Αυτή-η-restomod-porsche-912-είναι-μόλις-750-κιλά
AYTOKINHTO

Αυτή η restomod Porsche 912 είναι μόλις 750 κιλά

Συνήθως όταν μιλάμε για αυτοκίνητα -ή όταν παρακολουθούμε κάποιον μικρότερο να παίζει υπερατού- όσο πιο μεγάλος είναι ο αριθμός τόσο κερδίζεις. Ισχύει για όλα; Προφανώς και όχι. Στα αυτοκίνητα υπάρχει ένα νούμερο που όταν είναι μικρό είσαι σίγουρα πολλαπλά κερδισμένος: είναι αυτό του βάρους. Όσο μικρότερο τόσο το καλύτερο.  Με αυτή την αφορμή ας μιλήσουμε και για την Porsche 912 και συγκεκριμένα για την restomod Kamm 912c.

H “911 του φτωχού”; Ας γελάσω

Λοιπόν, επειδή υπάρχει λιγότερο βάρος -2 λιγότεροι κύλινδροι αφού- μετά τον πίσω άξονα, είναι ελαφρύτερες και καλύτερα ισορροπημένες. Έτσι λένε τουλάχιστον οι οδηγοί Porsche 912, όταν τους ρωτούν γιατί δεν έχουν Porsche 911.

Ή μάλλον, έτσι λένε οι οδηγοί της 912, ακόμα και αν δεν γίνουν δέκτες της παρaπάνω ερώτησης. Κάθε πνιγμένο μειδίαμα για την “911 του φτωχού” πάει περίπατο με την Kamm 912c – κοστίζει 323.000 ευρώ, έχει τον ίδιο κυβισμό με την αρχική 911 στα 2,0 λίτρα και αποδίδει τόση ή και περισσότερη ισχύ από οποιαδήποτε από τις αρχικές 911 της δεκαετίας του 1960, εκτός από την εξαιρετικά σπάνια 911R.

TopGear

Μιλώντας για την 911R, είχε περίπου 210 ίππους και ζύγιζε περίπου 800 κιλά -λογική μείωση σε σχέση με τον έναν τόνο που ζύγιζε μια κανονική 911. Η 912c, από την άλλη πλευρά, ζυγίζει 750 κιλά, χάρη σε εκτεταμένα ανθρακονήματα εσωτερικά και εξωτερικά, παράθυρα Lexan και ελαφριά χαλιά. Έτσι, ο αερόψυκτος τετρακύλινδρος 2,0 λίτρων των 170 ίππων της ελβετικής JPS Aircooled δίνει στην 912c 227 ίππους ανά τόνο -λιγότερο από τους 260 ίππους της 911R, αλλά πολύ περισσότερο από τους 130 ίππους της σύγχρονης 911S.

TopGear

Δηλαδή είναι καλύτερη από μια 911 της ίδιας εποχής;

Είναι εξίσου γρήγορη και ακριβή με μια κλασική 911, αν όχι περισσότερο. Οι στροφές της φτάνουν στις 7.200 σ.α.λ. και η ισχύς της μοιράζεται τέλεια στους τροχούς χάρη σε ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ZF. Θα επιβραδύνει καλύτερα χάρη στα φρένα της Porsche 964 μπροστά και της Brembo πίσω. Πρόσθεσε τα σύγχρονα ελατήρια και ελαστικά και θα καταλάβεις ότι κάπου εδώ κρύβεται απολαυστική οδική συμπεριφορά.

Πηγή: TopGear

Related posts

F1 GP Ιαπωνίας: Πάλι καλά είχαμε αγώνα μας προέκυψε και πρωταθλητής

timesadmin

Τα ηλεκτρικά rallycross ήρθαν με 680 ίππους

timesadmin

H νέα Skoda Fabia Monte Carlo

timesadmin

Tο ηλεκτρικό μέλλον της Merceces-AMG είναι το Vision AMG

timesadmin

Peugeot: 70 χρόνια για τα Station Wagon μοντέλα της

timesadmin

DeLorean Alpha 5: Ηλεκτρική επιστροφή στο μέλλον

timesadmin