AYTOKINHTO

Αυτή η πόλη “τιμωρεί” τα μεγάλα αυτοκίνητα (δηλαδή τα SUV) με αυξημένα τέλη

Τα αυξημένα τέλη στάθμευσης έρχονται από τις αρχές του 2024, με τα ηλεκτρικά μοντέλα όμως να φαίνεται πως γλιτώνουν το μέτρο

Top Gear TEAM

Skoda Compact EV SUV 2026

Αρκετά χρόνια πριν, όταν τα SUV άρχισαν να γίνονται μόδα και να κυκλοφορούν κατά χιλιάδες στους δρόμους της γαλλικής πρωτεύουσας, υπήρξε ένα διάστημα έντονων αντιδράσεων που πήρε ακόμη και τη μορφή της βίας, με αρκετά μεγάλα και πολυτελή οχήματα να παραδίνονται στις φλόγες. Αυτή τη φορά, είναι η σειρά της Πολιτείας να πάρει θέση απέναντι στα οχήματα αυξημένων διαστάσεων, σε μια προσπάθεια περιορισμού της κίνησης και φυσικά, της ρύπανσης.

Σύμφωνα λοιπόν με τα νέα μέτρα που ενέκρινε η δημοτική Αρχή στο Παρίσι και αναμένεται να τεθούν σε εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου του 2024, θα υπάρχουν αυξημένα τέλη για αυτοκίνητα μεγάλων διαστάσεων, βάρους και κυβισμού που θα παρκάρουν στο κέντρο της πόλης. Ένα τέτοιο πλαίσιο θεωρητικά πλήττει κατά κύριο λόγο τα μοντέλα SUV. Τα ηλεκτρικά μοντέλα αναμένεται να γλιτώσουν από τις αυξήσεις που θα φέρουν οι νέοι κανονισμοί, αν και το αυξημένο βάρος ενός οχήματος είναι από τους παράγοντες που τιμωρούνται.

SUV Paris center

Ο Frederic Badina-Serpette, δημοτικός σύμβουλος της οικολογικής παράταξης EELV που πρότεινε τα αυξημένα τέλη, δήλωσε ότι ο στόχος ήταν “να επικεντρωθούμε σε έναν παραλογισμό: την αυτοκινητο-παχυσαρκία, δηλαδή την αδυσώπητη αύξηση του βάρους και του μεγέθους των οχημάτων που κυκλοφορούν στις πόλεις μας, και ιδιαίτερα στο Παρίσι”.

Τα SUV αυξάνονται διαρκώς

Όπως αναφέρουν τα στοιχεία, ο αριθμός των SUV που κυκλοφορούν στο Παρίσι έχει αυξηθεί κατά 60% τα τελευταία 4 χρόνια. Πλέον, εκτιμάται πως η συγκεκριμένη κατηγορία αποτελεί το 15% των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης. Ο David Belliard, αντιδήμαρχος αρμόδιος για τον δημόσιο χώρο και την πολιτική κινητικότητας, φαίνεται να συμφωνεί με τον περιορισμό των SUV, δηλώνοντας πως είναι αταίριαστα σε ένα αστικό περιβάλλον.

Δεν υπάρχουν χωματόδρομοι, ούτε ορεινοί δρόμοι στο Παρίσι. Τα SUV είναι απολύτως άχρηστα εδώ. Ακόμη χειρότερα, είναι επικίνδυνα, δυσκίνητα και χρησιμοποιούν πάρα πολλούς πόρους για την κατασκευή τους”, ανέφερε ο Belliard. Βέβαια υπάρχει και η αντίθετη άπ​​​​​​οψη, σύμφωνα με την οποία τα SUV αποτελούν κατάλληλα οχήματα για οικογένειες. Σύμφωνα με τους υποστηρικτές της, οι σχεδιαζόμενοι περιορισμοί ικανοποιούν μια μικρή μειοψηφία του πληθυσμού, που αποφάσισε να κάνει τα SUV σύμβολο στη μάχη κατά της ρύπανσης.

Related posts

Η νέα συνεργασία της Toyota προκαλεί αντιδράσεις

James Rollner

Το μοναδικό αγωνιστικό Koenigsegg που υπάρχει βγαίνει σε δημοπρασία

timesadmin

Επένδυση μαμούθ της Volkswagen στην Κίνα για ηλεκτρικά

wp-needuser

Η κατηγορία αυτοκινήτων που πούλησε περισσότερο στην Ευρώπη

timesadmin

Δοκιμή Volvo C40 Recharge Twin: Τι άλλαξε στο εκρηκτικό SUV

timesadmin

Ολόκληρη η υπερσπάνια γκάμα της Ferrari XX σε ένα video

timesadmin