2.3 C
London
Monday, January 20, 2025

Βγαίνουν διαγωνισμοί για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στις πληγείσες περιοχές

Date:

Related stories

Το χιουμοριστικό βίντεο Χατζηδάκη για τον μηδενισμό των τραπεζικών προμηθειών

Το χιουμοριστικό βίντεο Χατζηδάκη για τον μηδενισμό των τραπεζικών προμηθειών ΠΟΛΙΤΙΚΗ Κωστής Χατζηδάκης Προμήθειες Με ένα βίντεο στο TikTok αποδομεί όσους κατηγορούν την κυβέρνηση πως δήθεν δεν δίνει «ούτε τ’ αγγέλου της νερό» 19.01.2025, 12:46 79 ΣΧΟΛΙΑ Σε ένα χιουμοριστικό βίντεο στο TikTok, ο υπουργός Oικονομικών Κωστής Χατζηδάκης επιλέγει να αποδομήσει όσους κατηγορούν την κυβέρνηση πως…

Μαρινάκης: Σε πανικό ο Ανδρουλάκης, προσπάθησε να μαζέψει τα ασυμμάζευτα για τις συνεργασίες του ΠΑΣΟΚ και τα έκανε χειρότερα

Την έντονη αντίδραση του κυβερνητικού εκπροσώπου, Παύλου Μαρινάκη, προκάλεσαν οι σημερινές δηλώσεις του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη, ο οποίος προσπάθησε να απεμπλέξει τη Χαριλάου Τρικούπη από τη συζήτηση περί μετεκλογικών συνεργασιών στην παρούσα φάση, χρεώνοντας την αναζωπύρωση των σεναρίων σε σκοπιμότητες της Νέας Δημοκρατίας. Όπως σημειώνει ο κ. Μαρινάκης για τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ,…

Γεωργιάδης: 5 άνθρωποι στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, συνολικά 40.000 ψηφοφόροι, μπορούν να επιβάλουν τη γνώμη τους στο σύνολο του λαού;

«Το μεγαλύτερο κέρδος που θα μπορέσω να αφήσω σε παρακαταθήκη είναι να σπάσω τη συμμορία της μιζέριας» δήλωσε το πρωί της Κυριακής ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν κατά τις επισκέψεις του, το Σάββατο, σε Πάτρα και Άρτα για εγκαίνια μονάδων υγείας. «Δεν είναι κάθε διαμαρτυρόμενος ούτε και κάθε διαμαρτυρία…

Της Ελένης Μπότα

Σε διαγωνισμό για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου ετοιμάζεται να προχωρήσει το Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr οι διαγωνισμοί οι οποίοι ετοιμάζονται να βγουν άμεσα, θα αφορούν δύο αναθέσεις για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου Αθήνα – Θεσσαλονίκη στα τμήματα που υπέστησαν σημαντικές ζημιές από την πρόσφατη κακοκαιρία. Tο συνολικό κόστος των έργων για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στις πληγείσες περιοχές ανέρχεται στα 200 εκατ. ευρώ.

Η διοίκηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αναμένεται να αποφασίσει και το τι μέλλει γενέσθαι με τις δύο σιδηροδρομικές εργολαβίες Τρίκαλα Καλαμπάκα με ανάδοχο την ΑΒΑΞ και Λάρισα – Βόλος με ανάδοχο την Intrakat, οι οποίες και δεν μπορούν υπό τις παρούσες συνθήκες να συνεχίσουν.

Στο θέμα των καταστροφών του σιδηροδρομικού δικτύου αναφέρθηκε προ ημερών μιλώντας στην ΕΡΤ και ο Υπουργός Υποδομών “Οι ζημιές είναι πραγματικά πολύ μεγάλες στα δίκτυα των μεταφορών – οφείλω να πω ότι είναι μεγαλύτερες, πολύ μεγαλύτερες στον σιδηρόδρομο. Ο σιδηρόδρομος θα αποτελέσει μια νέα περιπέτεια. Με την έννοια ότι σαν μήκος περίπου 50 χιλιομέτρων, από το Δομοκό μέχρι τη Λάρισα, είναι αναγκαστική διακοπή των δρομολογίων.

Έχει καταστραφεί η σιδηροδρομική υποδομή, ένα πολύ μεγάλο τμήμα του, και φυσικά υπάρχουν προβλήματα που αγγίζουν τα συστήματα τηλεδιοίκησης σηματοδότησης, αυτά που όλος ο κόσμος έχει μάθει τα τελευταία χρόνια είναι, εκτός λειτουργίας και μάλλον είναι πάρα πολύ δύσκολο να αναταχθεί. Πρέπει να γίνει επανακατασκευή. Εκεί λοιπόν είναι το μεγάλο πρόβλημα: στον ΠΑΘΕ, στον άξονα που συνδέει την Αθήνα με τη Σπάρτη, τον οδικό άξονα (…)

Ο στόχος είναι σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, το οποίο είναι ενός – δύο μηνών, να μπορέσουμε να αποκαταστήσουμε το ρεύμα καθόδου της σιδηροδρομικής γραμμής, δηλαδή αυτό που έρχεται από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα. Μιλάμε για ταχύτητες οι οποίες θα είναι το μάξιμουμ 80 χιλιόμετρα την ώρα και με την ντιζελοκίνηση, κάτι το οποίο θα αποκαταστήσει κυρίως τις εμπορικές μετακινήσεις μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και δευτερευόντως της επαρχίας (…)

Όσον αφορά την διάρκεια ανακατασκευής του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας υπολογίζεται σε δύο χρόνια.
 

Latest stories

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here