Το νέο Hyundai Tucson παρουσιάστηκε πρόσφατα με τολμηρό design, πλούσια τεχνολογία στην καμπίνα και πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης αλλά τώρα, έφτασε η ώρα να δούμε πώς ανταπεξέρχεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του τεστ αποφυγής ταράνδου. Για την ιστορία, να σημειώσουμε πως το μοντέλο που δοκιμάστηκε από το ισπανικό μέσο ήταν το υβριδικό, που σημαίνει ότι εξοπλιζόταν με σύστημα τετρακίνησης (αν και δεν επηρεάζει με ουσιαστικό τρόπο τα αποτελέσματα), στην πλούσια “Style” έκδοση που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Τα ελαστικά δε, ήταν τα Michelin Primacy 4 σε διάσταση 235/50/19 και στους τέσσερις τροχούς.

Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, οι εντυπώσεις από το νέο Tucson ήταν κάπως ανάμεικτες. Το μοντέλο “πάσχει” από υποστροφή που δεν του επιτρέπει να ολοκληρώσει την διαδικασία με ταχύτητα υψηλότερη των 71 km/h παρότι έγιναν 10 προσπάθειες από διαφορετικούς οδηγούς. Κανένας δεν κατάφερε να ξεπεράσει αυτό το εμπόδιο παρότι το κορεατικό SUV είναι προβλέψιμο στις αντιδράσεις του ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν προκάλεσε αισθήματα ανασφάλειας στους οδηγούς. Τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα στο σλάλομ, όπου η ανάρτηση ελέγχει αποτελεσματικά τις κλίσεις του αμαξώματος και το σύστημα διεύθυνσης παρέχει επαρκή πληροφόρηση. Με πιο απλά λόγια, το νέο Hyundai Tucson μπορεί να… απέτυχε στο τεστ αποφυγής ταράνδου αλλά ο τρόπος με τον οποίο απέτυχε δεν προκαλεί ανησυχίες καθώς παρέμεινε ασφαλές καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας.