και σκέφτεται ήδη τον τρόπο αποτελεσματικής προστασίας των επιβατών που θα βρίσκονται στην πρώτη σειρά καθισμάτων.

Ο προβληματισμός βασίζεται στο εξής σκεπτικό: τα αυτόνομα οχήματα στο μέλλον, είναι αρκετά πιθανό να μην έχουν τιμόνι όπως αυτό που γνωρίζουμε.

Αν σε 10+ χρόνια έχουμε περάσει σε ένα επίπεδο αυτόνομης οδήγησης, όπου το αυτοκίνητο θα μπορεί να τα κάνει όλα μόνο του, τότε δεν θα είναι και απαραίτητο όσοι κάθονται μπροστά να έχουν την πλάτη του καθίσματός τους σε όρθια θέση. Ίσως να έχουν επιλέξει μια πιο χαλαρή θέση, η οποία όμως δημιουργεί ζήτημα για το πού θα πρέπει να τοποθετηθεί ο αερόσακος.

Mercedes autonomous drive

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο διευθυντής ασφάλειας οχημάτων της Mercedes, Paul Dick, “σε μια τέτοια περίπτωση, όποιος κάθεται στη θέση του οδηγού δεν θα έχει μπροστά του αερόσακο. Πρέπει λοιπόν να σκεφτούμε πώς θα προστατεύσουμε τους ανθρώπους σε αυτή τη θέση”.

Ανακλινόμενα καθίσματα και μπροστά

Σημειώνει ωστόσο πως για την ώρα, ένα ανακλινόμενο κάθισμα είναι διαθέσιμο μόνο στην πίσω σειρά των “αυτοκινήτων υψηλής κατηγορίας”, όπως η S-Class και η Maybach. Καθώς φαίνεται να πλησιάζει η εποχή που ένα ανακλινόμενο κάθισμα μπορεί να αποτελεί εξοπλισμό και της πρώτης σειράς, είναι ξεκάθαρο πως χρειάζονται πιο εξειδικευμένοι αερόσακοι.

Μια σκέψη είναι να μην βρίσκονται στο τιμόνι (αν και εφόσον υπάρχει), αλλά να είναι τοποθετημένοι στη ζώνη ασφαλείας ή στην κολώνα Β. Ενδεχομένως ακόμη και στα ίδια τα καθίσματα. “Στην αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 είστε χαλαροί και επομένως όλα τα συστήματα πρέπει να λειτουργούν σωστά”, τονίζει το στέλεχος της Mercedes.

Latest stories