Ένα από τα μεγαλύτερα νέα αυτής της εβδομάδας είναι ότι η νέα Mercedes-AMG C63 γυρνά την πλάτη στον εξαιρετικό twin-turbo V8 για χάρη ενός plug-in υβριδικού (!), τετρακύλινδρου (!!), δίλιτρου (!!!) βενζινοκινητήρα. Αυτός θα είναι ισχυρότερος από τον V8 αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία για το γεγονός ότι η νέα γενιά του γερμανικού super-sedan θα χάσει λίγο στον τομέα του χαρακτήρα. Η Mercedes-AMG όμως έχει και άλλα μοντέλα στα σκαριά και ένα από αυτά θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στην χρονιά.

Η βάση μπορεί να αλλάζει για τους μηχανικούς της AMG, αλλά το έργο τους παραμένει ίδιο. Θα πρέπει να δημιουργήσουν ένα όχημα που θα επιταχύνει, θα στρίβει και θα φρενάρει καλύτερα από το αρχικό και το τελικό αποτέλεσμα αποκτά ιδιαίτερα βαρύνουσα σημασία δεδομένης της πορείας ολόκληρης της βιομηχανίας αυτοκινήτου προς την ηλεκτροκίνηση. Το καταλαβαίνει και η ίδια η εταιρία καθώς αναφέρεται στις ηλεκτρικές AMG ως “πρεσβευτές για μία νέα εποχή στην κατηγορία των αυτοκινήτων επιδόσεων”. Στον τομέα του σχεδιασμού δεν θα υπάρχει πρόβλημα καθώς η AMG μπορεί να κάνει τα μαγικά της στο αμάξωμα και στην καμπίνα οποιουδήποτε οχήματος, ανεξαρτήτως κινητήριου συνόλου.

Όσον αφορά στα μηχανικά δε, η γερμανική μάρκα επιβεβαιώνει ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα της θα εξοπλίζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω ενώ μία μπαταρία 400V θα φροντίζει να παρέχει την απαραίτητη ενέργεια και το προηγμένο σύστημα αερανάρτησης AMG Ride Control+ θα ελέγχει τις κινήσεις  του αμαξώματος μεγιστοποιώντας τις επιδόσεις και την απόλαυση. Σύμφωνα με την AMG, αυτή η διαμόρφωση θα επιτρέπει στα καυτά ηλεκτρικά της να μην υστερούν σε σύγκριση με τα μοντέλα που κινούνται από τον V8 βενζινοκινητήρα, οπότε ένα νούμερο κάτω από τα 4.0 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h θα είναι ικανοποιητικό. Οι μοναδικές δυνητικές παραφωνίες που μπορούμε να σκεφτούμε έχουν να κάνουν με τον ήχο, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας οδήγησης ενός sports car και το βάρος που προφανώς επιβαρύνεται από τις μπαταρίες. Αλλά ας δούμε πρώτα αυτά που ετοιμάζονται και μετά ας κρίνουμε.