Αύξηση-πωλήσεων-για-τη-seat-sa.-κατά-10,3%-το-2021
AYTOKINHTO

Αύξηση πωλήσεων για τη Seat S.A. κατά 10,3% το 2021

Η Seat S.A. έκλεισε το 2021 με 470.500 πωλήσεις, με αύξηση δηλαδή 10,3% σε σχέση με το 2020 (426.600). Ο αντίκτυπος της έλλειψης ημιαγωγών, έκανε το 2021 μια πολύ δύσκολη χρονιά για τον κλάδο συνολικά. Ωστόσο, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν χάρη στη Cupra και τη ζήτηση για ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Το 2021, οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων της Seat S.A. τετραπλασιάστηκαν, από 14.700 σε 60.600 αυτοκίνητα. Η Cupra τριπλασίασε τις πωλήσεις της, φτάνοντας τα 79.300 αυτοκίνητα, 189,4% περισσότερα από το 2020 (27.400), με αιχμή του δόρατος το Formentor. Το 41% των πωλήσεων Cupra τους τελευταίους 12 μήνες ήταν εξηλεκτρισμένα οχήματα.

“Το 2021 δεν ήταν η χρονιά που περιμέναμε”, δήλωσε ο Wayne Griffiths, Διευθύνων Σύμβουλος της Seat και Cupra. “Μετά από σκληρή δουλειά για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κρίσης του COVID-19, οι δραστηριότητές μας επηρεάστηκαν σοβαρά από την έλλειψη ημιαγωγών. Η ζήτηση για προϊόντα Seat και Cupra έχει επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα και η έλλειψη ημιαγωγών δημιουργεί απογοήτευση στους πελάτες μας λόγω των υψηλών χρόνων παράδοσης που έχουν να αντιμετωπίσουν”.

Ο Griffiths συνέχισε, “Αναμένουμε μια προοδευτική ανάκαμψη στην κατάσταση της προσφοράς και τη σταθεροποίηση της παραγωγής οχημάτων το 2022 και είμαστε αισιόδοξοι για το επόμενο έτος. Οι πελάτες μας παραμένουν η πρώτη μας προτεραιότητα και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες τους”.

Η Γερμανία είναι και πάλι η κορυφαία αγορά της Seat S.A., με 104.100 πωλήσεις, 5,0% λιγότερα από το 2020 (109.500). Ακολούθουν η Ισπανία με 81.800 αυτοκίνητα, με 11,5% αύξηση από το προηγούμενο έτος (73.300) και το Ηνωμένο Βασίλειο, με 50.700, 11,2% περισσότερα από το 2020 (45.600). Τη λίστα των 5 κορυφαίων σε πωλήσεις χωρών για την εταιρεία συμπληρώνουν η Γαλλία (31.200) και η Ιταλία (27.600), οι οποίες σημείωσαν ανάπτυξη 14,0% και 24,6% αντίστοιχα. 

Όσον αφορά στα μοντέλα με τις περισσότερες πωλήσεις, το Formentor ηγήθηκε της μάρκας Cupra, με 54.600 πωλήσεις. Η ζήτηση για το Formentor έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία και έγινε ένα από τα μοντέλα με τις περισσότερες πωλήσεις της εταιρείας, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 70% των πωληθέντων μοντέλων Cupra για το 2021.

Όσον αφορά το Cupra Born, το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας, έχουν παραδοθεί μέχρι τώρα 3.300 μονάδες, μια πολλά υποσχόμενη αρχή, που η Cupra αναμένει να αναπτύξει περαιτέρω τους επόμενους μήνες. 

Οι πωλήσεις Seat έφτασαν τις 391.200, σημειώνοντας μείωση 2,0% από το 2020 λόγω της έλλειψης ημιαγωγών. Τα οχήματα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Seat ήταν το Arona (106.900 μονάδες), ακολουθούμενο από το Ibiza (95.800) και το Leon (87.700). Οι αγορές με τις περισσότερες πωλήσεις για τη μάρκα ήταν η Γερμανία (73.300 πωλήσεις), η Ισπανία (70.800), το Ηνωμένο Βασίλειο (43.000), η Γαλλία (27.100) και η Ιταλία (21.500).

Η έλλειψη ημιαγωγών εμπόδισε την πλήρη ανάκαμψη του όγκου παραγωγής μετά το 2020 που χαρακτηρίστηκε από την πανδημία. Ακόμα κι έτσι, παγκοσμίως η παραγωγή της Seat S.A. αυξήθηκε σε 423.888 οχήματα το 2021, σημειώνοντας αύξηση 4,2% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (406.706). Η παραγωγή στο εργοστάσιο του Martorell αυξήθηκε κατά 9,8%, όπου παρήχθησαν 385.200 μονάδες των Seat Ibiza, Arona, Leon, Cupra Leon, Cupra Formentor και Audi A1. Ωστόσο, αυτός ο όγκος ήταν σχεδόν 30% χαμηλότερος από την παραγωγική δυνατότητα του εργοστασίου. 

“Η Seat και η Cupra διαθέτουν από τις πιο δυνατές γκάμες προϊόντων στην αγορά. Τα τελευταία δύο χρόνια, η Cupra λάνσαρε εντελώς νέα και αποκλειστικά μοντέλα: το Formentor, το πρώτο αποκλειστικά σχεδιασμένο και αναπτυγμένο μοντέλο της μάρκας και το Born, το πρώτο 100% ηλεκτρικό της όχημα. Η Seat λάνσαρε το καλύτερο από ποτέ Leon, ανανέωσε τα Ateca, Ibiza και Arona και επίσης λάνσαρε τα Seat Leon και Seat Tarraco e-Hybrid”, δήλωσε ο Ka iVogler, Executive Vice-President, Sales&Marketing της Seat S.A. “Με τις νέες προσθήκες στην προϊοντική οικογένεια και την επιθυμητή βελτίωση κατάστασης των ημιαγωγών παγκοσμίως, είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον”.

Παρά την έλλειψη ημιαγωγών και τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα που θα υπάρχει κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, η Seat S.A. το 2022 θα εδραιώσει τη στρατηγική της ηλεκτροκίνησης. Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα του πρώτου 100% ηλεκτρικού οχήματος της Cupra, του Cupra Born, η μάρκα θα επεκτείνει τη γκάμα του με διαφορετικές χωρητικότητες μπαταρίας (45, 58 και 77 kWh) καθώς και με την ισχυρότερη έκδοση e-Boost (170 kW). Θα παρουσιαστεί επίσης μια αποκλειστική έκδοση του Cupra Formentor VZ5, περιορισμένης σε 999 μονάδες (αποκλειστικά σε Taiga Grey εξωτερικό χρώμα και συγκεκριμένο εσωτερικό), καθώς και ειδικές εκδόσεις της τρέχουσας γκάμας.

Seat

Related posts

Η Aston Martin DBR22 δεν θα λυπάται το χτένισμά σου

timesadmin

Γιατί η Skoda φτιάχνει μόνη της προστατευτικά καλωδίων

timesadmin

Η Autohellas Hertz ακόμα μια χρονιά διακρίθηκε ως “True Leader” από την ICAP

timesadmin

Ιδιοκτήτης ξεκλειδώνει το Tesla του με εμφυτευμένο τσιπ

timesadmin

Πώς η Ferrari κάνει έναν V6 να ακούγεται σαν V12

timesadmin

H Ford υπογράφει την πρωτοβουλία RouteZero για τις οδικές μεταφορές στην COP26

timesadmin