Μην ακούτε για επικίνδυνα Tesla και άλλα τέτοια τρομολαγνικά. Όχι μόνο επειδή εξηγούμε στο άρθρο παρακάτω γιατί η πρόσφατη “ανάκληση” δεν αφορά τα Tesla στην Ευρώπη.
Η ολλανδική αρχή οχημάτων RDW δήλωσε ότι επί του παρόντος δεν σχεδιάζει ανάκληση της Tesla στην Ευρώπη μετά από μια μεγάλη ανάκληση στις ΗΠΑ, λόγω ανησυχιών σχετικά με το σύστημα υποβοήθησης οδηγού Autopilot.
Πριν συνεχίσουμε να τονίσουμε κάτι γιατί η τρομολαγνεία έχει και το όριό της. Μην δίνετε σημασία σε τίτλους επικίνδυνα τα Tesla κ.ο.κ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ανάκληση σημαίνει μια ενημέρωση -ένα update δηλαδή του λογισμικού των Tesla-, η οποία μάλιστα γίνεται over the air. Δηλαδή η “διόρθωση” του λογισμικού γίνεται χωρίς να πας σε συνεργείο. Συνεχίζουμε.
Η RDW επικαλέστηκε διαφορές μεταξύ των λειτουργιών του Autopilot που είναι διαθέσιμες στην ευρωπαϊκή και την αμερικανική αγορά και δήλωσε ότι έχει έρθει σε επαφή με την Tesla.
Μεταξύ των ευρωπαϊκών αρχών οχημάτων, η RDW της Ολλανδίας εκδίδει τον τύπο ή τη γενική έγκριση για τα αυτοκίνητα της Tesla. Η έγκρισή της ισχύει και για άλλες αγορές της ΕΕ.
Η Tesla κατέθεσε αυτή την εβδομάδα ανάκληση που καλύπτει περισσότερα από 2 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ, αφού η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας διαπίστωσε ότι το σύστημα υποβοήθησης οδηγού Autopilot της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν κάνει αρκετά για να αποτρέψει την “κακή χρήση”.
Διαφορές ΗΠΑ-Ευρώπης
Η ανάκληση στις ΗΠΑ αφορά το σύστημα παρακολούθησης του οδηγού Autopilot, δήλωσε την Παρασκευή ο εκπρόσωπος της RDW στο Automotive News Europe.
Τα Tesla ταξινομούνται στις ΗΠΑ και την Ευρώπη ως έχοντα επίπεδο 2 ή “μερική αυτονόμηση οδήγησης” στην πενταβάθμια κλίμακα της βιομηχανίας, με το επίπεδο 5 να είναι πλήρως αυτόνομο. Το επίπεδο 2 σημαίνει ότι ο οδηγός πρέπει να κρατήσει τα χέρια στο τιμόνι και την πλήρη προσοχή του στο δρόμο.
Υπάρχουν διαφορές μεταξύ των ΗΠΑ και της ΕΕ ως προς το τι επιτρέπεται στο επίπεδο 2 της υποβοήθησης οδήγησης, δήλωσε ο εκπρόσωπος. “Για παράδειγμα, στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η ‘παρακολούθηση του οδηγού’ και στην προειδοποίηση που δίνεται στον οδηγό όταν γίνεται κατάχρηση του συστήματος”.
Με πληροφορίες από Automotive News Europe