“Είμαστε μια μάρκα που προσφέρει εμπειρία. Όχι απλά μια μετακίνηση από το σημείο Α στο σημείο Β. Κανείς δεν χρειάζεται πραγματικά μια Lamborghini. Πρέπει να δημιουργήσουμε ‘επιθυμία’ για το αυτοκίνητο. Ορισμένα αυτοκίνητα στην αγορά έχουν τόση τεχνολογία που αφαιρούν την αλληλεπίδραση ανάμεσα στο αυτοκίνητο και τον οδηγό. Εμείς επιδιώκουμε τον μέγιστο δυνατό ενθουσιασμό“.
Καθώς η Lamborghini βρίσκεται στο στάδιο μετάβασης σε υβριδικά και τελικά σε ηλεκτρικά μοντέλα, πρόκειται για μια δήλωση ιδιαίτερης βαρύτητας από τον επικεφαλής τεχνικό διευθυντή, Rouven Mohr. “Είναι πιο δύσκολο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά όχι ακατόρθωτο.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων που λειτουργούν με βάση το συναίσθημα, πρέπει να επικεντρωθούν σε διαφορετικούς τομείς στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Ο σωστός τρόπος δεν είναι να μιμηθούν τον χαρακτήρα των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
“Το συναίσθημα στα μελλοντικά EVs δεν θα δημιουργείται από τον τύπο του κινητήρα ή της μπαταρίας που χρησιμοποιούν, αυτά είναι στοιχεία που καθορίζουν τις επιδόσεις και την αυτονομία. Ο χαρακτήρας καθορίζεται από άλλα πράγματα. Νομίζω ότι έχουμε κάποιες ωραίες ιδέες. Μέσα στην επόμενη διετία θα παρουσιάσουμε τις ιδέες μας. Οι οποίες θα απέχουν από μια απλή τιμή επιτάχυνσης 0-100 km/h. Αυτό δεν είναι κάτι που δημιουργεί διασκέδαση”
, πρόσθεσε o Mohr.
Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, αν και προκαλεί μια μικρή έκπληξη όταν το σημερινό πετράδι του στέμματος της Lamborghini, η Revuelto, αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους και έχει 0-100 km/h σε 2,5 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, όσο κι αν ο Mohr δηλώνει θαυμαστής αυτού που έχει κάνει η Hyundai με τους προσομοιωμένους ήχους και τις αλλαγές ταχυτήτων του Ioniq 5 N, αυτά δεν είναι συστήματα που θα πρέπει να περιμένουμε να πρωταγωνιστούν στις plug-in Lamborghini.
“Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας πρέπει να επανεφεύρει τα χαρακτηριστικά που καθορίζουν τον χαρακτήρα ενός αυτοκινήτου. Σιγά σιγά, οι επόμενες γενιές θα αναπτύξουν μια διαφορετική ερμηνεία του τί είναι ωραίο. Θα υπάρξει ένα σημείο όπου οι νέοι δεν θα κατανοούν τη γοητεία ενός χειροκίνητου θερμικού σπορ αυτοκινήτου”.
Ένα βασικό στοιχείο των μελλοντικών Lamborghini, είτε πρόκειται για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε για ηλεκτρικά, είναι πιθανό να είναι η νέα τεχνολογία Active Wheel Carrier της εταιρείας, μια εναλλακτική μορφή για το σύστημα τετραδιεύθυνσης, που έχει ήδη δώσει τα διαπιστευτήριά της βελτιώνοντας κατά κάποια δευτερόλεπτα τους χρόνους πίστας ενός πρωτότυπου Huracan RWD.
Πηγή: topgeargreece.gr