Μπορεί οι κατασκευαστές να… γκρινιάζουν για την κατάσταση στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, για το πως τα περιθώρια κέρδους είναι σχεδόν ανύπαρκτα και πως ένα τόσο μικρό όχημα δεν ενδείκνυται για εξηλεκτρισμό, αλλά την ίδια στιγμή, διστάζουν να αποχωρήσουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Toyota που δεν πτοείται από το γεγονός ότι οι… συνεργάτες της για την τριπλέτα των C1/108/Aygo (Citroen και Peugeot) δεν επιθυμούν να συνεχίσουν στον ίδιο δρόμο και ανακοινώνει τον διάδοχο του δικού της μοντέλου – αν και δεν γνωρίζουμε ακόμα αν θα διατηρήσει το όνομα Aygo.

Για να διατηρηθεί το κόστος σε χαμηλά επίπεδα αλλά και για λόγους παραγωγής και logistics, το νέο μοντέλο θα βασίζεται σε μία τροποποιημένη εκδοχή της GA-B αρχιτεκτονικής που χρησιμοποιεί το Yaris αλλά σε αντίθεση με τον μεγάλο αδερφό, το μικρό Toyota θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο με μη-εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα. Προτεραιότητα για την ιαπωνική φίρμα είναι να προσφέρει ένα ευρύχωρο (για τα δεδομένα της κατηγορίας), πρακτικό και προσιτό μοντέλο. Εμφανισιακά δε, ο διάδοχος του Aygo θα αντλεί αρκετά στοιχεία από το Yaris αλλά θα τα συνδυάζει με κάποια από τα χαρακτηριστικά του προγόνου του. Χαρακτηριστικά όπως η υφασμάτινη, συρόμενη οροφή, τα κάθετα πίσω φωτιστικά σώματα και η τοποθέτηση των τροχών στα άκρα του αμαξώματος θα επιστρέψουν δριμύτερα είτε το μοντέλο ονομαστεί Aygo, είτε όχι.

Όπως δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και μία μικρή αύξηση στην απόσταση από το έδαφος, όχι σε SUV επίπεδα αλλά αρκετή ώστε σε συνδυασμό με τα πλαστικά προστατευτικά  να δημιουργεί μία πιο… περιπετειώδη αίσθηση “εισβάλλοντας” στην δημοφιλή κατηγορία των μικρών crossovers. Αποκλείεται κατηγορηματικά πάντως η διάθεση του με οποιοδήποτε σύστημα τετρακίνησης ενώ και από πλευράς κινητήρων, λογικά θα δούμε τον 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα του 1,0 λίτρου στην “καρδιά” του project. Περισσότερα θα μάθουμε στην πορεία αφού υποθέτουμε πως ο Βενιαμίν της Toyota θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του προς τα τέλη του τρέχοντος έτους ή στις αρχές του επόμενου.