AYTOKINHTO

Γιατί η Mercedes ετοιμάζει αερόσακους ειδικά για αυτόνομα αυτοκίνητα

H Mercedes θεωρεί πως με την αυτόνομη οδήγηση οι επιβάτες των μπροστινών καθισμάτων θα είναι σε πιο χαλαρή στάση, οπότε χρειάζεται ένας νέος τύπος αερόσακου

Top Gear TEAM

Mercedes autonomous drive

Είναι σαφές πως η πραγματικά αυτόνομη οδήγηση αργεί ακόμη, αυτό όμως δεν σημαίνει πως οι εταιρείες δεν πρέπει να προετοιμάζονται γι’ αυτήν, καθώς και τις προκλήσεις που θα δημιουργήσει.

Η Mercedes είναι από τις εταιρείες που παραδοσιακά ιεραρχούν ψηλά τα ζητήματα ασφάλειας και σκέφτεται ήδη τον τρόπο αποτελεσματικής προστασίας των επιβατών που θα βρίσκονται στην πρώτη σειρά καθισμάτων.

Ο προβληματισμός βασίζεται στο εξής σκεπτικό: τα αυτόνομα οχήματα στο μέλλον, είναι αρκετά πιθανό να μην έχουν τιμόνι όπως αυτό που γνωρίζουμε.

Αν σε 10+ χρόνια έχουμε περάσει σε ένα επίπεδο αυτόνομης οδήγησης, όπου το αυτοκίνητο θα μπορεί να τα κάνει όλα μόνο του, τότε δεν θα είναι και απαραίτητο όσοι κάθονται μπροστά να έχουν την πλάτη του καθίσματός τους σε όρθια θέση. Ίσως να έχουν επιλέξει μια πιο χαλαρή θέση, η οποία όμως δημιουργεί ζήτημα για το πού θα πρέπει να τοποθετηθεί ο αερόσακος.

Mercedes autonomous drive

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο διευθυντής ασφάλειας οχημάτων της Mercedes, Paul Dick, “σε μια τέτοια περίπτωση, όποιος κάθεται στη θέση του οδηγού δεν θα έχει μπροστά του αερόσακο. Πρέπει λοιπόν να σκεφτούμε πώς θα προστατεύσουμε τους ανθρώπους σε αυτή τη θέση”.

Ανακλινόμενα καθίσματα και μπροστά

Σημειώνει ωστόσο πως για την ώρα, ένα ανακλινόμενο κάθισμα είναι διαθέσιμο μόνο στην πίσω σειρά των “αυτοκινήτων υψηλής κατηγορίας”, όπως η S-Class και η Maybach. Καθώς φαίνεται να πλησιάζει η εποχή που ένα ανακλινόμενο κάθισμα μπορεί να αποτελεί εξοπλισμό και της πρώτης σειράς, είναι ξεκάθαρο πως χρειάζονται πιο εξειδικευμένοι αερόσακοι.

Μια σκέψη είναι να μην βρίσκονται στο τιμόνι (αν και εφόσον υπάρχει), αλλά να είναι τοποθετημένοι στη ζώνη ασφαλείας ή στην κολώνα Β. Ενδεχομένως ακόμη και στα ίδια τα καθίσματα. “Στην αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 είστε χαλαροί και επομένως όλα τα συστήματα πρέπει να λειτουργούν σωστά”, τονίζει το στέλεχος της Mercedes.

Related posts

Νέο Toyota GR Yaris: Ακόμα πιο δυνατό και με αυτόματο κιβώτιο

timesadmin

Hyundai Inster: Αποκαλύφθηκε το προσιτό ηλεκτρικό SUV της φίρμας-όλες οι πληροφορίες και εικόνες

timesadmin

Στην Ελλάδα το νέο scooter Daytona ARES 125 GT-τιμή κάτω από 3.000 ευρώ

timesadmin

5 συμβουλές για την φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε συνθήκες καύσωνα

James Rollner

Αυτό είναι το όραμα της Peugeot για το μέλλον των αυτοκινήτων

protothema.gr

KIA EV5: Το “πιο μελλοντικό” ηλεκτρικό ΚΙΑ

timesadmin